![]() |
Trendy-woord-verkiezing-2003
Dames en heren, het grote moment is aangebroken! De trendy-woord-verkiezing-2003! Dé verkiezing om zelf een 'koel' woord te bedenken! Het is de bedoeling allemaal wat coole woorden te bedenken. De koelste wint, en die gaan we dan met zijn allen invoeren. Een echt scholieren.com-woord dus. :D Woorden zoals emo, en trui waren mogelijke winnaars geweest, ware het niet dat die al bestaan. Daarom: Zelf woorden verzinnen, en dan invoeren maar.
Ik begin wel: Zeef 'Ik schiet je helemaal zeef' 'Echt fucking zeef man' |
Kantine??
Snoes is geweldig :cool: |
m'n vriendin die noemt me vaak snoes
uh.. ik wil graag 'n zin aandragen: Citaat:
|
Zeef is niet koel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hoorde laatst een onwijs tof woord;
Mazzel ofzoiets; zo bruut, gaaf, kicke, heftig, onwijs, vet, kei, knetter waus |
ik kies:
umbrella klinkt gewoon zo lekker :p |
Flups! Is in mijn vriendenkring al een tijdje geleden geintroduceerd als hippe woordkeuze.
Das helemaal te flups man! Doe niet zo Flups! Dat is een Flupse broek! *te gebruiken als zijnde positief/negatief* |
niet zeef maar zoef ---> zoeffa <---
zoeffffffffff :cool: |
Mijn 'cool' woorden neem ik helaas over uit foute puberale amerikaanse films en zijn daarom: Shibby en Narly.
En het woord 'aarsend'. Als in 'tering, dat is echt aarsend goed' |
dopetunnelrespect of TOY
heb t alleen NIET verzonnen |
hmm geen woord, wel dit: "De pot verwijt de gaytel dat ie homo is".
Kwam iemand vandaag mee, kvonnem wel grappig. Tis (in ieder geval van mijn kant) niet dissend of homofoob bedoelt.(niet dat ik de homo's hier zo als droogstoppelig beschouw maar iemand vond het weer niet kunnen in me'n klas, maja die vind het als racisme als je "turk" tegen een turk zegt.....(?)) |
Citaat:
|
Poep.
Jo sukkel je praat poep. Wat de poep is dit nou weer. Dat vind ik ronduit poep. Ga poepen. Ik poep op jou. Knikkeren dat is de poep. |
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
(tijdloos) |
snazy (c) (kan ik niet maken) ieme enzo
en hip |
wulps
zeggen wij altijd |
Citaat:
het leukste woord dat er bestaat is toch wel snuggle te gebruiken voor alles :D |
fuck it :D mijn stopwoord
zeef vind ik ook een goeie fuck it |
bloed:) en dan zeg maar, bloedheet, bloedgeil en bloedmooi kennen we al, dus dan kun je dat ook best gebruiken voor andere bijwoorden... bloedkoel!
bloedleuk, bloedlekker, bloedhypocriet, bloedglinsterend, enzovoort:) |
Citaat:
Binnen mijn vriendenkring ook wel een gebruikt woord. "Ga ff poepen ofzo!" (als iemand irritant is) "Ey wat ga je vanavond doen?"--> "Poepen."(als je nog niet weet wat je gaat doen vanavond) |
Citaat:
|
Crappoc
p00p |
hip
binkish :p |
Boem lauw.
Zegt mn broertje altijd :confused: |
ik irriteer me tegenwoordig ontzettend aan het woord lauw
of het "weet je" achter iedere zin |
Citaat:
Waar ergens woon je dan? Ik neem aan dat je niet in een of ander boeren gehucht woont, want boem lauw is straattaal :cool:;) |
Citaat:
|
is al wat ouder maar blijft lekker;
hertje = een vrouw "hertjes scoren" |
Citaat:
ej, opbokken, ik ga je hertje scoren |
Gewoon lekker simpel: GEIL.
- Wat een geile schoenen man. - Ik heb geen zin vandaag, ben veel te geil. - Leraar: ... en dat betekent dus dat de stelling van Thales op hoek ACB van toepassing is. Jij: Geil. - Kledingverkoopster bij de Vögele: ... en heb je onze nieuwe collectie al gezien? Jij: Jaha, erg geil hoor! Kan vooral bij 'ouderen' nogal shockeren :) |
Citaat:
indeed |
Swa.
|
- rancuneus
- saillaint - bandiet |
-Kets
|
Kinky.
|
Hans :| dus gewoon : Wowwww die auto is hans, of wow je broek is hans of Hanse broek hebbie aan
echt :| :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
'Dope' natuurlijk :>
|
svaye [swajee]
echt een svaye woord :) |
ik vergat natuurlijk KORST
dat is echt tof *ey is alles korst??* |
Mijn zus gebruikte begin jaren 90 de volgende zinnen erg vaak:
'Shatert (sjaatert) op man!' en 'das een beetje bok' (met 'sikkie' handgebaar erbij.) Na die tijd nooit meer gehoord.... |
Pff... valt allemaal in het niet bij...
DIJENKLETSER :) |
Voor de Allochtonen stijl!!
Ik: Hey Achmed! Jij: Heyyyyy Hassaannn!! |
Die was Voor de Jongens..
Meiden Kunnen zeggen van Hey... Fatima! |
Citaat:
: dijenkletser : :D |
Pff... valt allemaal in het niet bij...
DIJENKLETSER :) |
'boterbloempje'
dat zeggen een vriendin en ik vaak 'dat zuigt boterbloempjes' :D niet het orgineelste ooit, maar t blijft leuk om te zeggen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |