![]() |
New York in hengelo (ov) is echt SUPER!
Hoi hoi,
Ik hier nog nooit gekeken, maar dit wil ik toch wel kwijt. Misschien dat er hier meer mensen zijn die in de buurt van Enschede, Hengelo, Almelo in Overijssel wonen en ook naar New York gaan. Dit vind ik echt een gave discotheek. 4 zalen, waarvan de tracezaal echt super is met de lichten :D Maar ik ben vooral in de kelder te vinden, waar ze allertijdse muziek draaien. Ook is er een zaal met vooral Nederlandse muziek en een beetje top 40, daar kom ik ook wel is. Maar bij de r&b, hoef je mij in elk geval niet te zoeken. Zijn er hier nog meer mensen die naar de New York in Hengelo (ov) gaan? groetjes! |
Jaaaaaaaaa ik ga ook bestwel vaak naar NY maar ik ben dus NIET in de kelder te vinden :)
|
Een keer geweest, met de intro. Toen waren Wipneus & Pim er, dat was wel leuk, maar die stopten om 01.00, en daarna was er niet zoveel meer aan. Beetje te hoog breezergehalte, die avond tenminste. Maar er was dan ook nog een of ander schoolfeest geloof ik. Het is in ieder geval wel mooi ingericht.
|
Nouja IK vind het er op de zaterdagavond iig meestal wel leuk. Die schoolfeesten zijn beetje bagger en bij de introductie was ik niet dus zal het daar aan gelegen hebben ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
allertijdse muziek = classics uit jaren 70, 80, 90, en muziek van nu die waarschijnlijk classic gaat worden, geloof ik |
mwah kwam er een tijd geleden zowat elke week wel, maar vind het de laatste tijd minder boeiend worden. de sfeer is imho wat minder aan het worden.
hehe tja meeste van de tijd sta ik dan wel in de trancezaal, absoluut niet in het feestcafe of begane grond *kots* (n) |
ik ben volgende week zaterdag in hengelo :S
|
Ben d'r wel 's geweest. In het begin vond ik het ook super, maar laatste tijd ga ik er nooit meer naartoe omdat het gewoon niet meer zo cool is als eerst.
|
wat is WEL leuk als je er elke week heengaat ?!?!
|
Neuh, kheb de New York alleen nog maar van buiten gezien en dat is niet echt iets voor mij. Als ik uitga in Hengelo is het naar de Nul, die zit ernaast ongeveer :)
|
Citaat:
|
Tjah....kan.....ik vind t t leukste in vergelijking met de andere alternatieven (enschede, oldenzaal)...
|
Citaat:
|
Citaat:
mooi dichtbij...... |
Citaat:
Nul74, bij de ingewijden beter bekend onder de schuilnaam 'De Nul', staat iedere avond opnieuw garant voor de beste sfeer en een heerlijk potje alternatief uitgaan. In De Nul kan alles en zal dan ook alles gebeuren... :) |
hmmmmm die nul is nou niet echt wat voor mij..
maar goed, smaken verschillen (gelukkig).. |
de nul (y) is gaver dan de new york (n) ! in de new york heb je om het kwartier wel ruzie in de nul maar een keer per jaar! en ze draaien in de nul betere :rolleyes: muziek dan in de new york! en het is er veel gezelliger wat ik en de rest van de scoutinggroep waar ik opzit komen er altijd.... :D
|
het is trouwens wel leuk om voor de nul te gaan staan en dan te kijken naar de mensen die stomdronken van de NY komen en kotsend op de fiets springen en er gelijk weer er vanaf donderen :D
|
en ik vind t wel leuk om te kijken naar de types die uit de nul komen. (NEE is geen belediging)
|
Citaat:
|
Wij zijn naast NY geweest;
in Nul :D Was supahhhh!!!! |
en t was toch echt wel ff weer superrrrrrrrrrrrrrrs afg za he !!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hej,
ik ben wel af en toe in NY, is zeker wel leuk!! (y) |
tjo he, NY sucks!! als iets een kuttent is ... damn.... als je dan toch in hengelo uit wil ga dan naar louis of sinatra's niet al te druk, geen entree, uber-chill
|
Ik ga vanavond weer eens kijken in New York.
Bestaat café RoadHouse ook nog steeds? Want dan doe ik mijn loopschoenen vast aan.... |
NY rulez man
louis alleen mooi al je wil smoken :D |
Hey, hier ga ik ook regelmatig uit.. Niet elke week, ik gok zo 1x in de maand.
Hier staat tie nogal bekend als de wat duurdere tent. Dus als ik erheen ga wil ik ook zeker weten dat het leuk wordt :) |
Ik ben nog nooit in Hengelo geweest, ben ik nu slecht? :)
|
Citaat:
|
zo duur is t toch niet ??
E6 entree en 12 mntn voor 15 euro.. niet meer dan normaal geloof ik :confused: |
Citaat:
Dát was pas gaaf!!! :cool: |
Citaat:
(en ik ben ook maar een arm scholiertje ;)) |
haha ik ben net zo'n arm scholiertje !!!
maar ik vind t in vergelijking met andere uitgaansgelegenheden nog wel meevallen... dus: morgen weer NY !! |
Citaat:
|
Nooit geweest :\ Maar als iedereen hier in de buurt komt... *opent Zak topic*
|
1x
Nooit weer. |
Citaat:
Offtopic: jij woont aardig dichtbij :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaat er hier niemand naar de 4 dan?? Voor de rest ben ik eignelijk elke week in ny en de 4 te vinden.... De rest van de week zit ik bij Le Grand op het terras, pleintjemensen kijken:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |