Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Jos Verstappen! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=400130)

Shumi 07-03-2003 21:37

Jos Verstappen!

Hoeveel punten haalt hij?
Schrijf van elke race zijn positie op, tel de (eventuele) punten op en geef als je wil nog een verklaring...

(ik doe het later...)

B@RTOLI 07-03-2003 22:13

Vind het waardeloos topic als je het zo vraagt. :p

Ik denk eerlijk gezegd dat hij geen punten gaat halen, die Wilson ook niet.

Dus alle wedstrijden 0 punten.

WolterB 08-03-2003 10:19

ik denk 0 punten

de ballonnenman 08-03-2003 10:57

5 punten.
Let maar op!

The Senna Fan 08-03-2003 13:15

Hij pakt zeker een aantal punten, een stuk of 5 a 10 moet lukken.

PV 08-03-2003 13:27

euh van elke race ga 'k niet doen :p maar hij haalt vast wel wat puntjes.. 7 ofzo :)

Mr.Oizo 08-03-2003 14:48

Stuk of 3, 4 denk ik.

B@RTOLI 08-03-2003 17:09

ik zei eerder wel dat hij 0 punten gaat halen maar door de nieuwe regelementen zou het best wel eens kunnen dat hij wel punten gaat halen.

Ik vind het leuke regelementen!!! zou best eens zo kunnen zijn dat Verstappen eens op pole staat.

Want 1 regelement is de rangschikking van de vrije training op vrijdag is in omgekeerde volgorde ook de startvolgorde in de Kwalificatie. Dus je mag niet meer zelf beslissen wanneer je de pits uitgaat.
Zoals je gezien hebt liet Minardi na de outlap en een stuk kwalificatierondje de kwalificatie schieten en zette dus geen tijd neer.
Maar ze mogen wel aan de auto sleutelen dan en de andere teams niet.
Maar als nu alle teams de kwalificatie laten schieten en verstappen en wilson eindigen op vrijdag enerlaatste en laatste mogen ze wel op zondag op pole en plaats 2 startten in de wedstrijd.

Klinkt misschien onlogisch en vreemd maar het is wel zo en zo proberen ze het spannender te maken.

WolterB 08-03-2003 17:32

asl Stoddart zo blijft doen als vandaag zie ik het heel somber in

B@RTOLI 08-03-2003 17:34

Citaat:

WolterB schreef:
Ja misschien is hij wel slim, als het morgen slecht weer word rijden die van Minardi op auto's die daar aan zij aangepast en die andere niet. Startten die van Minardi op slicks en die andere op droogweer banden en zie je ze allemaal in de eerste paar ronden naar binnenkomen en de minardi's kunnen doorrijden.

Kan een slimme zet geweest zijn.

DEChengst 08-03-2003 17:44

Citaat:

B@RTOLI schreef:
Startten die van Minardi op slicks en die andere op droogweer banden
Uhm, slicks zijn droogweer banden. Bovendien als ze met slicks gaan rijden worden ze gegarandeerd gediskwalificeerd. Droogweer banden moeten namelijk groeven hebben :p

DEChengst 08-03-2003 17:46

Citaat:

WolterB schreef:
Juist zeer slimme actie. Ze hadden toch wel achteraan gestaan, met tot gevolg dat ze niet meer mogen sleutelen. Nu kunnen ze de wagen perfect afstellen voor de wedstrijd (y)

B@RTOLI 08-03-2003 17:51

Citaat:

Desecrator schreef:
Uhm, slicks zijn droogweer banden. Bovendien als ze met slicks gaan rijden worden ze gegarandeerd gediskwalificeerd. Droogweer banden moeten namelijk groeven hebben :p
Ja ok sorry foutje, bedoelde namelijk dan op zijn engels gezegd dan wet tires of wel regenbanden.

DEChengst 08-03-2003 17:53

Citaat:

B@RTOLI schreef:
Ja ok sorry foutje, bedoelde namelijk dan op zijn engels gezegd dan wet tires of wel regenbanden.
Slicks is ook Engels hoor. Slick=glad

[eitje]Methuselah 08-03-2003 20:51

Citaat:

B@RTOLI schreef:
Vind het waardeloos topic

Ik denk eerlijk gezegd dat hij geen punten gaat halen, die Wilson ook niet.

Dus alle wedstrijden 0 punten.

The Senna Fan 08-03-2003 20:53

Citaat:

Desecrator schreef:
Juist zeer slimme actie. Ze hadden toch wel achteraan gestaan, met tot gevolg dat ze niet meer mogen sleutelen. Nu kunnen ze de wagen perfect afstellen voor de wedstrijd (y)
Mee eens, als ze het zoals de rest hadden gedaan stonden ze toch op min of meer dezelfde plaatsen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18.