Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   oorbellen, bepaalde betekenis? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=400104)

liefschatje 07-03-2003 21:13

oorbellen, bepaalde betekenis?

dit is misschien een hele rare vraag: hebben bij meiden oorbellen een bepaalde betekenis? ik bedoel, ik hoorde een jaar of 5 geleden ofzo, dat als een man homo was dat hij dan twee oorbellen in het linker/rechter oor deed, om dat te laten zien.

nu was me weleens opgevallen dat een lesbische lerares twee verschillende oorbellen droeg. heeft dit bepaalde betekenis? want het meisje waar ik verliefd op ben, heeft dit namelijk ook, dus ja, dan is het belangrijk om te weten he? ;) weet hier iemand iets van?

Thomas 07-03-2003 21:22

LOL. :D

Nou, ik kan het me niet voorstellen. Er is iig geen iniform gedrag te bekennen. :D

miro 07-03-2003 21:25

Ja

Oorbellen ten grootte van een fietsband=breezer

Yolcu 07-03-2003 21:41

:rolleyes:

vraag het aan dat meisje of ze er iets mee wil zeggen, het lijkt me sterk.

Paranoide 07-03-2003 22:35

Oorbellen hebben net zo veel te maken met je geaardheid als Westlife met goede en doordachte muziek. Weinig tot niets.

wissie 07-03-2003 22:38

Ik denk niet dat oorbellen bij meiden een bepaalde betekenis hebben

Freyja 07-03-2003 22:42

Niet bij mij, en ik heb ook verschillende :D

kHebTrekInWatLekkers 07-03-2003 22:45

Ik heb nog nooit van een oorbeletiquette gehoord...

Elisaaa 08-03-2003 08:36

geen idee eigenlijk.

Miss Helena 08-03-2003 09:12

nee, lijkt me niet. ik draag mn oorbellen zoals ik t wil, niet omdat daar n diepere betekenis achter zit.

nare man 08-03-2003 10:58

Citaat:

kHebTrekInWatLekkers schreef:
Ik heb nog nooit van een oorbeletiquette gehoord...
Ik ook niet. Er zit geen betekenis achter, net zoals er geen betekenis achter zit wanneer ik de ene dag een donkerblauw en de andere dag een lichtblauw overhemd draag.

lieve 08-03-2003 11:41

Naar mijn weten niet ... :confused: :confused:
Ik heb in m'n linker oor 2 verschillende oorbellen(een stekertje en een ringske) en in m'n rechter oor een ander stekertje...
Wat zou dat dan betekenen????
Volgens mij is het gewone zeverpraat!

Unexplained 08-03-2003 12:40

Hoe groter de oorbel, hoe groter de del.

Sweet Serenity 08-03-2003 14:08

Citaat:

Unexplained Hoe groter de oorbel, hoe groter de del

iebke* 08-03-2003 15:30

Citaat:

Unexplained schreef:
:confused: :confused: :mad: :| :( dus een meisje met grote ronde oorbellen is een del ? dank je... xieje ook graag..

triple-X 08-03-2003 15:45

Citaat:

iebke* schreef:
:confused: :confused: :mad: :| :( dus een meisje met grote ronde oorbellen is een del ? dank je... xieje ook graag..
bij jou zien we het gewoon aan je avatar al

PardonMe 08-03-2003 18:05

uhmzz nee zo bewust heb ik er in ieder geval niet over nagedacht toen ik mijn oren liet volschieten.. . :confused:

Stepsje 08-03-2003 18:24

Ik heb laatst wel gehoord dat t uitmaakt of je als jongen een oorbel in je rechter of linker oor hebt, k weet niet meer precies hoe om t was, maar als je een oorbel in je ene oor had was dat een teken dat je homo bent... maar of dat bij meisjes ook zo is...

liefschatje 08-03-2003 18:33

Ik heb laatst wel gehoord dat t uitmaakt of je als jongen een oorbel in je rechter of linker oor hebt, k weet niet meer precies hoe om t was, maar als je een oorbel in je ene oor had was dat een teken dat je homo bent... maar of dat bij meisjes ook zo is...

hmmmm ja, en DAT wil ik nou juist graag weten!! weet iemand hier iets van!!!!???!!!! (ja, ik ben wanhopig, ik weet het, maar ja, ben ook al bijna een half jaar verliefd op haar)

Angie_ 08-03-2003 18:36

Citaat:

miro schreef:
Ja

Oorbellen ten grootte van een fietsband=breezer

bovenstaande en als ze van dat Nepgoud zijn...

Angie_ 08-03-2003 18:37

Citaat:

nare man schreef:
Ik ook niet. Er zit geen betekenis achter, net zoals er geen betekenis achter zit wanneer ik de ene dag een donkerblauw en de andere dag een lichtblauw overhemd draag.
en dat betekend dan weer dat je van blauw houdt :P
sorrie flauw grapje :):):D

Paranoide 08-03-2003 23:51

Citaat:

Stepsje schreef:
Dat maakt ook niets uit. Alsof je zonder oorgaatje in je linkeroor geen homo kunt zijn, en met geen hetero. Zulke dingen zijn alleen maar verzonnen zodat kleine brugklassertjes iets hebben om de andere kleine brugklassertjes mee te pesten.
"Hihihi, jij hebt een oorgaatje, en jij bent een jongen, dus nou ben jij lekker homo, jij viezerd!"

nare man 09-03-2003 01:44

Citaat:

Unexplained schreef:
:D

Sarah 09-03-2003 10:33

Offtopic:
Citaat:

Stepsje schreef:
[B]...B]
hoi steps!

ik geloof niet dat het verschil maakt... ik heb soms kikkertjes in, soms spinnetjes, soms een kikkertje en een spinnetje, en meestal helemaal geen oorbellen, ben ik dan de ene keer hetero, de andere lesbisch, de andere bi en meestal aseksueel?:P

Horror Kitty 09-03-2003 14:43

ik hou me daar niet mee bezig en vind het ook volslagen achterlijk om overal iets achter te zoeken.

igfy 09-03-2003 15:52

haha... dat deden ze bij ons op de basisschool al.. die verhaatjes.. nou volgens mij geef je daar niets mee aan.. ik heb oorbellen omdat ik ze leuk vind.. ik heb er 6 in een oor en twee in andere.. en bijna allemaal verschillend...

