![]() |
Van wie van Idols gaan we nog heel veel horen denk je?
en? :confused:
|
Idols? :confused:
|
Citaat:
|
Ik weet het niet... Maar ik hoop Hind, Dewi en Jamai, Jim niet. *is niet echt een Jim-fan :)*
|
Die gast met die walkman (y)
|
Misschien Jim en Jamai.
Ik denk voor een jaar ofzo. Daarna komt Idols 2 en worden ze vergeten. |
jamai en jim zijn al in de finale..dus tussen 1 van hun.
Ik denk Jim, omdat hij zo vaak op de bank heeft gezeten en nog net weg kon gaan. En heelveel mensen vinden hem een leuk koppie hebben :\ Ik zou er wel mee gestopt hebben, allang. Als je wint, zit je 2 jaar aan een kontract vast en mag je je eige muziek niet uitbrengen! |
ik denk dat alleen roger beroemd word met intwine, en die anderen zijn over een jaar allemaal kassajuffrouwen die tegen nietsvermoedende klanten lopen te blèren over "die goeie ouwe tijd".
maar dat is natuurlijk maar mijn filosofie.. |
ai!, heb niet echt goed naar de topic-naam gekeken :$.
Nja, Dewi heeft een mooie stem, kan ze wel iets mee doen. Maar ik zie haar eerder in een theather eig. Hind heeft ook een mooie stem, die kan wel eens 2 liedjes uitbrengen ofzo. Jim word een 1dagvlieg [ sorry voor de jim-fans hier, maar zo zie ik het! ] Jamai, tsja dat weet ik niet precies. Marieke, daar ga je niks meer van horen. Of het heeft te maken met haar zus. Roger kan denk ik wel wat liedjes uitbrengen |
Jamai, die heeft zown lievug gezichtjuh.
|
??
wtf? :> |
:eek: @ topicstarter, niet díé avatar :eek:
ontopic: ik hoop Hind |
sorry! ff jim promoten!!!
ik denk eerlijk gezegt dat we van Hind nog heel veel gaan horen! |
Reinout, het gaat namelijk goed met zn tvproductiebedrijf Eyeworks.
|
ik bedoel eigenlijk op muzikaal gebied ;)
|
*Ik hoop die zosja zij was echt goed en apart... (goede muziek-smaak ook..)
|
Ik "vrees" van geen 1
|
Hind denk ik en Jamai....
misschien Dewi.... ik denk dat Jim na een poosje wel vergeten is, hij heeft zo'n muggenstem.... (voor uitleg: lees ander idols-topic) |
Citaat:
|
Ik denk in elk geval Jamai, hij weet precies wat hij wil en hij heeft er ook wel het karakter voor dat te verwezenlijken.
Ik denk dat Hind ook zeker een platencontract krijgt en dat ze een paar nummers uit gaat brengen, waarschijnlijk komt zij er wel. Verder weet ik het niet zo..ik hoop dat we ook nog iets van Joel gaan horen, ik vond hem wel goed. :) Maar laten we eerst eens gaan kijken wie er gaat winnen 2night. |
van geeneen hoor je volgens mij meer wat over een half jaar
|
volgens mij van dewi wel, en van zosja
|
willem
|
Ik hoop Zosja en Hind. :)
|
van Hind zekerweten. Beste stem en kan goed dansen...
|
jamai en jim natuurlijk en ook hind en dewi
|
ik zat gisteravond bij de macdonald's, aan de koffie, was gvd idols op tv.. hoe vreselijk, stond die jim daar een beetje een nummer van rhcp te verkrachten.. hoe ernstig :|.
|
ik hoop van hind en david :)
|
David en Dewi! jaaaaaaaaa :D
|
Jamai, lijkt me logisch. En Hind en Jim.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eeeh hoe heet die ene ook alweer..
henk-jan??? :confused: |
NIEMAND, hoop ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jamai absoluut ook (das logisch) en dewi misschien... Jim natuurlijk ook, maar das dan 2 liedjes ofzo.... (jim was trouwens in de finale beter dan hij ooit is geweest) en nog vond ik hem niet goed... |
roger met intwine....
haha ff tussendoor...hadden jullie ook die reclame gezien met vincent, die gast op die klompen?? haha helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid... :D :D :D |
*pakt ak47*
takatakatakatakatakatak |
Citaat:
|
Jamai krijgt toch gegarandeerd airtime en 3 albums?
|
Citaat:
|
Jamai....khoorde net dattie 3 cd's gaat maken ofzo...tja best jammer dattie niet zijn eigen muziek mag maken en dattie inderdaad aan dat contract vastzit!
xxx |
Citaat:
Is hij niet GEWELDIG ! |
Ik denk Hind. Maar voor mij hoeft het allemaal niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leuke avatar hier boven van naar huis
ontopic: tooske. |
ik vond die reclame echt zooo cool
maargoed. die roger heeft dus dat gekke nummer van hem happy uitgebracht... meningen? |
uhmm ik denk jamai, hind, en dat roger met intwine uiteindelijk toch wel 'overwint'
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |