![]() |
Monitor probleem in C&c generals
Het probleem is dat ik het spel op de hoogste resolutie heb ingesteld terwijl de monitor deze niet ondersteunt.
Ik krijg nu als ik het spel opstart dat mn monitor(17" tft scherm) zwart beeld geeft met alleen de message: " imput not supported". De monitor ondersteunt de resolutie 1600x1200 dus niet, maar ik kan het gewoon nergens terugzetten/resetten! Ik heb hem al een keer gedeinstalleerd en alle achterblijvende bestandjes in het register weggehaald, maar niets helpt... Heeft iemand een oplossing voor dit irritante probleem? BVD |
hoog waarschijnlijk ligt dit aan je refresh-rate van je monitor.
Je zou kunnen kijken onder configuratiescherm ->beeldscerm -> tabblad instellingen -> geavanceerd -> beeldscherm refresh-rate op 60hz zetten? |
de monitor ondersteunt 1600x1200 zowiezo niet, dus dat heeft geen zin denk ik.
|
Heb je geuninstalled door de uninstaller te gebruiken? Add/Remove programs?
Dan zou ik het heel vreemd vinden als er registery settings achterblijven namelijk. Tja, je zou een andere monitor er even aan kunnen gooien, en dan terugzetten naar 1024x768 (wat normaal is voor een 17" CRT monitor). Maar dat wordt lastig als je niet zo'n monitor hebt. :( |
Citaat:
2) Waar staat dat hij het spel niet origineel heeft? Bovendien is dat zijn zaak, en niet de onze. En dit verandert ook niets aan het probleem. |
Voor zover ik weet kan C&C generals niet op 1600*1200 gespeeld worden aangezien je dat niet kan instellen.
maar dit weet ik niet zeker en kan ik niet ook niet controleren omdat een vriend van mij nu even de cd's geleend heeft. iig, er valt te proberen om in je Mijn Documenten en dan bij de map Command and Conquer Generals Data en dan open je de file Options.ini zoek daar op Code:
Resolution = Code:
1600 1200 Uit eindelijk komt er dus dit te staan Code:
Resolution = 800 600 |
mensen, bedankt voor de tips, ik denk dat het nu ZEKER gaat lukken...
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog gefeli met FB worden:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |