![]() |
welk onderwerp?
Heeeeeeey
Mensen!! ik moet volgende week een spreekbeurt (betoog) ennuh: welk onderwerp is makkelijk/leuk/interessant voor iemand uit vwo-4?? :confused: Dikke Kus Marloeskaaaaaa :eek: |
Bij ons op school willen ze dat je een moeilijk onderwerp pakt.. Het liefst iets met politiek ofzow, maar het is dus slim om een moeilijk onderwerp te pakken waar je veel vanaf weet. Je kunt eventueel ook een tijdschrift erover lezen (denk aan: HP de tijd etc.) en daar een onderwerp uitpakken wat je aanspreekt.. Dat is wat ze bij mij op school graag zien :)
|
|
thnxx :D
|
ik heb gekeken maarja,
eigenlijk nix wat me zo 123 aanspreekt :rolleyes: Heeft niemand zo een idee van JAAAA daar moet je het over doen (betoog he, je weet wel: voor- en tegenargumenten noemen) dan vind ik jou heel lief KoesKoes marloes |
Kies een stelling diie eigenlijk niet echt te verdedigen valt.
Schaf de eerste kamer af. Schaf de monarchie af. Dat zijn stellingen die het altijd goed doen en ook erg moeilijk te verdedigen zijn. Ook is er zeer veel over te vinden. :) |
op www.scholieren.com staan ook zat goede betogen. Daarnaast kan je iets heel simpels nemen als Irak, waarom dat wel of niet zou moeten gebeuren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |