![]() |
oorbellen, bepaalde betekenis?
dit is misschien een hele rare vraag: hebben bij meiden oorbellen een bepaalde betekenis? ik bedoel, ik hoorde een jaar of 5 geleden ofzo, dat als een man homo was dat hij dan twee oorbellen in het linker/rechter oor deed, om dat te laten zien.
nu was me weleens opgevallen dat een lesbische lerares twee verschillende oorbellen droeg. heeft dit bepaalde betekenis? want het meisje waar ik verliefd op ben, heeft dit namelijk ook, dus ja, dan is het belangrijk om te weten he? ;) weet hier iemand iets van? |
LOL. :D
Nou, ik kan het me niet voorstellen. Er is iig geen iniform gedrag te bekennen. :D |
Ja
Oorbellen ten grootte van een fietsband=breezer |
:rolleyes:
vraag het aan dat meisje of ze er iets mee wil zeggen, het lijkt me sterk. |
Oorbellen hebben net zo veel te maken met je geaardheid als Westlife met goede en doordachte muziek. Weinig tot niets.
|
Ik denk niet dat oorbellen bij meiden een bepaalde betekenis hebben
|
Niet bij mij, en ik heb ook verschillende :D
|
Ik heb nog nooit van een oorbeletiquette gehoord...
|
geen idee eigenlijk.
|
nee, lijkt me niet. ik draag mn oorbellen zoals ik t wil, niet omdat daar n diepere betekenis achter zit.
|
Citaat:
|
Naar mijn weten niet ... :confused: :confused:
Ik heb in m'n linker oor 2 verschillende oorbellen(een stekertje en een ringske) en in m'n rechter oor een ander stekertje... Wat zou dat dan betekenen???? Volgens mij is het gewone zeverpraat! |
Hoe groter de oorbel, hoe groter de del.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhmzz nee zo bewust heb ik er in ieder geval niet over nagedacht toen ik mijn oren liet volschieten.. . :confused:
|
Ik heb laatst wel gehoord dat t uitmaakt of je als jongen een oorbel in je rechter of linker oor hebt, k weet niet meer precies hoe om t was, maar als je een oorbel in je ene oor had was dat een teken dat je homo bent... maar of dat bij meisjes ook zo is...
|
Ik heb laatst wel gehoord dat t uitmaakt of je als jongen een oorbel in je rechter of linker oor hebt, k weet niet meer precies hoe om t was, maar als je een oorbel in je ene oor had was dat een teken dat je homo bent... maar of dat bij meisjes ook zo is...
hmmmm ja, en DAT wil ik nou juist graag weten!! weet iemand hier iets van!!!!???!!!! (ja, ik ben wanhopig, ik weet het, maar ja, ben ook al bijna een half jaar verliefd op haar) |
Citaat:
|
Citaat:
sorrie flauw grapje :):):D :rolleyes: |
Citaat:
"Hihihi, jij hebt een oorgaatje, en jij bent een jongen, dus nou ben jij lekker homo, jij viezerd!" |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
ik geloof niet dat het verschil maakt... ik heb soms kikkertjes in, soms spinnetjes, soms een kikkertje en een spinnetje, en meestal helemaal geen oorbellen, ben ik dan de ene keer hetero, de andere lesbisch, de andere bi en meestal aseksueel?:P |
ik hou me daar niet mee bezig en vind het ook volslagen achterlijk om overal iets achter te zoeken.
|
haha... dat deden ze bij ons op de basisschool al.. die verhaatjes.. nou volgens mij geef je daar niets mee aan.. ik heb oorbellen omdat ik ze leuk vind.. ik heb er 6 in een oor en twee in andere.. en bijna allemaal verschillend...
|
Citaat:
|
ik heb zeven verschillende oorbellen in me oren, wat zullen de mensen daar nu van zeggen?? :eek:
xxx |
ik geef wel toe dat ik een viertal jaar geleden het oorbelletje bovenin m'n oor speciaal aan de rechterkant heb laten schieten, omdat je als beginnend pubertje die verhaaltjes al gauw gelooft dat als je als meisje langs links een oorbel had vanboven dat je dan lesbisch was, en als jongen langs rechts homo. zo was er ook iets met een ring aan je duim langs de verkeerde kant :D
achteraf best lachen, maar om op je vraag te antwoorden: op die 'regeltjes' moet je je niet baseren hoor... xxx |
Citaat:
Het heeft echt geen betekenis... ik heb dat ook ooit gehoord dat als een jongen aan iedere kant een oorbel of meer heeft homo zou zijn.... dat is toch gewoon bullshit! :confused: |
het heeft geen officiële betekenis, maar ik heb een oneven aantal omdat ik geen hetero ben...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was wel benieuwd naar de nareman-etiquette.... |
nou, ik heb ook meestal 4 verschillende oorbellen in, maar dat komt omdat ik nergens 2 van heb. :D
|
Een jongen/man is homo als hij oorbellen draagt
|
Citaat:
|
ja dat was wel zo, normaal zit een oorbel bij een man (links of rechts dat weet ik niet) maar bij en homo zat ie dan weer aan die andere kant, maar hoe zit t nou al een man 2 oorbellen heeft?(ieder oor 1 bedoel ik) dat zie je ook wel eens
|
Citaat:
dat is zo enorm DOM praten, echt waar... oorbellen is meer iets wat bij je uiterlijk hoort (vind ik, denk ik) dan is meteen een stel vrienden van mij ook allemaal homo, en dat zijn ze niet !!! en als je homo bent wat dan nog? moeten ze lekker zelf uitzoeken of niet dan.. heb jij toch geen last van.. (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |