![]() |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan?
ik: road to perdition
erg erg goed. |
Go
Koele film! |
Gisteren weer RINGU gekeken.
Voor het eerst heb ik gemerkt dat er door de film heen (heel snel) soort ringetjes op het beeldscherm verschijnen. In totaal zeven. |
Citaat:
|
The New Guy
Een van de slechtere tienerfilms. Zelfs Eliza Dushku kon de film niet redden. :\ |
high fidelity en memento beide (y) (y) (y)
|
The Ring.
Vond ik persoonlijk een waardeloze film, niet echt mijn type films. |
8 mile, niet fantastisch...battles wel grappig
|
there's something about mary
wel grappig |
Citaat:
Darkness Falls gisteren gezien. Veel te kort, vol met clichés, de verhaallijn was al eens eerder gedaan, één-dimensionale personages, enz. |
Solaris. Eén van de beste Amerikaanse SF films in jaren. Nu het origineel nog zien.
|
Citaat:
|
Ice Age
Need I say more? :cool: |
Signs, was vaag net als The Sixth Sense
|
The Ring, echt goeie film (y)
|
final destination 2.....was cool (y)
|
Catch me if you can...
Vond het een prima film, goeie acteurs en een leuk (waargebeurd) verhaal. |
Ook Catch me if you can.
Toffe film. Alleen is Leo... (n) |
Ninth Gate :o Was wel leuk, lekker corny.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik mag 'em gewoon niet zo, in tegenstelling tot het meeste vrouwelijk spul. Hij's zo... een gladjakker. |
Gangs of New York :)
En tis idd best wel een gladjakker :o, maar in CMIYC vond ik 'm erg goed. |
Citaat:
zelfs voor een film waarin hij het onderkruipsel moest spelen, vind ik hem nog niet echt... lol :D |
Citaat:
|
k-19 widowmaker, die was zo slaapverwekkend dat ik um na een kwartier over heb geschakeld :o
|
The Cell (y) goeie film met Jennifer Lopez, vind ik :)
|
The Ring (y) ...voor de 3e keer :o
|
Citaat:
|
2 weeks notice; was wel gaaf, maar btje cliche... :)
|
Gisteren een stukje van there is something about Mary.. maar vond hem niet veel aan.
De laatste film die ik helemaal gezien had was the mothman ofzow.. en ik vond hem (y) |
Wild Things, ik vond m wel ok.
|
wild things/there's something about mary..irritant dat die films allemaal om 20:30 beginnen
|
onee net trouwens nog not another teen movie..zoooooooooo (n) (n) (n) (n)
|
Citaat:
|
neej man..ik dacht eerst ook..leuk, maar alles wat leuk was hadden ze in de trailer gedaan. stom dat ze ook American Beauty gingen eh..parodie-eren?
|
Op DVD:
Twee films van Todd Solondz: Welcome to the dollhouse en Happiness Daarvoor hadden we Storytelling al bekeken Tenenkrommend van plaatsvervangende schaamte, met af en toe een verlossende lachbui. Goed! Zoontje(in tranen): what did you do to my friends? Pa: I fucked them Zoontje: Would you fuck me? Pa: No. I would jerk off in stead |
Gangs of New York, vond het wel een mooie film.
|
the ring, spannend / jackass, grappig, maar geen film
|
Le Fils. Ik vond het een interessante film, en wat mij betreft ook onderhoudend.
Mijn vrienden vonden 'm niet realistisch, ze konden zich niet inleven in de personages en ze werden misselijk van het camerawerk. Heb ik persoonlijk geen last van gehad en het verhaal en de techniek vond ik goed. Minimalistisch, maar daar moet je blijkbaar maar van houden. |
chicago
wel grappig, en heel leuk gedaan geen schitterend uitgebreidde inhoud, maar jah, dat maken al die leuke dansen en liedjes weer helemaal goed *knuf* |
Tomb Raider
viel niet tegen, k heb de afgelopen dagen constant films gekeken. Je moet toch wat als je ziek bent |
ali-g in da house
aigh aigh aight just maxing, relaxing, ain't so taxing, poof :D (ofzo :D) |
Amelie, erg leuk
|
thuis: LOTR met commentaar van de cast; was heel wreed! (y) (maar nu kan ik wel dat commentaar meebleren omdat ik die film met commentaar in een paar dag en een stuk off 3 keer heb gezien)
bios: Jackass; was echt lachen!! |
Citaat:
die film moet je echt alleen maar zien als je al ontzettend melig bent :D |
Citaat:
|
'About a boy'. Hele coole film (y) :)
|
Citaat:
Net Being John Malkovich voor de tweede keer gezien. Blijft briljant. |
Gisteravond Robocop gezien. :p
Bestaat er beter? :cool: :p |
beautiful creatures