Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   muzikale mening gevraagd: Jim uit Idols kan werkelijk NIET zingen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=399711)

Optima 07-03-2003 14:55

muzikale mening gevraagd: Jim uit Idols kan werkelijk NIET zingen

Ik snap niet dat ik dit nog niet vaker gehoord heb, maar Jim uit Idols heeft een vreselijk stemgeluid. Hij zingt schor en boven alles monotoom. De liedjes die hij zingt zijn niet van elkaar te onderscheiden door zijn steeds-maar-weer-hetzelfde-stem. Oke voor één keertje is het wel leuk, maar zien jullie deze jongen al een heel verscheiden repertoire ook ANDERS zingen?

ik niet

Rogue 07-03-2003 14:56

true.

138 07-03-2003 14:56

maar hij's wel lekker

Dikkie Burger 07-03-2003 14:56

Ik sluit me bij bovenstaande aan, maar tis wel een lekker knulletje dus ach

138 07-03-2003 14:57

Citaat:

cHa0s schreef:
Ik heb geen flauw idee, daar ik Idols nog nooit gekeken heb.
:rolleyes: Rightttttttttt

86dagreed 07-03-2003 14:58

Citaat:

X Belle X schreef:
true.
ik vind jouw naam en avatar cool.

daarom sluit ik me bij jou aan

thunder110 07-03-2003 14:58

Alles liever dan Jamai.

138 07-03-2003 14:59

Citaat:

cHa0s schreef:
in tegenstelling tot andere mensen kan ik zonder tv jah... en ik heb dat programma dus nog nooit gezien. hou die roloog lekker bij je.
stinkslet :mad: je boft dat je vanaaf niet bij de varukers bent mannetje :D

Optima 07-03-2003 15:01

Citaat:

Dikkie Burger schreef:
maar tis wel een lekker knulletje dus ach
ja maar muziek hoor je met je OREN, niet met je ogen. Ik kan er nog steeds niet bij dat bij muziek een imago hoort, het imago stelt meestal meer voor dan de muziek zelf
stel je eens voor dat beethoven op zijn muziekstukken leuke danspasjes ging doen, zijn haar in een vetkuif deed en met trendy kleding speelde..

muziek gaat om de noten, niet om de zanger

138 07-03-2003 15:01

Citaat:

cHa0s schreef:
doe niet zo stoer op i-net :p
of maak het waar :D

(ik bedoel, wil je opnieuw 'n brandende kam? :D en dit keer wel goed fikkend :D)

:o :'( gemerik :(:(:(

Dikkie Burger 07-03-2003 15:13

Citaat:

Optima schreef:
ja maar muziek hoor je met je OREN, niet met je ogen. Ik kan er nog steeds niet bij dat bij muziek een imago hoort, het imago stelt meestal meer voor dan de muziek zelf
stel je eens voor dat beethoven op zijn muziekstukken leuke danspasjes ging doen, zijn haar in een vetkuif deed en met trendy kleding speelde..

Je zegt dat muziek om de zanger gaat, en vervolgens ga je blaten over stel je eens voor al beethoven ging danse?
Och ja ik snap het niet, maar wie ben ik

Mijn sarcasme ontging je geloof ik ook enigzins

thunder110 07-03-2003 15:14

Citaat:

Optima schreef:

Ja, muziek wel, maar een popidool niet.

86dagreed 07-03-2003 15:18

Stomme punkers. bederf het topic niet!
:mad:

Rhinus 07-03-2003 15:22

Hij mist iets in zijn stem. Tenminste als hij rustige nummers wil zingen. Ik denk dat Jim beter tot zijn recht komt als hij Rock muziek zingt. 't Iets fellere dus. Voor een PunkRock bandje zou hij een goed genoege stem hebben. Maar ik vind ook dat hij zeker niet geweldig zingt. Nee, gaaf mij maar gewoon Hind in mijn bed.

Rollo Tomasi 07-03-2003 15:28

Ik wist wel dat Optima ooit iets zou zeggen waar ik me in kon vinden!

:cool:

Bienie 07-03-2003 16:50

Als ik naar 'm luister, ben ik 'm in een minuut ofzo al weer zat, kweenie maar ik erger me aan zijn stem :confused:

Iotje 07-03-2003 16:55

ze kunnen zllebei net zo goed zingen als al dei lui id Top 40....niet dus!!! nou ja..klinkt nie vals ofzo...maar er zit helemaal niks bijzondersin, geen gevoel, helemaal nix!!!

Iotje 07-03-2003 17:01

Citaat:

terror koe schreef:
Hind was de enige met een echt goede stem.
En ze lachte zo lief...

Ach wel, ach wee!

heb k nooit gehoord....heb pas laatst stukkie gekeken... :o

jnieuwelaar 07-03-2003 17:01

je hebt helemaal gelijk, maar als je kleine meisjes kunt ophitsen dan scoort de rest vanzelf.

Multilot 07-03-2003 17:29

hij kan zingen, maar dat kan iederreen... Het is niet mooi. Het is een monotoon gebrom waar ik zeker geen hele cd van wil luisteren..... Jamai moet trouwens winnen, want daar heb ik 20 euro op gezet....

Ufke 07-03-2003 17:41

ik zag vandaag een poster met zijn hoofd erop voor een raam hangen....

ssjpan 07-03-2003 17:49

Iedereen kan zingen, maar goed zingen dat is wat anders en nee Jim kan niet speciaal goed zingen.

Stevill 07-03-2003 18:00

Citaat:

terror koe schreef:
En ze lachte zo lief...

Ach wel, ach wee!

Hind was idd de enig goed zingende persoon naar mijn mening en icm dezelfde mening kan ik zeggen dat ik haar ook een erecteel bevorderend uiterlijk vind hebben.

Tsasil 07-03-2003 18:04

Die Idols finalisten konden allemaal wel goed zingen volgens mij, jammer dat ze allemaal totaal a-muzikaal zijn.

Milk 07-03-2003 18:08

Ik vind dat het allemaal wel erg overdreven wordt, zo erg is het nou ook weer niet.

C'est moi 07-03-2003 18:59

hind had moeten winnen en daarna jamai jim sucks

G-Lo 07-03-2003 19:02

Die gast heeft idd een verschrikkelijk monotoon irritant stemgeluid.

Die Hind kon idd echt geweldig zingen. Een aflevering gezien en aagnezien die Hind d'r uitgeknikkerd is ook meteen de laatste. (Hey, ik vind 'dr helemaal niet zo mooi eigenlijk?)

muziekvlinder 07-03-2003 19:02

Citaat:

Ufke schreef:
ik zag vandaag een poster met zijn hoofd erop voor een raam hangen....
fuck, in mn straat hangen er 8
(woon dan wel op de langste straat in NL, maar toch:eek: )

konflict 07-03-2003 19:03

Citaat:

terror koe schreef:
En ze lachte zo lief...

Ach wel, ach wee!

:( :*(

maar jim is ook best lekkah

Dikkie Burger 07-03-2003 19:12

Citaat:

muziekvlinder schreef:

(woon dan wel op de langste straat in NL, maar toch

:cool:

TeethgrindeRRR! 07-03-2003 19:21

hij kan idd nie zingen en da's erg fout, maaaaaarrrrr.... (en dit is door n vriendin vamme uitgelegd, dussss) ze zoeken een idol, en bij een idool telt bij het publiek dat ze nu proberen te bereiken vooral het uiterlijk, het image, en daarna het talent.

Maar die opmerking van hem zelf: "ik heb een heel veelzijdige stem" klopt idd echt nie.

Verkouden...? RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIGHT.

raaah 07-03-2003 20:06

ik ben nu ook hip en punk want ik heb het ook nooit gezien :p

Infaustus 07-03-2003 20:06

ik zou het niet weten.

BBEM 07-03-2003 21:07

dit is misschien wel het ultieme voorbeeld van commercieel, ze kunnen allemaal niets preformen maar als je er maar geld en promotie in stopt dan vind iedereen het ineens goed

Thomas 07-03-2003 21:24

Hij zingt niet, hij krijst.

qghp 07-03-2003 21:29

jim is lekker swa

sweedy 07-03-2003 23:16

Jim kan niet zingen neen..
veel mensen kijken wel naar zijn uiterlijk, maar je moet ook naar zijn stem luisteren. Als je alleen naar zijn uiterlijk kijkt, kan hij net zo goed fotomodel worden ofzo inplaats van zanger!

knivesout 08-03-2003 01:13

Idols had een radio programma moeten zijn.

138 08-03-2003 01:40

Mark is lekkerder dan Jim :|

load_harmony 08-03-2003 07:17

iedereen zeikt Jim af... dat snappik niet helemaal. Luister dan!!!!!!! Hij heeft juist een apparte lage stem, en daarom denkt iedereen meteen: hij zingt monotoom. maar das dus echt niet zo... luister dan...... Hij heeft echt een gave stem. Niet zo'n chliche heldere stem, die de rest van de idols kandidaten hadden (tenminste, van de laatste 10 :D) maar lekker anders... maar dat hoeft toch niet meteen fout te zijn??

ik geloof niet dat er veel mensen zijn die zo mooi en apart kunnen zingen als Jim....

maar ik blijf Dewi fan heur!

Landslide 08-03-2003 08:10

Citaat:

load_harmony schreef:
iedereen zeikt Jim af... dat snappik niet helemaal. Luister dan!!!!!!! Hij heeft juist een apparte lage stem, en daarom denkt iedereen meteen: hij zingt monotoom. maar das dus echt niet zo... luister dan...... Hij heeft echt een gave stem. Niet zo'n chliche heldere stem, die de rest van de idols kandidaten hadden (tenminste, van de laatste 10 :D) maar lekker anders... maar dat hoeft toch niet meteen fout te zijn??

ik geloof niet dat er veel mensen zijn die zo mooi en apart kunnen zingen als Jim....

maar ik blijf Dewi fan heur!

Je DENKT toch niet dat iemand een monotome stem heeft? Je HOORT dat iemand een monotome stem heeft. :confused:

Verder mogen ze Jim van mij wel ophangen : l

Elisaaa 08-03-2003 08:21

En volgens mij zou een concert van Jim erg saaaai zijn. Die Jamai die maakt er tenminste een feessie van. weet het publiek op te zwepen. En ik vind helemaal niet dat Jamai er zooo verkeerd uit ziet. Komt alleen omdat ie Jim naast zich heeft staan en iedereen voor Jim valt...
Ik ben dus nog steeds helemaal voor JAMAI!

tot hier mijn promotiepraatje...

dr martens 08-03-2003 08:38

Als we nou met De Drollo€ clan hem onderpoepuh?

Winner 08-03-2003 08:43

Jamai verdient het veel meer om te winnen omdat ie echt kan zingen. Jim heeft alleen maar een horde hysterische 12-13-14 jarigen achter zich aan, en kan niet zingen. Als Jim eruit zou hebben gezien als Jamai had die jury hem er in de toneelronde al uitgekickt.

*oma* 08-03-2003 09:33

jim zijn stem is gewoon net een mug... irri gezoem in je oor

]{ing 08-03-2003 09:58

Citaat:

cHa0s schreef:
Ik heb geen flauw idee, daar ik Idols nog nooit gekeken heb.
same here

geen tv kijken is goed. word je rustig van. kut tv. (n)

Iotje 08-03-2003 10:36

En wat k echt superirritamt vind is al dat gedoe met posters ophangen voor 't raam en hele dag alleen maar lopen ruzien wie nou moet winnen, enz....

I mean...wat is er nou zo bijzonder aan?!?! :confused:

black rabbit 08-03-2003 10:42

die posters zijn best makkelijk, waar jamia hangt wonen toffe mensen, waar jim hangt gooi je een ei tegen t raam :D

BrunetJuh 08-03-2003 10:44

jah, super zingen kan ie niet, maar als je alle jongens van 15 op een rijtje zet, zingt hij wel een van de mooiste! En hij is ook supah cute! :p

kisses-from-me 08-03-2003 10:50

Citaat:

Elisaaa schreef:
En volgens mij zou een concert van Jim erg saaaai zijn. Die Jamai die maakt er tenminste een feessie van. weet het publiek op te zwepen. En ik vind helemaal niet dat Jamai er zooo verkeerd uit ziet. Komt alleen omdat ie Jim naast zich heeft staan en iedereen voor Jim valt...
Ik ben dus nog steeds helemaal voor JAMAI!

tot hier mijn promotiepraatje...

Hahah ja met Jamai krijg je zo`n frans bouwer feesie! Of zo eentje van jantje smith (ofzo) nee ik heb liever een lekkere gozer.. want de stem van jim vind ik echt helemaal te gek en daar kan echt nog wel wat mee gedaan worden.. en luister maar eens goed naar die Jamai die zingt me toch door zijn neus en dan is die nog niet eens verkouden!
Maar we zullen het vanavond zien.. maar ik heb toch liever jim boven mijn bed dan Jamai want als die die bril af zet sorry maar je schrikt je dood!

En ja dan kun je nu zeggen het gaat niet om uiterlijk maar tegenwoordig is dat wel zo.. als iemand op een break out poster een pukkel in zijn nek heeft denk ik en ook mijn vriendinnen ieeh.. en alle popsterren op dit moment zijn bijna allemaal alleen maar super mooi dus ja of een jamai daar wel tusen past is dan ook de vraag!!

Groetjes jetje.. Jim fan :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.