![]() |
there is something about mary - (over de film en vraag over een liedje)
Blijft zo'n geweldige film :D Echt hard gelachen (y)
Vooral dat stukje me die zogenaamde haargel kon ik me nog goed herineren :p. Maar ja, Cameron Diaz is ook mijn favo actrice :) Heeft altijd hele leuke rollen! Maar ik had ook nog een vraagje over dat liedje bij de aftiteling. Weet iemand de titel daarvan. Het is al een heel oud nummer, maar ik heb geen idee van die dat nummer eigenlijk is. thank you ! |
(y)
|
1e keer dat ik 'm gezien had. Hij was erg leuk moet ik zeggen :).
|
Tracklist van de cd.
1. There's Something About Mary - Jonathan Richman 2. How To Survive A Broken Heart - Ben Lee 3. Every Day Should Be A Holiday - Dandy Warhols (The) 4. Everything Shines - Push Stars (The) 5. This Is The Day - Ivy 6. Is She Really Going Out With Him - Joe Jackson 7. True Love Is Not Nice - Jonathan Richman 8. History Repeating - Propellerheads 9. If I Could Talk I'd Tell You - Lemonheads (The) 10. Mary's Prayer - Danny Wilson 11. Margo's Waltz - Lloyd Cole 12. Speed Queen - Zuba 13. Let Her Go Into The Darkness - Jonathan Richman 14. Build Me Up Buttercup - Foundations (The) |
hmmm, sja.....
is wel fijn dat je die lijst heb gegeven, alleen nu weet ik nog niet welke het is. Misschien alles dan maar even downloaden :) herkende niemand dat nummer dan? |
ok dan !!! ik heb em.
Deze bedoelde ik : Build Me Up Buttercup - Foundations is echt een leuk nummer (y) :) |
haha, da's echt een kewluh film, vooral toen al dat sperma aan z'n oor hing en toen zij da in d'r haar deed. haha :D :D :cool: :p ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |