![]() |
Paaspop Schijndel
Bevestigde bands:
Rowwen Hčze The Dropkick Murphys The Spades Krezip Comedy Train Peter Pan Speedrock Michel de Heij The Exploited Les Truttes Blaze of Glory Beef The Riplets André Manuel Within Temptation Green Lizard De Grote Ome Cor Revue Relax Kamagurka Band Zonder Banaan Shandon Tis 19 en 20 april, en ik ga sowieso de 20ste wel :) Dropkick murphys spelen dan iig, en die wil ik heel graag zien :) En dan hoop ik dat er verder ook nog wat leuke bandjes die dag gaan spelen.. Weet iemand wat het kost? En of er wel dagkaarten zijn, of moet je beide dagen gaan? En welke bands op welke dag spelen? |
Er zijn dagkaarten ja, weet alleen geen prijzen.
|
Ja woei, WT en Greli..Wt wil ik wel weer es zien, hopelijk zonder al die gillende kutjes erbij. :( *flashback@lowlands* (n)
|
Niet zo veel soeps die line-up.
|
ik vind het op zich wel een leuke line up, misschien dat ik ga.
licht een beetje aan de prijs en wie er nog meer gaan enzo, maar de week daarna is groezrock en daarna queensdayparty en daarna turbonegro in amsterdam dus het word ingewikkeld. |
the spades en peter pan speedrock zijn wel leuk, en het is dichtbij... ligt aan de prijs of ik kom of niet
|
waar ligt schijndel? :D
|
Citaat:
|
Ik heb zo'n vermoeden dat Schijndel en Zoetermeer(bij Den haag) best ver uit elkaar liggen.
Am I right? :( (n) |
Citaat:
|
alleen the spades willik zien...rest boeit me niet of heb ik al gezien...
|
Schijndel is in de buurt van Den Bosch geloof ik.. heel precies weet ik het ook niet :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik las ergens dat het festival het beste te bereiken is door in Den Bosch een pendelbus naar het terrein te nemen.. dus vandaar :) |
Kuch. Ik woon per ongeluk in Schijndel. Het ligt zo'n 12 km onder Den Bosch.
En ik ga natuurlijk naar Paaspop, de line-up is niet altijd even goed, maar de sfeer wel. Vooral op de camping. |
Citaat:
|
Citaat:
|
die zondag is trouwens ook jera kom ik net achter..
|
Zaterdag o.a. = 37 euro
Caesar Ozark Henry Peter Pan Speedrock Kamagurka Dj Barth Hendrix Within Temptation Beef The Spades Gazzoleen Astrosoniq De Grote Ome Cor Revue Dj Joost van Bellen De Zingende Fresia's 80's Verantwoord Die Lustige Schlagerfreunde Zondag o.a. = 47 euro Rowwen Hčze The Dropkick Murphys Kane Krezip Comedytrain Dj Benny Rodrigues Dj Michel de Heij The Exploited Les Truttes Blaze of Glory After Forever The Riplets André Manuel Agresión Green Lizard Leon van der Zanden Relax Dj Rho Band Zonder Banaan Shandon Zult Dj's Fatboy & Slim samen 52 euro ik ga iig die zondag wel maar het verschil in prijs tussen alleen zondag of ook zaterdag is zo klein dat ik dat misschien ook wel doe... |
Citaat:
|
Nah.. Hebben ze WT en Greli weer op 2 verschillende dagen gepland..alsof ik 2 dagen ga. Puh. :( (n)
|
Mwoah.. vind het nou niet echt denderend..en voor dat geld al zeker niet... mij niet gezien dus.
|
Citaat:
|
Ik kan niet zaterdag al gaan denk ik.. maar tis wel duur voor zondag.. mja, dr komen ook wel weer een aantal bands die ik graag wil zien.. toch maar gaan denk ik :)
|
Citaat:
|
Tsja ik ga dus ook 2 dagen + camping kostte geloof ik iets van 52 euro, dus morgen maar ff kaartjes halen.... ik mag btw alleen als ik het huis niet afbreek als mijn ouders volgende week op vakantie zijn
|
ik mis een topper als saxon
|
The Exploited??? HEERSCH!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |