![]() |
dierenmuziek
beste fans,
ik ben erg verzot op liederen, of muziek in het algemeen, die wat met dieren te doen hebben. in welke vorm dan ook... ik denk hierbij vooral aan 'grauzone - Eisbär', maar er schijnt ook een liedje over flappie te bestaan en een 'chicken song' waarin 'chicken boys' en 'chicken girls' bezongen worden... welke liedjes met betrekking tot dieren weten jullie te noemen? |
Dropdead - At the Cost of an Animal
|
youp van 't hek - flappie
|
Citaat:
dierenliedjes? psychotica - starfucker love ~i hit the cat in the middle of the night, 2 or 3 times, but i couldn't get it right.~ and so on :p. |
stellar road - caesar
en el cat race (van dezelfde band). Zelfs in het cdboekje: thanks! donna the cat... :D |
Pink Floyd - Several Species of Small Furry Animals Gathered Together In A Cave And Grooving With A Pict (y) .
En ik geloof dat Lil`Kim regelmatig over haar "pussy" zingt, ik weet niet of dat ook meetelt :rolleyes: |
de vogeltjesdans
|
Blink 182 met i wanna fuck a dog in the ass:P
|
Conflict - This is the ALF
Aanradertje, absoluut de moeite waard |
Venetian Snares - Fluff Master, Defluxion en Chinaski
Niet aan te raden |
chicken boys, chicken girls hoe verzin je het?
America - Horse With No Name Beatles - And Your Bird Can Sing, Free As A Bird CSN&Y - Our House ('our house, is a very very very fine house, with to cats in the yard, live used to be so hard') Fleetwood Mac - Albatross (hoewel geen tekst) Jefferson Airplane - White Rabbit The Stooges - I Wanna Be Your Dog Verve - Butterfly en de hele Animals plaat van Pink Floyd. |
Youp Van Het Hek---- Flappie!!!
Shit mang waar is me Pa |
Stoorzender - Alle Dieren Vrij
een of ander crustcore nr wat ik eens van audiogalxy had :) |
Impaled Nazarene - Goat Perversions
|
Pink Floyd - Animals, het hele album...
|
ik heb nog een hele mooie!
stuurbaard, bakkebaard - lied van de meeuwen |
american nightmare - eat a vegan
|
Citaat:
|
laatst las ik een artikel in de krant dat koeien vooral heel erg van britney spears houden, want als zij opstaat komen de vliegen niet de stal in... :D
hou je van zoogdieren of insecten? |
the who - boris the spider
|
Lemon Jelly - Nice weather for ducks
|
dat liedje met die badeendjes :P
|
The Locust - Moth-eaten Deer Head
The Locust - Straight from the Horses Mouth :D |
hoe heet dat ook weer, iets van babylon zoo ofzo ? daar zitten allemaal dierengeluiden doorheen, superdroog... kweenie of ik het goed heb die naam hoor, ik herinner met het vaag *verbeter me !*
|
NOFX - Dinosaurs will Die
NOFX - Flossing a dead horse NOFX - Clams have feelings too Guttermouth - Musical Monkey Frenzal Rhomb - A Camel's not a man Undeclinable Ambuscade - Release the animals en ga zo maar door |
Spunge - Kicking Pigeons
Goldfinger - Fuck you and your cat :D >> JJ72 - Serpent Sky Primus - Too many puppies Jefferson Airplane - White Rabbit ;) Diary of Dreams - Butterfly Dance |
Citaat:
Heerlijk, maar niet het beste nummer van het album... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vooral flossing a dead horse |
Eels heeft een liedje over vogels, volgens mij heet het I like birds.
en de Beatles hebben een liedje over varkens geloof ik, die ze eigelijk met mensen vergelijken. en dan is er ook nog een liedje van the bloodhound gang...maar de naam weet ik niet..maar deze zin zit er in : 'so let's do it like they do it on Discovery Channel...' dieren toch? :) en er zijn ook wel veel liedjes met dierengeluiden..maar daar begin ik maar niet aan dat zijn er nl. nogal veel vrees ik haha :D (of ik ben gewoon heel lui) |
Citaat:
Trophy wives of the astronauts And I won't listen to their words 'Cause I like *tutudu* birds... :D |
ook een tip: type o negative - christian woman... rond 5:00 die vogeltjes en die waterval zo :D echt mooi
|
Citaat:
|
W.A.S.P. - animal, fuck like a beast
|
savage garden - the animal song :D
|
*kijkt in winamp voor dierennamen..*
Alice Cooper - Halo of flies Sonata Arctica - Wolf and Raven Metallica - Of wolf and man Iced Earth - Wolf Avantasia - Serpents in paradise Iron Maiden - Number of the beast :P Zimmer's Hole - Fully packed (gast die kip nadoet :D) Ok, vast niet echt wat je zoekt, er zitten iig dieren in namen van lied. |
- Hansje pansje kevertje
- Roodborstje tikt tegen het raam |
Citaat:
|
ow.. nog een paar
the kelly family - the wolf :D henny huisman - snuitje :p kinderen voor kinderen - ik wil een kangaroe, en iets met een pony die polly heet |
slapshot - white rabbit
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |