![]() |
brandlucht
Ik heb iets heel vreemds meegemaakt. Ik vraag me af of jullie weten wat het is, of dat iemand anders het misschien ook heeft meegemaakt. Ik zat namelijk ('s avonds & 't was koud) gewoon rustig, toen ik opeens een brandlucht rook, en m'n handen waren opeens heel heet, en tintelig. Mijn handen roken daarna ook heel erg naar rook. (precies in m'n handpalmen) Er was voor de rest ook helemaal niets in de buurt, wat deze brandlucht had kunnen veroorzaken. Zelfs de volgende ochtend (na m'n handen al meerdere malen te hebben gewassen) roken ze nog steeds naar rook. ???????
|
http://forum.scholieren.com/eek.gif
zoiets heb ik ook eens meegemaakt! maar ook ik weet niet wat dit kan zijn...ik wil het ook graag weten. (ps. ik heb het laatst wel vaker, maar dan worden mijn handen niet meer heet) [Dit bericht is aangepast door Ultimecia (01-07-2001).] |
vaaaaag nooit gehad.
|
So nobody knows what it is...
|
je gaat dood.
|
Citaat:
|
haha sorry hoor:P
k weet niet wat t is |
wel eens gehoord van spontane zelfontbranding...hehe geintje hoor, ik wil je niet bang maken.
ik heb geen idee wat het ism aar ik heb er wel eens meer mensen over gehoord dus ik denk niet dat het ernstig is, maar wel vreemd. |
Is er nu misschien iemand die weet wat het kan zijn?
thx |
Citaat:
dit heeft wel degelijk met zelfontbranding te maken. Ik heb er een boek over gelezen en rook van je handen zijn de eerste symptomen maar het kan nog maanden duren voordat het erger word. Ik raad je aan om eens met een soort witch te praten die kan je helpen. Denk erom zelfontbranding kan heel gevaarlijk zijn, doe je er niks aan het kan weg gaan maar het kan ook zeer slecht uitpakken. ik wens je succes. als je meer over zelfontbranding wil weten mail je me maar |
Er kwam geen rook van m'n handen, maar 't rook er wel heel sterk naar. Kan het daar dan ook op duiden? En waarom gebeurd dit bij bepaalde personen, is daar een reden voor?
thx |
Citaat:
na een tijdje kan er wel rook af komen dit gebeurt bij willekeurige personen en er is nog geen duidelijke reden voor. |
zelf-ontbranding gaan we dus voor...
ik bedoel het kan best dat zijn... alles wat hierboven staat zou ik als ik jou was best werl serieus nemen... en ik zou hem mailen als ik jou was, de extra info kan nooit kwaad... misschien moet je je wel eens een keer goed aardden, je kan ook teveel energie bij je dragen, die ervoor kan zorgen... succes soullar |
Citaat:
dit ken ik ook! maar dit gebeurd alleen als je helemaal alleen bent. Ik ben er een hele tijd bang voor geweest. nu denk ik maar'als ut moet dan moet ut' dan kun je er niks aan doen! verder zou ik ut nie weten.. (misschien rook je?!?!) enne...rook was je niet zomaar van je handen af hoor..dat duurt best ff voordat de lucht weg is...of je wilt het ruiken...dat kan ook nog! |
Citaat:
er zijn inderdaad meerdere mensen met deze symptomen(rooklucht aan vingers) 1 op de 20 mensen krijgt een spontane zelfontbranding en er is natuurlijk ook nog een aantal waarbij het tussen de oren zit. |
Ik had m'n handen gewoon op m'n buik liggen, toen 't gebeurde, en 't was niet vanuit m'n vingers, maar m'n handpalmen. Maargoed, in ieder geval bedankt voor de reacties!
|
Citaat:
laat je het hier verder bij zitten? |
Ik heb hier voor de rest geen last meer mee gehad, en 't was afgelopen winter. Ik kon er alleen geen verklaring voor geven en was hier wel benieuwd naar. Maar als het nou nog een x voor zou komen, kijk ik zeker wel ff verder. Is nu denk niet nodig.
|
Citaat:
je hebt mazzel gehad. Maar wees op je hoede |
ik heb zoiets no0g nooit gehad
maar het lijkt me wel eng.. |
hmm... mijn mening:
symptomen van zelfontbranding duiden meestal op een grote (als niet onmetelijke) innerlijke kracht die naar buiten wil. Sommige mensen krijgen hulk-achtige taferelen (extreme lichamelijke krachtopbouw, meestal gevolgd door een explosie van razernij), anderen hebben last van interne hittegolven. Als ik jou was zou ik niet proberen het te GENEZEN, maar BEHEERSEN, het kan een enorme bron van energie zijn die je kan gebruiken voor wat dan ook... my 2 cents Licii! - Fahr |
Dus de brandlucht kwam uit je handpalmen? Heb je ooit eens gehoord van Pyrokenise? Dat is het macht over het vuur. Mischien dat je er aanleg voor hebt. Als je dit wil leren stuur me gerust maar een meeltje naar: Jottem80@hotmail.com I
|
zelfontbranding is als je dr bij nadenkt helemaal niet iets paranormaals .. sterker nog t is eigenlijk raar dat t zo weinig gebeurt
ik ben niet goed in natuurkunde , maar met atoompjes enzo (waar je uit bestaat) die zijn erg rytmisch en als ze sneller gaan dan verhit t lijkt mij enorm .. uhm wie hier begrijpt wat ik *probeer* te vertellen maar heeft wel meer vwerstand van natuurkunde om t uit te leggen ? |
Citaat:
Maar idd. het is ook wel logisch ... Maar waarom zou je ineens spontaan warmer worden? Bij koorts ga je ook niet naar brand ruiken. |
zelfontbranding kan t tog niejt zijn? dan verbrand je toch helemaal?
|
Citaat:
Ik zou maar een emmer water bij mijn bed zetten. (ik denk dat je je dan veiliger gaat voelen.) |
Eej jij doet toch niet aan Satanische rituelen (niet dat ik er op tegen ben)??? Want pas hadden ze een boek in het vuur gegooid met daarin allemaal duivelse spreuken enz. Maar dat boek was blijkbaar gezegeld met de handdruk van Satan. Dus evenlater toen ze het boek in het vuur gooide gebeurde het: Het vuur was 4 keer zo groot geworden, de hitte was nog heter geworden. En opeens kwam er een hand uit het vuur. Ze waren toen maar vlug weggerent. Maar jah, ze roken wel naar brand? Mischien dat jij ook zoiets hebt beleefd?
|
Citaat:
whhahaha jah sorry hoor, ik ben erg goedgelovig maar dit klinkt alsnof het regelrecht uit een of andere onzinfilm is geplukt |
Het kan zijn dat je (onwetend) Veel KI verzamelt in je handpalmen waardoor je palm chakra overhit raakt.?
Mail me maar voor meer info http://forum.scholieren.com/smile.gif Kamerplant_2001@hotmail.com Heb msn http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Het kan zijn dat je palmcharka overstroomt met Ki. Maar om het heet te maken moet je dat denken, je kunt namelijk ook je Ki koud maken. Maar dat doet er niet toe, hij rook brandlucht, en dat heb je bij Ki niet.
|
Citaat:
|
kan iemand mij vertellen wat spontane zelfotbranding is? schiet je dan vanzlf in brand ofzo?en hoe komt dat dan?
sorry ben niet zo slim... http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
jep dan ontbrand je zonder dat je in aanraking komt met vuur.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |