![]() |
patty brard!
Wie heeft het gezien?
OMG!!! Ze haalt haar wijn met de taxi!(y) geweldig! topwijf:D |
Verschrikkelijk mens.
|
Ik heb het niet gezien. Ik voel niet de behoefte naar het vast uitermate interessante leven van die doos te gaan kijken.
|
Citaat:
|
walgelijk wijf.....
|
Citaat:
dat geblèr de hele tijd.. geniaal |
je lijkt wel een beetje op er , :D
|
ik heb het gezien ja :eek:
en dr dochter is al net zo erg :D |
SCHAT SCHAAAAT!!!
Woow, die stem zo op de vroege ochtend.. Echt verschrikkellijk... Je ziet ze alleen maar roken, en die 'scene' in het bad had ik echt niet hoeven zien.. Maar het is wel grappig om te zien voor een keertje :) En ze doen alles met de taxi :) "Denk aan wat mama altijd zegt, focusssss" "Lieverd, de taxi staat beneden" |
afschuwelijk wijf....volges mij wel echt een beest ni bed maar dat terzijde :P
|
Citaat:
|
Ze is cool.... Maar ze huilt een beetje raar.
|
ik vind het een stel kampers
|
ik probeer zelfs die reclames al te vermijden, als ik haar ook maar 1 keer zie ben ik een week impotent
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
erg genoten.. vooral haar dochter... wat een slet is dat zeg ! Jezus!!! 19 jaar en nu al een )(@*#$@
En wat een T***RING zooi daar binnen !! JEsus.. niet normaal ! |
Geil wijf man. Die zou ik wel eens willen palen! Lekker hoor!
En die dochter is nog beter, trio met moeder en dochter, dat idee krijgt em wel omhoog! |
Citaat:
|
Ik vond het wel cool, ga ik zeker vaker kijken.. maar
ik vin d het wel vaag dat die dochter boven 'alleen' woont, maar ze laat d'r eten nog wel koken door d'r moeder :rolleyes: zo kan ik het ook :p Maar het is wel een chaos daar, ik vroeg me alleen af waarom Gert-Jan in de gevangenis had gezeten? Weet iemand dat... Volgens mij is Patty wel een btje zo'n type dat supersnel jankt...(kan ook aan mij liggen :o) maar ik vind d'r wel cewl eigenlijk :) |
Citaat:
|
ze is trouwens geen mens meer te noemen, eerder plastic als je het mij vraagt :rolleyes:
|
in 1 woord: GEWELDIG
heerlijk overdreven :D |
echt een super zuur programma..geen reet aan...maar Patty heeft wel leuke scheldwoorden: omhoog gevallen pisnicht, stuk drol etc :D (y)
|
Citaat:
(n) ik bedoel, hoe jammer... ik vond gert-jan zo'n leuke jongen... hoe diep kun je zinken :rolleyes: en vooral hij :( |
Citaat:
je hebt echt een vreselijke avatar, bah... |
Ik vind het wel vele malen leuker dan de adam's familie
wat was er trouwens met die dochter, want ik heb het gedeelte na de reclame gemist (ja ik heb zo'n rare gewoonte om tijdens de reclame door te zappen en vervolgens op een andere zender te blijven steken :|) |
Citaat:
|
Patty is kewl! :D
heerlijk hoe ze tekeer ging over Albert Verlinde. :cool: :p (y) |
*Ik wist niet dat die Gert-jan uit het vorige big brother huis in de gevangenis zat :confused: *
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
eigen schuld! en wat kan die gast goed nep janken zeg! NOT! :rolleyes: |
*Ik weet nu waarom: Hij had een pilletje bij een meisje in haar drankje gedaan, en daarna probeerde hij haar lekker aanteranden, daarvoor is hij opgepakt... geloof ik.....*
|
Bah.
Verschikkelijk programma, en ik heb alleen nog maar de voorstukjes gezien. Heb geen behoefte aan meer.. details. :D |
Citaat:
|
was best een grappig programma(y)
|
echt vreselijk lijkt me dat programma.
ik heb de voorstukjes gezien en dat vond ik al erg genoeg. ik hoef t niet eens te zien. gejat van de osbournes (die ik wel helemaal top vind) |
haha, best wel grappig! en haar dochter, dat zij een badkuip in de kamer heeft staan, geweldig!
maarja, het is niet erg bijzonder maar ik vind de serie wel veel beter dan de adams family! :) |
Waarom doet ze me in haar programma zo denken aan Ozzy Osbourne?
:rolleyes: |
Niet gezien, maar het lijkt me best wel grappig. :D
|
*Heeft iemand dat stukje gezien waar iemand haar helemaal in die spijkerbroek moest hijsen :eek: lekker gezicht was dat...*
|
ja psies, dat Yorin dat nog durft uit te zenden.
Dat stukje met die hometrainer vond ik trouwens best vaag. Waar moet dat apparaat eigenlijk voor dienen? :D |
Citaat:
En voor die gene onder ons die haar wel willen 'palen' : koop een opblaaspop, zelfde effect... -plastic fantastic- :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De programma's die ze presenteert zet ik altijd af, dit vind ik echter wel leuk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |