![]() |
De pil slikken tijdens haar periode
Ik stel misschien een hele stomme vraag maar....
Is het zo dat de pil slikken tijdens het ongesteld zijn gevaarlijk? Want door de pil te slikken stopt het proces toch? Kan ze hierdoor op lange termijn onvruchtbaar van worden? of iets anders dergelijks. Ik zou dit graag willen weten want mijn vriendin is dit weekend ongesteld en ze wil het tegen houden, door de pil blijven te slikken. om dan toch sex te kunnen hebben want ja, we hebben elkaar al twee weken niet gezien :confused: en nu komt het zo uit. Graag zou ik willen weten of er risico's aan vast zitten. Om het nog te kunnen overwegen. Dus een goed advies is welkom |
Niet gevaarlijk. Verder verwijs ik je naar het grote piltopic op lichaam en gezondheid. Lees ook de bijsluiter goed door, die doen ze er niet voor niets bij. Jullie hebben er duidelijk nog niets van begrepen.
|
lijkt me niet verstandig om je pil-slik-schema om te gooien, kan je lichaam wel eens van slag van raken. het is niet gevaarlijk ofzo maar als ik haar was zou ik gewoon de 2e strip erachter aan slikken dan stel je het 4 weken uit. doe ik ook wel eens als ik geen zin heb om weer ongesteld te zijn haha! :)
|
mjah precies, gewoon geen stopweek hebben, maar volgens mij bedoelde hij dat ook
als je niet meer dan 2 pilstrippen achter elkaar slikt is het niet gevaarlijk (als je dat wel doet ook niet, maar dan krijg je buikpijn etc., en daarna erg zwaar bloedverlies) en je kunt trouwens ook best sex hebben als je ongesteld bent |
Citaat:
|
tis nie gevaarlijk ik ken mensen die al 2 jaar de pil aan 1 stuk door slikken en nog nergens last van hebben...
maar goed..echt gezond zou het ook niet zijn... maar soms is het juist zelfs beter om de pil een aantal maanden (b.v 2 of 3) door te slikken omdat dit minder ernstig is dan de klachten die sommige meisjes krijgen bij menstruatie... gewoon doen dus... verder staat er van alles in dat boekie wat er bij komt... als je vriendin dat nou ff doorleest weet ze er alles over... |
het kan inderdaad, zonder dat het schadelijk is.
echter als ik het deed was m'n ritme gedurende die maand wel wat verstoord, maar ik weet niet hoe gevoelig zij daarvoor is. |
Dank jullie wel voor de reacties!
Mijn vriendin zei zelf al dat het niet gevaarlijk was, maar ik moest het gewoon even van andere mensen horen dat het in orde is. En dat is blijkbaar! lekker sexen dus :) |
Ik denk dat dit wel naar het grote piltopic op L&G kan.
Maar goed. Citaat:
|
Is niet gevaarlijk en een makkelijke manier om menstruatie uit te stellen. En idd.. daar heb je de bijsluiter voor heh!
|
Citaat:
Heeee, Bo! Hoe ging je eerste keer meid? Is alles meegevallen? |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38. |