![]() |
na mijn eerste joints nooit meer echt fijn stoned geweest
(n) vervelend
geef je daar nou je geld voor uit :rolleyes: maarre.. mensen die dat ook hebben? evt oplossingen? :) (pijpje of puur ofzo :)) |
Citaat:
ja sorry maar dat kan gewoon niet,of je hebt rotzooi weed gekocht wat niet inslaat of je rookt niet door je longen en ga maar door....... |
je doet iets fout. denk ik. :D
|
nja opzich heeft ze wel een btje gelijk vind ik..
toen ik 3 jaar geleden mijn 1e joint rookte was het heel anders dan nu.. de nieuwigheid is eraf.. ook heb ik bijna nooit lachkicks meer die ik in het begin wel altijd had.. maar het blowen is nog wel fijn hoor:) alleen de uitwerkin is wel veranderd zeg maar.. |
Citaat:
precies ik ben veel slomer dan in het begin |
Citaat:
|
Ach, gewoon zo nu en dan paddos of zo nemen, fleurt het stoned wezen op langer termijn ook wat op..
Anderzijds, gewoon eventjes niet blowen en dan weer beginnen, wil ook wel goed werken :). |
ja inderdaad je wordt nooit meer zo stoned maar een goede oplossing is een waterpijpje. wordt je snel stoned van
|
ik ben prima stoned hoor.
|
Citaat:
|
TJa het kloptwel ik heb nu wel echt een heel ander effect en mijn bewustzijn veranderd niet meer zo erg, maar als ik waterpijp doe dan komt alles weer terug :D
|
Citaat:
ik word nog wel een beetje stoned, maar daar heb je t mee gehad... en te veel sjag, nahjah ik rook meestal puur, dus ja daar ligt t bij mij niet aan :D wat je es zou kunnen proberen, is vrieswiet..... dán word je stoned!!!! suc6 verzekerd hoor! :D hier kun je vinden wat vrieswiet in houdt: http://forum.scholieren.com/showthre...ight=vrieswiet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |