![]() |
Key code
Ok ik zeg het rechtuit een maat van mij heeft counter strike gecopieerd voor mij maar hij heeft zelf zijn key code nodig voor online te spelen.
Nu was mijn vraag heeft iemand deze game en speelt niet meer online en wilt zijn key code mischien geven? Geef je email ofzo voor die key code te sturen. Weet niet of ik dit hier wel mag plaatsen anders zeg het maar gewoon dan haal ik hem wel weg ofzo. Ps:En die key codes van internet zit altijd iemand op dat is zo vervelend. :( En de game vind ik nergens dus kopen gaat ook niet. :( Plz ik wil gewoon wat op het net spelen. |
nee kan niet, haal maar weg :)
|
Citaat:
Doe jij nooit iets iligaals? Download jij nooit iets van kazaa ofzo? :o |
Citaat:
maar dit forum mag geen illegale dingen promoten, aangezien zij hiervoor (blijkbaar) wettelijk aansprakelijk kunnen worden gesteld. (staat ook in de Announcements ) |
slotje :p
|
In ieder geval vraagt hij het eerlijk en komt niet aan met smoesjes over de kat van z'n tante die z'n boekje heeft verscheurd ofzo :p
|
CS legaal kost geen flikker meer, koop gewoon en je hebt een werkende code...
|
12,50 op het internet overal dus.....
in intertoys ligt ie....... En mwja ik heb 2 keys maar die krijg je niet :p Dus spel kopen! Of ff bibiotheek in duiken kijken welke games ze verhuren soms zit daar ook iets tussen.. Maarja dit word toch een slotje byez :p |
in elke winkel is hij bijna te koop, zo'n setje met 4 in 1 :) ofzo
|
Wasp hier moet een slotje op
Ter mederdeling :D btw: waarom begrijp je zelf niet dat dit niet mag. de forumbazen zijn al niet zo streng en waarom maar jij het dan weer zo bizar? dat is toch niet nodig, en leer zelf eens zoeken op een site, en betrek dit forum er niet bij, want het is gewoon ILLEGAAL :) |
Citaat:
|
Koop voor 27,50 Euro een set met Half-Life, Blue-Shift, CounterStrike en nog een (Half-Life plus 3 expansions dus) bij de E-Plaza of zo. Is helemaal niet duur en het is iig legaal :p
|
En ik had toen mijn boekje met CD-key 'verkocht' aan iemand omdat ik zelf nooit online speelde voor een originele Windows XP Pro CD :P
Dus aan mijn CD-key heb je toch al niks *grin* Maar het mag gewoon niet op het forum. Dus dit gaat een slotje vangen. |
Lmd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |