![]() |
Ik denk soms dat ik god ben
Ik heb een zogenaamt godcomplex. Ik denk soms dat ik god ben wat kan ik hieraan doen?
Ik zou het echt niet weten. |
Stop met drugs.
|
ja en ik denk soms dat jij niet serieus bent
|
Ken je die mop van dat krankzinnigengesticht?
Loopt een psychiater over de afdeling, komt er een gek naar hem toe. "dokter, ik ben Jezus Christus, God heeft het me zelf gezegd". Antwoord van een andere patiënt:''Dat heb ik niet gezegd!". |
hopla daar zouw ik een feesje aan weiden..
|
je wilt echt graag een ban hebben he
|
Wat zitten jullie nou ammaar dat ik een ban moet hebben?
Ik ben gewoon eerlijk en soms nog aardig ook. |
Ergens anders had ik gelezen dat je in de duivel geloofde. Gaat dat wel goed samen?
|
hmmmja, mss ff serieuze reacties?
hoe zie je dat dan voor je, als je god bent? ik bedoel, dat je mensen dingen kan late doen ofzo, of gewoon t idee dat je anders bent dan de rest? |
Mijn vriendin is dan mijn "pleasure slave".
Mijn vrienden zijn mijn onderdanen. Ik ben soms verschrikkelijk aggresief. Ik moet als ik dat heb mijn zin hebben. |
Hoe is dat nou, dat leven van jou met al die denkbeeldige vrienden??
|
Citaat:
|
Tja, het is niet anders......
Je hebt joden en je hebt turken en marrokanen. Het is allemaam niets. Niet dat dat hier wat mee te maken heb hoor. |
Citaat:
|
zou het msischien niet eens tijd worden dat je de echte wereld ingaat??
|
uhhh neej..? :rolleyes:
|
De hindoes denken dat ze allemaal een deel van God zijn en dat ze later als ze alle kaste hebben gehad opgaan in God. Toch?...
|
Citaat:
Als je denkt dat jouw ideeen vreemd zijn, check dan is het topic de hemel als eindstation op F&L en lees het gesprek tussen mij en kontradix. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ze is gewoon vies!! |
waarom staat dit niet in de psychologie?
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry dat ik je uit je droom moet helpen, maar Ik ben God. Maar wees niet getreurd, wellicht kun je je als apostel nuttig maken.
|
er zijn idd mensen die dat echt denken. maybe een keer met iemand gaan praten?
|
|
Volgens mij is het een vorm van enoooorme zelfingenomenheid. Maar ja, dat is absoluut psychologie van de koude grond. Ik weet er niets van.
|
heeje, kan je me anders ff helpen als je god bent? wante, kijk, ik heb een probleem he, moet je horen: :D
|
Als je god bent dan ben je perfect
en wat is er meer perfect dan bestaan? niet bestaan :D Thus concluding je ijlt! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |