Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   als meisje te vlug klaarkomen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=399599)

sunshine1982 07-03-2003 12:50

als meisje te vlug klaarkomen

Ik hoor veel dat mannen te vlug klaarkomen. Persoonlijk heb ik dat probleem als vrouw. Zijn er nog meiden die dit probleem hebben? :rolleyes:

Doopy 07-03-2003 12:53

volgens mij hebben meer meisjes/vrouwen dat, alleen is het bij mannen een groter probleem, vrouwen kunnen vaak makkelijker door, maar bij een man heeft het vaak wat meer tijd nodig.

poesiefox 07-03-2003 13:03

Na wat voorbereidend befwerk, als ik hem dan in me voel schuiven, en hij gaat precies langs de G-spot, dan wil het nog wel eens meteen gebeuren.

Niet erg, ik zorg ook voor voldoende voorbereidend zuigwerk.

Maar al je er last van hebt, dan zou je kunnen proberen wat minder dicht ertegenaan te zitten voor hij in je komt. Of komt het volkomen onverwacht, out of the blue? Dan zou ik wat 69 actie van te voren aanraden. Kun je een tweede keer ? Dan laat je het eerst komen zonder hem in je, door likken of vingeren, jij of hij, dat maakt niet uit, dan ga jij hen een tijdje verwennen tot je weer bent bijgekomen, en dan hebben jullie echte sex. De tweede keer hou je het veel langer vol.

Diovai 07-03-2003 13:05

Niet zeiken. Seks is om voort te planten. Laten klaarkomen dus!

poesiefox 07-03-2003 13:08

Citaat:

Diovai schreef:
Niet zeiken. Seks is om voort te planten. Laten klaarkomen dus!
Maar dan ook alleen als je kinderplannen hebt, en alleen tijdens die ene vruchtbare dag natuurlijk.

sunshine1982 07-03-2003 13:10

Das nu is typisch een mannelijk antwoord.

G.T.C. 07-03-2003 13:15

Citaat:

sunshine1982 schreef:
en wat jij doet is nou typisch generaliseren :p

Maar ik vond het ook een domme opmerking hoor :)

cha0s 07-03-2003 13:16

Citaat:

sunshine1982 schreef:
/ignore

Doopy 07-03-2003 13:26

Citaat:

cHa0s schreef:
/ignore
idd, rechter muisknop, delete, are you sure?, ok :cool:

cha0s 07-03-2003 13:29

Citaat:

Doopy schreef:
idd, rechter muisknop, delete, are you sure?, ok :cool:
of a la Bert Visscher: "F7, document bewaren, Neeej."

DarkCat 07-03-2003 13:45

Citaat:

poesiefox schreef:
Na wat voorbereidend befwerk, als ik hem dan in me voel schuiven, en hij gaat precies langs de G-spot, dan wil het nog wel eens meteen gebeuren.

Niet erg, ik zorg ook voor voldoende voorbereidend zuigwerk.

Voorbereidend bef- en zuigwerk :D

Euh maar bij mij duurt het juist altijd lang.. alleen als het al heel lang geleden is gaat het sneller. Ik zou graag willen dat het uiterlijk 10 minuten duurde voordat ik kwam..

Whuzz 07-03-2003 14:14

Citaat:

sunshine1982 schreef:
Ik hoor veel dat mannen te vlug klaarkomen. Persoonlijk heb ik dat probleem als vrouw. Zijn er nog meiden die dit probleem hebben? :rolleyes:
Ik zie het probleem niet zo, tenzij jij echt niet meer kunt of helemaal geen zin meer hebt nadat je klaar bent gekomen?
Zo niet, dan ga je gewoon lekker door, en kom je desnoods nóg 10 keer.
Als dat wel het geval is, dan zul je je best moeten doen het klaarkomen uit te stellen, dat moeten veel jongens ook doen, dus waarom jij niet :)

poesiefox 07-03-2003 15:17

Lekker trainen in randjesfietsen. Er zijn vast naardere sporten te bedenken. Misschien wordt het nog wel eens een Olympische discipline. Met nationale teams, die op trainingskamp gaan en wereldrecords, en van die openbare huldigingen als ze op schiphol aankomen met drie medailles. En daarna op de thee bij de koningin!

*ziet de krantenkoppen al voor zich*

LaY-D NiCoLe 07-03-2003 15:25

Citaat:

DarkCat schreef:
Euh maar bij mij duurt het juist altijd lang.. alleen als het al heel lang geleden is gaat het sneller. Ik zou graag willen dat het uiterlijk 10 minuten duurde voordat ik kwam..

kent het zelfde probleem, duurt soms ook heel lang voordat ik klaarkom, is soms neit erg, maar als we nog maar ff tijd hebben ofzo dan likt ie me meestal goed en gaan daarna verder dan gaat het wel weer OK (y)

Sarah 07-03-2003 15:46

Citaat:

sunshine1982 schreef:
Waarom de rolleyes?
Ik heb vrij veel controle over mezelf en kan dus zonder enige moeite m'n orgasme tegenhouden, een kwartier lang oid, maar als ik dat niet zou doen dan zou ik gewoon steeds na één minuut sex-met-voorspel en daarna om de twee minuten klaarkomen. Enige reden dat ik dat niet doe, is dat het orgasme heftiger is als ik uitstel, en ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit, maar het lijkt mij toch geen ramp om snel klaar te komen. Je kunt daarna immers gewoon doorgaan? Wel eventjes voorzichtig zijn dan, want vlak na een orgasme ben je vrij nauw...
Ik zie niet helemaal in waarom het een probléém zou zijn voor vrouwen:)

LaY-D NiCoLe 07-03-2003 15:49

maar NA ene goed voorspel kan ik juist wel weer heel snel komen ja, maar ik kan me ook wel aardug beheersen waardoor ik het ook wel 10 minuten kan uitstellen, en als ik dan na die 10 min kom, komt hij dan ook wel weer, maar dan doen we het daarna nog eens lekker lang over (y)

poesiefox 07-03-2003 15:49

Citaat:

sarahbressers schreef:
Waarom de rolleyes?
Ik heb vrij veel controle over mezelf en kan dus zonder enige moeite m'n orgasme tegenhouden, een kwartier lang oid, maar als ik dat niet zou doen dan zou ik gewoon steeds na één minuut sex-met-voorspel en daarna om de twee minuten klaarkomen. Enige reden dat ik dat niet doe, is dat het orgasme heftiger is als ik uitstel, en ik heb liever kwaliteit dan kwantiteit, maar het lijkt mij toch geen ramp om snel klaar te komen. Je kunt daarna immers gewoon doorgaan? Wel eventjes voorzichtig zijn dan, want vlak na een orgasme ben je vrij nauw...
Ik zie niet helemaal in waarom het een probléém zou zijn voor vrouwen:)

Heb een beetje consideratie voor je zusters die het maar een keer per dag kunnen...

Freyja 07-03-2003 16:12

Wat is er bij vrouw nou erg aan dat je meteen klaarkomt? JIJ kan wel gewoon doorgaan met sex :D

Zezette 08-03-2003 22:27

Hangt toch ook af van de partner é; de ene heeft het wat heeeeeel gemakkelijker dan den anders dusja :rolleyes:

Alicia Silverstone 08-03-2003 23:30

Ja, ik heb dat ook.. :o
En ik heb nog niet meegemaakt dat ik meerdere keren achter elkaar kon klaarkomen.. ik hoop dat ik dat wel kan, sowieso omdat het lekker is en dan is het probleem ook oplost. Want als ik klaargekomen ben heb ik helemaal geen zin meer om door te gaan met de sex...

Justice 08-03-2003 23:48

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
Want als ik klaargekomen ben heb ik helemaal geen zin meer om door te gaan met de sex...
Voel je ook eens hoe het is om de gemiddelde gegeneraliseerde man te zijn... :p

Sarah 09-03-2003 09:28

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
Want als ik klaargekomen ben heb ik helemaal geen zin meer om door te gaan met de sex...
meteen daarna ik ook niet, maar als we even doorgaan dan heb ik weer zin vóór ik 'opgedroogd' ben...

Alicia Silverstone 09-03-2003 10:53

Citaat:

Justice schreef:
Voel je ook eens hoe het is om de gemiddelde gegeneraliseerde man te zijn... :p
nouhou :p

M'n ex had nadat ie klaargekomen was nog wel zin trouwens.

very drunk driver 11-03-2003 21:29

mijn ex kwam ook best snel ze kwam ook vaak 4 of 5 keer per uur ofzo en ik dan 1 of 2 keer

Jadis 11-03-2003 21:46

Wordt er een probleem van gemaakt als vrouwen snel klaarkomen?
*heeft er ineens een probleem bij.*

spacegirl 11-03-2003 22:15

ik kom ook heel snel en om de hsverklap, maar ik zie daar de probleem niet van :confused:

Sarah 13-03-2003 11:47

Citaat:

Divine SilveR schreef op 13-03-2003 @ 11:14:
toch niet toch vrouwen kunnen orgasme na orgasme verdragen
mannen (niet ik hoor in kan uren doorgaan :P) die zijn na 2 keer al leeg,
maar ja als je een frigide als vriendin heeft, ja dan ben je snel klaar

die laatste zin begrijp ik niet... als je een vriendin hebt die koel en afstandelijk is, dan duurt het niet lang tot je orgasme oid? bedoel je dat? dat zou nóg onlogischer zijn...

en alle mannen zijn na twee keer leeg maar jij niet.... mag ik daaruit concluderen dat je stiekum geen man bent?

of je leeg bent doet er trouwens niet toe, je kunt heel goed een orgasme hebben zonder zaadlozing

jeroen2 13-03-2003 11:51

?

je kunt heel goed een orgasme hebben zonder zaadlozing...................

niet als je een man bent...

Sarah 13-03-2003 12:22

Citaat:

Divine SilveR schreef op 13-03-2003 @ 12:50:
hoe ken je nou stiekum geen man zijn ????
Explain

zie het als wiskunde.
feit 1. Alle mannen zijn na 2 orgasmes leeg
Conclusie daaruit: Als je na 2 orgasmes niet leeg bent, ben je geen man.
feit 2. Divine Silver is na 2 orgasmes niet leeg.
Conclusie daaruit: Divine Silver is geen man.

Citaat:

jeroen2 schreef:
?

je kunt heel goed een orgasme hebben zonder zaadlozing...................

niet als je een man bent...

Jawel. Dat kan wel. Jongens die zich aftrekken maar nog geen zaad produceren, hebben ook een orgasme, en geen zaadlozing. Als je je zaadleider dichtdrukt tijdens je orgasme, heb je wel het orgasme, maar geen zaadlozing. Als je al je zaad al geloosd hebt, kun je in principe wel een orgasme hebben, maar daarbij heb je dan geen zaadlozing.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.