![]() |
grauzone
ik heb een nieuw lievelingsliedje en het gaat over ijsberen...
het is hele ontroerende muziek, en verschillende tekstpassages doen mij erg veel. ik zou niet overdrijven wanneer ik weer over de welbekende brok in de keel begon. Het leidje is geschreven en uitgevoerd door de band 'Grauzone'. zijn er hier mensen die dezelfde gevoelens voor dit liedje, of een ander liedje van grauzone hebben? zijn er überhaupt mensen die deze muziek kennen? de tekst luidt als volgt: Eisbär - Eisbär kaltes Eis kaltes Eis. Eisbär - Eisbär - oh Eisbär. Ich möchte ein Eisbär sein im kalten Polar dann müßte ich nicht mehr schrei'n alles wär' so klar. Ich möchte ein Eisbär sein im kalten Polar dann müßte ich nicht mehr schrei'n alles wär' so klar. Ich möchte ein Eisbär sein im kalten Polar dann müßte ich nicht mehr schrei'n alles wär' so klar. Ich möchte ein Eisbär sein im kalten Polar dann müßte ich nicht mehr schrei'n alles wär' so klar. Eisbär'n müssen nie weinen Eisbär'n müssen nie weinen Eisbär'n müssen nie weinen Eisbär'n müssen nie weinen. |
bah duits
|
Citaat:
echte pure emocore dit :cool: :p het laatste deel is ook zeer ontroerend met al die prachtige dierengeluiden |
Citaat:
Eisbär, Film 2, Tanz, Ich Liebe Sie zijn :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |