![]() |
Het einde van Rammstein.
German supergroup RAMMSTEIN are on the verge of splitting up, according to Britain's Metal Hammer magazine.
A source close to the band says that "they feel as though they have taken their music/stage show as far as it can go" and are now "looking to pursue other musical projects." Guitarist Richard Kruspe-Bernstein is currently demoing tracks for his new band, EMIGRATE, with RAMMSTEIN vocalist Till Lindemann and RAMMSTEIN bassist Oliver Riedel. KMFDM mainman Sascha Konietzko has also been linked with the group. beetje jammer :( bron: http://www.metalhammer.co.uk/article...=7012&type=NWS |
Nu pas?
|
mwah, ik kan er niet echt mee zitten, rammstein is wel om aan te horen ofzo, maar echt geweldig vind ik het niet.
|
Jammer...
Ben wel benieuwd naar dat Emigrate, Richard en Till waren sowieso m'n favo Ramstenen, alleen jammer dat Flake er niet bij zit. Maar als de sound 'n beetje richting KMFDM gaat is dat alleen maar phat natuurlijk (y) |
Het was toch een kut band.
|
jammer..
|
Citaat:
|
khad et gelezen ja, beetje jammer idd :/
maar wat ik net ook weer las: Op Herzeleid.com worden deze geruchten overigens ontkracht: "The bit about Sascha of KMFDM has already been disproven" en "Till also said that nothing would come of Richard's purported solo project. He is just playing the guitar with friends for fun." maarja zegt verder weinig over et uit elkaar gaan... |
Citaat:
|
Kvind et best een coole band, maar ik sta best sceptisch tegenover dit gerucht
Ik heb een gevoel dat dit bullshit is, vraag niet waarom |
poepmuziek naar mijn mening
|
tis een superband vond iedereen tijdje terug, maarja werden te commercieel naar veel mensen hun smaak,maar het blijft cool
|
Nee! Is het echt waar?! Als dat echt zo is vind ik het echt jammer.... :( Dat "Rammstein für immer" kan ik wel vergeten!
|
thank god..
|
Citaat:
|
No way !!! Dit mag niet gaan gebeuren.. "beetje jammer" ??? errug jammer op zn minst !!! :( Op de site van rammstein zelf staat er niets over...
|
Hopelijk gaan ze nu iets Engels taligs doen.
|
Blabla, geruchten geruchten.
Mocht het waar zijn dan zou dat misschien niet eens zo slecht nieuws zijn. Het werd IMO tijd voor een muzikale herorientatie. EDIT: Citaat:
|
vet ik haatte ze toch al.
|
Citaat:
GEEN GEHOOR DUS!!!! |
w00t!!!!!!
|
Ik heb een hekel aan Duits vergeef mij. Komt omdat de helft van mijn famulie Limbo's is.
|
kan er niet om treuren... heb het altijd maar triest gevonden
|
ik vond ze eng... (n) (maar op zich wel leuke muziek)
|
Citaat:
|
heb je ze al es live gezien? show was goed de rest was bagger, nadat ik rammstein live heb gezien heb ik NOOIT meer naar hun muziek geluisterd..
|
da moakt me de zèk nôh nie làw
ofzoiets |
Citaat:
verwachtte al niet veel meer van rammstein, dat nieuwe project kan wel wat worden misschien |
jammer, ik mocht hun muziek wel...
|
Citaat:
Vind ik ook, er zijn wel wat songs van hun waar ik naar luister maar meer ook niet. To bad voor hun fans. |
ik had ze graag een live gezien; moest een spektakel geweest zijn
|
Asche Zu Asche
|
joepie
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga er precies 1 minuut 33 van wakker liggen:P..
|
Citaat:
|
jammer :(
Citaat:
|
jullie moeten allemaal krisiun gaan luisteren!
|
had ze nog wel eens live willen zien, maar goed, concept was toch wel erg uitgemolken...echt kwalitief goede nummers wisten ze toch niet meer te maken
|
"Ik heb een hekel aan Duits vergeef mij. Komt omdat de helft van mijn famulie Limbo's is."
Moet zijn: "Ik heb een hekel aan Duits, vergeef mij. Komt omdat de helft van mijn familie Limbo is." Vergeef mij. :( |
Mmzzz... mochten ze al uit elkaar gaan; ben ik blij dat ik ze vorig jaar in elk geval in het Gelredome gezien heb.
Ik ga er verder niet van huilen ofzo hoor :o |
Eindelijk
|
Citaat:
wat bedoel je? |
best jammer want dan komen er ook geen industrial mixes meer (n)
|
Niet getreurd, no love lost.
|
Citaat:
|
Citaat:
Either way; als 't waar is is 't jammer. Rammstein heeft toch hele aardige nummers d'r uit gepoept. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |