![]() |
wel of niet?
Afgelopen week is het tussen mij en mn vriend uitgeraakt.
Mijn beste vriend heeft me erg gesteund en dat waardeer ik ook. Maar ik voel me aangetrokken tot hem! We hebben samen carnaval gevierd en toen hebben we gezoend alleen weet ik niet of hij iets wil omdat hij (denk ik) dronken was. :confused: Hoe kan ik dr nou achterkomen of hij iets voor me voelt? Zonder dat ik dat recht in zn gezicht vraag, want ik ben bang dat dat onze vriendschap verpest! xxx |
jij huppelt zo naar de volgende?
|
nee, mijn vriend deed nie meer normaal tegen mij! hij zei steeds dat hij me kapot ging maken (dat was toen we nog hadden!!)
En mijn beste vriend heeft me goed opgevangen... |
Gewild of ongewild komt dit toch verdacht vaak voor :D
|
Haha, idd. Van de hak op de tak..
Wat je moet doen: zeggen dat je hem leuk vind. Simpel en direct. :) |
Vragen wat die zoen betekende?
|
Waarom kunnen mensen nou nooit eens 'gewoon' een uithuilschouder zijn, gewoon oprecht begrip en aandacht tonen zonder er meteen weer hun bek tegenaan te zetten?
:( |
Citaat:
je hoeft niet echt te vragen 'wil je nu iets met me of niet?' maar iets als 'waarom zoende je me eigenlijk?' oid is toch niet zo'n groot probleem? (wel niet op een kritische toon vragen he, anders lijkt het weer zo beledigend) (wel niet = niet) |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij ziet die goeie vriend van jou het wel zitten...Maar kvind et maar een domme zaak dat je zo snel met je vriend samengaat, zelfs al moest het zo aflopen met je vorige...Zo impulsief als de pest |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |