![]() |
Graspop 2003
Graspop 2003 4 en 5 Juli
Zaterdag 5 juli: Iron Maiden Within Temptation Murderdolls Lacuna Coil Six Feet Under Hatebreed Sick Of It All Vrijdag 4 juli: Type O Negative Stratovarius Sepultura Overkill Tickets zijn weldra te verkrijgen. De voorverkoop start op 15 maart via de gebruikelijke voorverkooppunten. Er worden dit jaar 3 tickets aangeboden : * vrijdag ticket : € 35 (geen camping mogelijk) * zaterdag ticket : € 50 (geen camping mogelijk) * combi ticket : € 65 (camping en parking inbegrepen) Op vrijdag gaan de deuren open om 14.00u. Er zullen doorlopend bands ten tonele verschijnen tot 02.30u. Op zaterdag gaan we van start om 9.30u. Kamperen kan vanaf vrijdag 04/07 -9.00u tot en met zondag 06/07-12.00u |
P.s: Dit is de voorlopige line-up
|
Jaaa Lacuna Coil!! :) :cool:
Maar ik ga waarsch toch niet. :( :o |
Het enigste boeiene wat er tot nu toe opstaat is hatebreed en soia.
maar er komt wel meer :D (y) |
enige wat vet is overkill en iron maiden voor de rest afwachten
|
kun je met dat combi kaartje ook reizen net als bij pukkelpop?
|
Citaat:
|
jaja, gaat weer erg leuk worden dit jaar zo te zien...feessie!!!!
|
wederom 2 dagen metal & hardcore :p
wel beetje jammer van within temptation, sepultura.. mjaa (y) komt wel meer bij neem ik aan.. |
waardeloze line-up tot nu toe. Die van vorig jaar halen ze toch niet :P
|
Citaat:
|
Ik ga zowiezo.
Kan ik eindelijk Sepultura weer eens zien. :D |
wow ik ga, maar nu nog uitvinden HOE ik er kom... lopend is een optie...al ga ik liever met auto. ist opnebaar vervoer in belgie egt zo slegt?????anders gaak wel met trein.
|
Citaat:
SOIA, Hatebreed, Maiden, SFU. (y) |
OVERKILL!!!!
aanwezig :) |
tuurlijk aanwezig
zuipen en ...... |
Is de trein een goede manier om er te komen?
( is de eerste keer dat ik ga vandaar) |
bah, zuig bands allemaal, niet mn geld waard :p
alleen iron maiden en strato zijn wel leuk, maar om daarvoor nou te gaan, nee |
Ik heb altijd gezegd dat ik er onvoorwaardelijk heen ga, maar de line up zal wel moeten verbeteren.
Alle goede bands spelen ook al op waldrock uiteraard (waldrock en graspop hebben toch bijna elk jaar dezelfde bands) |
Vrijdag 4 juli 2003:
MASTODON ATREYU OCEANS OF SADNESS (B ) ABORTED (B ) Zaterdag 5 juli 2003: DORO CONVICT (B ) hehe, ga ik atreyu zelfs OVER de belgische grens zien :) Doro heercht ook trouwes! |
Citaat:
|
Citaat:
|
atreyu , aborted, youth of today
(y) |
Hahaha Within Temptation komt, dan kom ik dus niet :P
|
Neem dan gauw een andere nickname.
|
Citaat:
|
godnondendju
metaaaaal ik ga |
Geld is wel een erg zwak excuus.
maargoed, ook erg makkelijk te pareren.. Zoek een baan! (indien aanwezig zoek twee banen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen geld over voor maiden?
Heresy! |
Je kan net zo goed naar Waldrock gaan als ik die line-up zie..
|
Mwah.. of gewoon gelijk naar beide :)
graspop heeft elk jaar de zelfde bands als waldrock plus nog een aantal. Meestal verdeel ik de bands die ik een beetje wil zien over beide festiva zodat er meer tijd overblijft voor kansloze festivaldingen. |
Citaat:
|
ik ga! :cool:
|
Citaat:
|
Hoe groot is Graspop ongeveer???
|
Citaat:
|
Hahaha!
|
als Moonspell weer komt ben ik natuurlijk van de partij :)
maar die komme toch niet :( |
hgehehe
|
ik ga dit jaar vooral weer om metalheads te pesten natuurlijk
|
sukkel
|
Citaat:
|
lijstje beetje aanpassen
zaterdag : iron maiden alice cooper whitin temptation anthrax stonesour murderdolls arch enemy lacuna coil six feet under hatebreed sick of it all prong destroyer 666 youth of today pro - pain doro 24/7 convict vrijdag: type o negative stratovarius OPETH sepultura apocalyptica over kill samael masterplan mastodon atreyu oceans of saddness aborted meer komt nog enzovoort |
ik wil
iced earth slayer katatonia mayhem(:p) morbid angel vader kreator ofzo erbij |
in samenwerking met biebob kunnen ze waarschijnlijk nog wel dure en toffe groepen binnenhalen
|
Citaat:
|
haat@doro bah
|
Neen ielsje :)
Doro heerscht (muzikaal dan :)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |