![]() |
DJ inhuren voor feestje ?? hoe en hoeveel ????
Hey peepz
ik wil een feestje geven en nou zat ik te denken aan een dj met een goede instalatie en een paar mooie discolampen ofzo....zijn hier DJ's in de hous of weet iemand hoeveel ik ongeveer kwijt ben voor zo'n drive in show op een avondje ?? :confused: thnxx :p |
een goedkoope dj kost iets van 00 euro per uur ;)
voor 50 euro krijg je een dj waarvan je zegt had ik maar beter een cdtje moete opzette was hetzelfde geweest |
Citaat:
maar moet ik bij die prijzen dan ook lampies enzo denken ?? alvast bedankt he !! |
het makkelijkst is als je mensen kent die een eigen installatie hebben. Die geef je dan 50 euro en dan zijn ze blij. Huren wordt al gauw heel duur.
|
Zal een DJ inhuren wel een goed idee zijn ? ...
Kep zelf ook een Drive-in discotheek gehad ... en vroeg er uhhmm .. 25 Euro voor een avond voor ofzo. Maar het enige wat ik moest doen is blijvend dingen die mensen aanvroegen achter elkaar draaien.Ben er dus ook snel mee gestopt en het apparatuur wat ik toen had gekocht gebruik ik nu voor mn band.Ik denk dat je beter de mensen cd's kunt laten meenemen en je eigenste Hi-Fi set erneer zetten.Inplaats van een show van een Dj verzin je iets anders. Twister ofzow .. weet ik veel :) |
Citaat:
|
Voor € 50 krijg je meestal een aapje dat alleen Best of Trance 2002 en Hitzone-cds heeft en liever met zijn rookmasjientje speelt dan er een l33t avond van te maken.
|
De DJ op mijn feestje was gratis (als wij zijn gear regelelden) en die draaide lekker, maarjah dat was ook een kennis
|
Tsja, je kunt het beste een drive in huren, die regelen ook eigen gear etc. Als ik ergens moet draaien ga ik er vanuit dat er gear staat, ik zou nooit eigen spullen meenemen. Maar then again, ben ook geen drive in :P
|
Ik heb hier een site gevonden van een drive inn die voor 75,- met z'n 2en komen draaien......misschien dat de kenners zich even uit willen laten over de 'gear' enz die op deze site staan ?? ik heb hier namelijk geen fluit verstand van :cool: www.noize-elementz.tk ik ben benieuwd wat we dr van denken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |