![]() |
Mists of Avalon
Nu op tv :eek: en de DVD is nog niet eens zo heel lang uit...
wel gek zeg.. of ben ik de enige die die film goed vond en hem kocht zodra hij uitkwam :confused: Het is de verfilming van het laatste deel uit de boekenserie, ik vind het boek toch wel beter.. maar de film ook erg goed :) (y) |
Ik wilde hem kijken maar ik was te laat thuis, en ik had geen zin om er na 45 minuten in te vallen..
Hij is uit 2001 ofzo? is idd wel snel dat ie nu dan al op tv is.. |
Citaat:
maarja.. het is misschien niet echt iets voor het grote kopers publiek.. |
van wie is het boek?
Dan ga ik dat wel eens lezen :) |
Citaat:
Deel1: Het Huis in het Woud Deel2: De vrouwe van Avalon Deel3: De Nevelen van Avalon (Deel3 = Mists (Nevelen ;)) of (van ;)) Avalon (Avalon ;)) :D ) |
Citaat:
En dat het deel drie was had ik ook wel door :p |
Citaat:
|
Ik wou het opnemen, maar ik was helaas te laat en kon geen band vinden die lang genoeg was. :(
|
Citaat:
|
Ik wou hem zien, maar ben het vergeten :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mjah dan kom je toch eens langs, kijken we um samen ;) :D |
Citaat:
|
hm...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meestal neem ik nl wel mensen serieus :) |
Citaat:
Op deze manier krijg ik mijn verhaaltje natuurlijk nooit af. Hoe vordert die van jou? |
Citaat:
mijn verhaaltje.. ben al wat verder.. maar zoals je al aangaf is het moeilijk om een aantal dingen te beschrijven.. het zet me wel aan het denken. |
wat een leuke chatsessie :D
|
Citaat:
ik ben nu snel weg :D |
Citaat:
Jij begon trouwens :) |
Citaat:
|
vond het echt een leuke film! schrok bijna net zo hard als Morgaine toen ze dr achter kwam dat het dr broer was...iiieww
|
idd erg leuke en mooie film, ook de soundtrack vind ik erg goed (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hele goeie fillum, ga zeker ook het boek lezen (y)
|
Citaat:
|
heb het boek gelezen, vond ik erg mooi :) kom em gister niet zien maar heb et opgenomen, dus ga nu kijken. ben benieuwd! :D:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooie, mooie film :). Ik was ziek, maar toen ik eenmaal aan het kijken was, kon ik de tv gewoon niet meer uitzetten :o. Toch ook maar de boeken eens lezen.
|
straks breng ik de mensen nog aan het lezen :) ;) :cool: :D
|
Citaat:
Trouwens, dat uitgerekend jij mensen aanzet tot lezen...je was toch geen lid meer van de bieb? ;) |
Citaat:
enneh... je loopt achter ;) http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=378641 :cool: |
Citaat:
Heb je nog leuke boekentips gehad? |
Citaat:
|
Citaat:
ben eerst een boek aan het lezen dat ik vroeger eens gelezen heb :D :) |
Citaat:
als iemand je 's nachts wakker maakt en vraagt: wat is longplay? Wat zeg jij dan??? :D ;) |
Jou quoten! ;) :D
Citaat:
Ik ben al heel erg lang van plan het te lezen, maar ik moet eerst het eerste deel in de winkel vinden. (daarbij heb ik nog eerst zo'n 5 boeken te lezen.) Maar ik wil het boek eerst zelf hebben, ik heb wel eens hier in de bieb gekeken, maar daar was hij niet :( Dus nu ga ik hem kopen. |
Citaat:
deel 1 ligt hier ook niet in de bieb geloof ik... maar ik heb ze ook alle 3 gekocht :) |
Citaat:
Maar ik ben op zoek. (wat is trouwens de exacte titel? Weet hem alleen ongeveer) |
Citaat:
Maar zal ze ff dr bij pakken en zelfs de isbn nummers voor je noteren! Schrijfster: Marion Bradley Uitgeverij: De Boekerij BV Het Huis in het Woud, ISBN: 90-225-2995-9 Vrouwe van Avalon, ISBN: 90-225-2783-2 Nevelen van Avalon, ISBN: 90-225-2313-6 :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31. |