![]() |
HELLUP!Verliefd maar t kan niet!
Afgelopen week op n feest een hele leuke meid tegen gekomen. We hebben de hele avond lopen flirten. Maar ze heeft een vriend! Dus kmocht haar niet zoenen ofzo! Haar vrienden waren er ook bij dus het ging echt niet. Ik vondt het echt jammer, zei ook heeft ze me verteld. Wat moet ik hiervan denken! Hoe kan ik zorgen dat t wat kan worden tussen ons?
|
Citaat:
Dus: afwachten. Zeker niet gaan stoken! |
als ze bij hem al de neiging heeft vreemd te gaan en jullie krijgen want kan ze die neiging ook krijgen als jij wat met haar hebt.
Je moet tussen een relatie uit blijven je moet niet gaan stoken tussen 2 mensen das gewoon triest. |
Ik ben t met de anderen eens. Laat haar gewoon 'gezellig' met r vriend verder gaan, en probeer haar te vergeten.
|
afblijven
|
Haar zo verliefd op jou laten worden dat ze haar huidige vriend niet meer wil.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik raad het hem ook niet aan: persoonlijk vind ik dat als iemand bezet is, je niet met die persoon moet aanpappen. Maar mocht topicstarter dat toch willen proberen dan kunnen wij 'm moeilijk tegenhouden. |
Citaat:
(waar is dat ook al weer uit. Shakespeare, Marlowe? |
Ga haar niet uit de weg, ga ook niet speciaal naar haar toe. Laat alles maar gewoon gaan zoals het gaat en de samenloop van omstandigheden zullen bepalen of jullie wel of niet bij elkaar horen. Tenminste, dat denk ik!
|
ik vind dat je niets moet ondernemen, zij heeft een vriend.. niet doen dus..
|
Sim-pel
Vriend dus verboden gebied. |
zoals je al zegt:
t kan niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |