Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Heeft iemand een piercing door zijn kin? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=400093)

Yamyam 07-03-2003 21:05

Heeft iemand een piercing door zijn kin?

Of ken je iemand die dat heeft?
Deed dat pijn? (cliche-vraag, maar ja toch zeer belangrijk)
En gaat t snel ontsteken?
Enzo?

AngelofSilence 07-03-2003 21:14

:confused: Euhm... piercing door je kin??
Lijkt me errug pijnlijk
Je bedoelt vast een piercing door de onderlip ;)

Choke 07-03-2003 23:52

haha, door je kin, dan zetten ze hem zeker met een grote boor, lekker door het bot heen.. rrrrrrrrrrrrr :D

DarkCat 08-03-2003 09:26

Citaat:

Yamyam schreef:
Of ken je iemand die dat heeft?
Deed dat pijn? (cliche-vraag, maar ja toch zeer belangrijk)
En gaat t snel ontsteken?
Enzo?

Lippiercing? Euh mn vriend heeft er eentje.. volgens mij deed t bij hem weinig pijn en genas het snel.. ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het ging ontsteken, dus dat zal wel niet zo snel gebeuren (in vergelijking met bijvoorbeeld navelpiercings).

Yamyam 08-03-2003 09:56

Citaat:

Choke schreef:
haha, door je kin, dan zetten ze hem zeker met een grote boor, lekker door het bot heen.. rrrrrrrrrrrrr :D
Sorrie hoor maar zo'n piercing die in het midden van je kin zit, kuiltje in je kin heet vast wel een lippiercing maar hoe moet een leek als ik dat weten, bij biologie heb ik toch echt geleerd dat dat een kin is en daarboven je mond zit. Of weten die piercers soms niet meer wat een kin is en wat een lip.

sicilion 08-03-2003 11:54

LABRETPIERCING!!!!!

en over twee jaar heb ik der eetnjuh :D!

Reza 08-03-2003 12:20

haha precies labretpiercing, het is wel je kin maar ja als ik aan kin denk denk ik al snel dat die piercing dan hellemaal onderaan hangt.

Choke 08-03-2003 18:46

haha, maakt ook niet uit hoor, ik vond het gewoon grappig, ik zag het ff voor me :)

Fortuynist 08-03-2003 18:49

Echt belachelijk dat sommige mensen zo lui zijn dat ze het niet eens op kunnen brengen om hun hand naar de oor te begeleiden om daar het sierraad in te steken!

Vice 08-03-2003 23:18

Is zo'n piercing dan niet slecht voor je tanden of tandvlees. :confused:

ii 08-03-2003 23:50

Ik had er een maar heb hem eruit gehaald omdat het me enorm ging irriteren, maar hij zat hoog, net onder m'n lip zegmaar. Het doet wel een beetje pijn maar niet extreem. En als je het van binnen en van buiten goed schoonhoudt gaat het niet ontsteken.

LeRatLuciano 09-03-2003 15:11

ik heb wel een labret..onder de lip dus niet door me kin

had wel eventjes een bultje ernaast maar met een zoutoplossing een paar dagen was dat weg,nu nooit meer last van

het verschilt natuurlijk wel per persoon of het wel-niet gaat irriteren en sommige mensen kunnen het nou simpelweg gewoon niet nemen omdat het sieraad gewoon teveel tegen je tandvlees aan zal schuren

suc6 ermee

Rat

kastdeur 09-03-2003 16:22

nee (n)

Yamyam 09-03-2003 16:41

Maaruh, als het dan pijn doet is dat dan ergens mee te vergelijken? Oorbellen schieten ofzo? :D

Ik ben toch al vastbesloten, dus al komen jullie aanzetten met vreselijke verhalen ik doe het toch, maar ja, liever natuurlijk vrolijke verhaaltjes van ja het viel allemaal reuzzze mee, en weet iemand een goede piercer in Utrecht?

:D :p

Janneke1 09-03-2003 18:52

Citaat:

Yamyam schreef:
Maaruh, als het dan pijn doet is dat dan ergens mee te vergelijken? Oorbellen schieten ofzo? :D

Uhh ik heb er zelf geen 1, maar wel neus en navel en boel gaatjes in mn oren.
Ik denk dat oorbellen schieten toch wel ff wat minder pijn doet hoor :D Dat voel je niet eens.
Dus het zal best wel echt ff pijn doen, maar dat gaat zo snel!
Dat was bij mn neus en navel ook zo :D
Ik dacht wel de 1e sec. erna: noooit meer..
Maar dat vergeet je al snel echt waar.

Yamyam 10-03-2003 14:14

Citaat:

LeRatLuciano schreef:
ik heb wel een labret..

het verschilt natuurlijk wel per persoon of het wel-niet gaat irriteren en sommige mensen kunnen het nou simpelweg gewoon niet nemen omdat het sieraad gewoon teveel tegen je tandvlees aan zal schuren

Rat

Zoals als je een niet-brede kaak heb waar de tandjes nauwelijks inpassen zoals bij mij? :eek: ik hoop dat t bij mij wel kan zeg.

En deed t bij jou pijn dan? En hoe erg?

Yamyam 12-03-2003 15:56

Nou mensen, ik ga dus morgenmiddag m laten zetten samen met huisgenootje die meegaat, k ga op van de zenuwen, loop de hele dag te trillen en te springen en te denken, maar oke, het gaat dus gebeuren. :eek: :p :D

Snufje 12-03-2003 20:10

Piercingtopics horen op lifestyle. Daar is ook een speciaal topic voor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.