![]() |
The Haunted - One Kill Wonder
Ik denk dat veel mensen em hier al hebben, maar die cd heerscht zoveel dat er wel es een topic over mag zijn. Khad em al tijd op mp3, maar laatst origineel aangeschaft en et bevat een zeer prettige cd hoes http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im...les/icon23.gif
Kmoest em wel wat vaker horen in vergelijking met hun vorige 2 cd's, maar na vele luisterbeurten vind ik dit toch zeker een van de beste death/thrash platen die ik ken. Tips: 01. Privation of Faith Inc. (intro) 02. Godpuppet 03. Shadow Land 04. Everlasting 05. D.O.A. 06. Demon Eyes 07. Urban Predator 08. Downward Spiral 09. Shithead 10. Bloodletting 11. One Kill Wonder m.a.w. de hele cd CD hoes: http://www.cyklode.com/haunted/gfx/spot_one_kill.gif spreid uw mening en beluister Godpuppet gvd! |
(y) < enough said
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfs ik vind the haunted top notch! (y)
|
DeadNation, je verpest de logische volgorde van deze thread, dus edit je post ff :D
|
Citaat:
kep nog niet veel gehoord trouwens van het album, maar tzal wel weer ass kicken als vanouds |
hehe, hijs wel ok
|
hehe
|
the haunted
damn da kenk nie zal ik es een cd van kopen.. ooit |
hehe ielsch beetje jammer
|
|
uh (y)
|
kvraag me af of iedereen die "enough (y) " gezever-posts hebben de cd ook daadwerkelijk hebben gehoord :)
|
Citaat:
|
hehe ja ok
dan moet ruud maar ff een mp3 sturen :p |
da duurt nog 15 min.
alsk daar ben loer ik wel in zn playlist maja zal er wel nie instaan :P |
wel
|
ok
1 liedje ofzo zeker ;) |
2 cd's
pffffft om maar even gebruik te maken van mn cd lijst: 267. The Haunted - Made Me Do It 268. The Haunted - One Kill Wonder |
dan ist vast geen leuke muziek
|
Citaat:
|
damn dan ben je stoer...kwou dat ik zo stoer was en dak ook forumbaas was
magk @? |
is te begrijpen :)
|
grmbl, luisteren hundjes!
|
HEHE, hundjes!
|
NP: Godpuppet
|
Citaat:
|
hehe gelukkig zijn wij zo niet :p
maar godpuppet RoElEertJuHSs |
Citaat:
|
|
:d
|
wat een fool
|
goooooooooo hans ~dexterdansje~
|
even eerlijk zijn:
Van The Haunted heb ik alleen "the haunted made me do it" en die is echt superbruut! Ik ben wel nieuwsgierig naar die waar jij 't over hebt Antoon, en ik wil em best gaan kopen, maar ik wil er nog zoveel. Geef me 'n maand. Ik laat het je weten. :) |
Vette cd idd, maar veel te kort :|
|
kheb 'm gister gedownload met me isdn !!
en kvond 'm wel vet maar nie speciaal |
Citaat:
anders stuur ik wel keer mp3 ter voorproef :) |
Citaat:
hij zou te kort zijn geweest als ze er bijv een of ander wazig/experimenteel/rustig nummer in hadden gegooid reign in blood is bijv ook kort maar toch lang genoeg, en die cd heerscht aan alle kanten |
Citaat:
download die vorige 2 cd's dan ook maar :p |
kerel kheb een oude gedownload
niet deze |
beetje jammer
|
oudere albums zijn altijd beter dan nieuwe :) ;)
nee maar kon deze even nie vinden.. |
klopt
|
klopt, MEESTAL wel :p
|
ja!
|
ha soep?
|
knaapje
|
hundje!