Breg 09-03-2003 18:18

Citaat:

Stepsje schreef:
Heb dat ook gehoord. Zat vroeger bij een jongen in de klas en zijn broer had een oorbel in een bepaald oor, en dat zou betekenen dat ie homo zou zijn. Maar die broer van die jongen heeft toch al weer bijna 2 jaar een vriendin....

*blue angel* 11-03-2003 17:33

ik heb zeven verschillende oorbellen in me oren, wat zullen de mensen daar nu van zeggen?? :eek:

xxx

*blue angel* 11-03-2003 17:37

ik geef wel toe dat ik een viertal jaar geleden het oorbelletje bovenin m'n oor speciaal aan de rechterkant heb laten schieten, omdat je als beginnend pubertje die verhaaltjes al gauw gelooft dat als je als meisje langs links een oorbel had vanboven dat je dan lesbisch was, en als jongen langs rechts homo. zo was er ook iets met een ring aan je duim langs de verkeerde kant :D
achteraf best lachen, maar
om op je vraag te antwoorden: op die 'regeltjes' moet je je niet baseren hoor...

xxx

Shibby 11-03-2003 17:50

Citaat:

*blue angel* schreef op 11-03-2003 @ 18:33:
ik heb zeven verschillende oorbellen in me oren, wat zullen de mensen daar nu van zeggen?? :eek:

xxx

dat je all in one bent; hetero, bi, pot, homo, aseksueel... :rolleyes: :p

Het heeft echt geen betekenis... ik heb dat ook ooit gehoord dat als een jongen aan iedere kant een oorbel of meer heeft homo zou zijn.... dat is toch gewoon bullshit! :confused:

bugge 11-03-2003 18:16

het heeft geen officiële betekenis, maar ik heb een oneven aantal omdat ik geen hetero ben...

ABgirl 11-03-2003 20:15

Citaat:

Unexplained schreef op 08-03-2003 @ 13:40:
En als je nou helemaal geen oorbellen hebt?

Orion16 11-03-2003 20:45

Citaat:

Precies.. (y) Breezahs dragen altijd van die heel grote, zilveren 'hoepeloorbellen'... En dan nog een strakke broek, puntlaarsjes, veel vriendjes en roken..

Stepsje 12-03-2003 10:11

Citaat:

Paranoide schreef op 09-03-2003 @ 00:51:
Dat maakt ook niets uit. Alsof je zonder oorgaatje in je linkeroor geen homo kunt zijn, en met geen hetero. Zulke dingen zijn alleen maar verzonnen zodat kleine brugklassertjes iets hebben om de andere kleine brugklassertjes mee te pesten.
"Hihihi, jij hebt een oorgaatje, en jij bent een jongen, dus nou ben jij lekker homo, jij viezerd!"

Een leraar van mij die kreeg een keer van zijn leerlingen een oorbel en toen hij die liet schieten vroeg de man die die ging schieten of hij ze in zn rechter of linker oor wilde. Hij zei toen dat t niks uitmaakte. Maar toen hij later een keer met zn band optreedde ergens kwamen er een aantal homo's op hem af en die dachten dus dat hij ook homo was omdat hij een oorbel in zn ene oor had.

Thomas 12-03-2003 10:13

Citaat:

Meesterlijk. Je blijft ook altijd lekker recalcitrant he? :cool: :D

berteltje 12-03-2003 11:50

Citaat:

nare man schreef op 08-03-2003 @ 11:58:
Zit daar niets achter dan? ;)
Ik was wel benieuwd naar de nareman-etiquette....

$tarlight 12-03-2003 20:01

nou, ik heb ook meestal 4 verschillende oorbellen in, maar dat komt omdat ik nergens 2 van heb. :D

avantasia 13-03-2003 15:02

Een jongen/man is homo als hij oorbellen draagt

bugge 13-03-2003 16:14

Citaat:

avantasia schreef op 13-03-2003 @ 16:02:
wat een onzin.

black rabbit 13-03-2003 16:26

ja dat was wel zo, normaal zit een oorbel bij een man (links of rechts dat weet ik niet) maar bij en homo zat ie dan weer aan die andere kant, maar hoe zit t nou al een man 2 oorbellen heeft?(ieder oor 1 bedoel ik) dat zie je ook wel eens

schizofrenic 13-03-2003 16:28

Citaat:

avantasia schreef op 13-03-2003 @ 16:02:

dat is zo enorm DOM praten, echt waar... oorbellen is meer iets wat bij je uiterlijk hoort (vind ik, denk ik)
dan is meteen een stel vrienden van mij ook allemaal homo, en dat zijn ze niet !!! en als je homo bent wat dan nog? moeten ze lekker zelf uitzoeken of niet dan.. heb jij toch geen last van.. (n)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.