![]() |
Het doen samen met een ander koppel
Hebben jullie het al eens gedaan in het bijzijn van andere koppels? Ik heb van een vriend een uitnodiging gekregen.
Hij wil dat ik en mijn vriendin elkaar amuseren als zij met elkaar bezig zijn. Wat is jullie ervaring? |
Nooit gedaan, geen behoefte aan ook. Maar we hebben wel grote passpiegels in de slaapkamer. Heb je ook altijd wat om naar te kijken.
|
Nee, nooit gedaan. Bij sommige mensen zou ik het wel overwegen als die het aan me vroegen, maar bij de meeste mensen zou ik me dan ook niet echt op m'n gemak voelen. Zou het zelf niet aan iemand vragen.
|
lijkt me best spannend... maar dan wel als je elkaar als koppels zijnde erg goed kent. anders voel je je alleen maar opgelaten lijkt me
|
nja, ik heb nog nooit zoiets gedaan...
Het lijkt me een beetje raar om zoiets te doen met een vriend van je. Ikzelf zou die persoon dan nooit meer echt op 'n normale manier als vriend kunnen zien (denk ik) Met 'n stel dat je niet kent, lijkt me ook niets. Want je kent ze niet :rolleyes: , dan zou ik er ook niet dat soort dingen mee willen delen... (maar je weet maar nooit, wat alcohol en drugs wel niet met je kunnen doen... achja...) |
Lijkt me wel geil!!
Maar wel met een koppel dat ik goed ken dan... |
Citaat:
|
daar sluit ik me dan wel bij aan.... maar toch zou ik niet zomaar ineens volmondig JA zeggen :confused:
|
Nah, lijkt me eigenlijk helemaal niks.
Ik vind sex iets persoonlijks... Misschien later dan... |
Nee, lijkt me absoluut niets.
Zou me er te ongemakkelijk bij voelen, en ik vind seks een persoonlijk iets. |
Ik heb het een keer gedaan.
Ik vond het echt ontzettend leuk eigenlijk, heel anders dan ik hadf verwacht(y):) Naar aanleiding van een topic hier had ik er wel eens over nagedacht en het leek me helemaal niets, maar op een gegeven moment gebeurde het gewoon, -ploep-. |
Citaat:
|
Citaat:
Het was gewoon erg amusant em het gebeurde heel spontaan, wat het leuk maakte. En ik vond het ook heel maf dat niemand zich schaamde ofzo, we lieten (is dat wel een woord??) ons allemaal gaan en hebben ook wel veel gelachen... Verder was het ook erg goede seks :) Ik heb geen zin om in details te treden. Achteraf was het best genant, want we waren in een huis wat ontzettend gehorig was (gaten overal in het plafond, was een kraakhuisje:o) Ze hebben er gelukkig nooit wat over gezegd.. |
Hebben jullie het al eens gedaan in het bijzijn van andere koppels?
nee Wat is jullie ervaring? geen dus:P |
Niet bedoeld in elk geval. Wel verschillende keren stiekum sex gehad als er anderen in de buurt waren, meestal als we ergens bleven slapen na een feestje ofzo. Een keer wel 'betrapt' door een stel vrienden dat in dezelfde kamer ook bezig was. Was wel lachen eigenlijk, en dan maar stil blijven omdat er nog anderen lagen te slapen daar...
|
Gisteren avond was het dan zover. Het bevriend koppel is
op bezoek geweest. Zij komen regelmatig maar gisteren hadden we er alle vier zin in. De stemming zat er in. Het was best wel leuk, en vooral grappig wegens een beetje zenuwachtig. Met vier is een tweepersoonsbed moet je wel een beetje opletten. Het is vooral erg opwindend. |
whaha, koel.
euhm.. neuh. voorlopig niet. misschien zou ik erover nadenken als het me over een jaar of 2 werd gevraagd maar ik heb er echt geen behoefte aan of zo. |
1 keer gedaan ja, maar dat was eigelijk op voorhand niet 'gepland' ;) best wel leuk hoor :D
|
Citaat:
Waarom geloof ik hier nou geen woord van? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg nooit nooit, we hebben ze hier van dertien gehad...en je kan lullen tot je een ons weegt, dat ze er echt te jong voor zijn, maar nee. En daarna komen klagen dat het helemaal niet lekker was.... |
Citaat:
altijd meisjes van 13 though, nooit jongens. komt door de late start van de groeispurt bij ons jongens, eufemistisch gezegd :p |
ik vind het schattig, maar zielig. :S :(
|
dat lijkt me nou helemaal niets... ik vind dat je seks gewoon met z'n 2en moet hebben en als je een relatie met elkaar hebt.. k zal wel ouderwets zijn...
is toch raar.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38. |