Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Aangerand in droom (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=400686)

black tiger 08-03-2003 15:05

Aangerand in droom

Ik weet niet of dit op psychologie of hier hoort maar dat merk ik dan wel.

Ik onthou mijn dromen eigenlijk zelden. Maar een paar nachten geleden wel.

Ik droomde dat een leraar waar ik vaak mee praat op school, bij mij thuis kwam om even te 'praten'. Toen gingen we op m'n kamer zitten en toen heeft hij me aangerand. Toen ik daarna weer op school kwam (in de droom nog), had die leraar een verhaaltje rond vertelt dat ik hem iets gedaan had. Iedereen was helemaal boos op me, en die leraar keek me elke keer woedend aan. Ik was gewoon bang voor hem toen.

Toen ik wakker werd, kon ik de hele droom weer beleven, en ik vond het verschrikkelijk. Waarom droom ik dit?? Ik wil dat helemaal niet! Weet iemand wat dit betekent? Ik vind het moeilijk om die leraar nu onder ogen te komen, omdat ik me die droom herriner.

<(-_-)> 08-03-2003 15:09

inderdaad best eng :S
ik kan me voorstellen dat je die leraar nu liever ontwijkt!!!
maar mischien moet je maar gewoon denken vage droom en gewoon verder gaan...

Isa 08-03-2003 15:22

Tja, ik hoop dat het gewoon een nachtmerrie is en als het een toekomstvoorspelling is moet je er maar voor zorgen dat die leraar nooit bij jou thuis komt.

Freyja 08-03-2003 16:04

Stel je niet zo aan zeg. Pf. Het is maar een droom....

poesiefox 08-03-2003 17:08

Dromen zijn symbolisch. Als jij droomt dat die leraar je aanrandt, dan vindt je misschien in wakende toestand dat hij jouw geest aanrandt. Heb je wel eens een aanvaring met hem gehad? Misschien ervaar je zijn machtspositie als storend.

Prachtig, weer wat geleerd. Gewoon lekker naar school gaan en de droom voor kennisgeving aannemen. Die man weet toch niet wat jij gedroomd hebt.

barkrukkie 08-03-2003 17:29

jij ziet die man (of iemand anders in soortegelijke positie) gewoon als een pedofiel, en die droom is de verwerking van jouw interpretatie

black tiger 08-03-2003 19:24

Citaat:

poesiefox schreef:
Dromen zijn symbolisch. Als jij droomt dat die leraar je aanrandt, dan vindt je misschien in wakende toestand dat hij jouw geest aanrandt. Heb je wel eens een aanvaring met hem gehad? Misschien ervaar je zijn machtspositie als storend.

Ik praat heel vertrouwelijk met hem. Maar tis wel zo dat hij alles heel goed weet, mischien stoort me dat ook wel ja, af en toe. Maar ik heb nog nooit een aanvaring met hem gehad. Hij helpt me juist met problemen die ik heb.

poesiefox 08-03-2003 19:32

Citaat:

black tiger schreef:
Ik praat heel vertrouwelijk met hem. Maar tis wel zo dat hij alles heel goed weet, mischien stoort me dat ook wel ja, af en toe. Maar ik heb nog nooit een aanvaring met hem gehad. Hij helpt me juist met problemen die ik heb.
Dan is hij dus iets te diep in jou doorgedrongen, en dat zit je dwars.

Zezette 08-03-2003 22:31

Je hebt geluk dat het je leraar was,k'heb dat weleens gedroomd van m'n vader,je kan je al voorstellen als je s'morgens dan opstaat en dat je goeiemorgen moet zeggen aan je vader die zojuist iets heel wat anders deed dan z'n kopje koffie te drinken

PIGLY PUFFER 08-03-2003 23:02

je moet meer afstand van hem nemen

Cartosa 08-03-2003 23:04

Citaat:

PIGLY PUFFER schreef:
idd het beste..sterkte enzo :(

PIGLY PUFFER 08-03-2003 23:06

tzal wel een zware tijd worden, succes ermee

PP

black tiger 09-03-2003 10:16

Citaat:

PIGLY PUFFER schreef:
Waarom dan? Omdat hij te diep in me doorgedrongen was?

lady of the dark 09-03-2003 10:22

Had je misschien net in de fancy over zoiets gelezen?

black tiger 09-03-2003 10:24

Citaat:

lady of the dark schreef:
Had je misschien net in de fancy over zoiets gelezen?
Eh, nee? Wat is daar dan mee? staan daar ook dromenbetekenissen in?

poesiefox 09-03-2003 11:14

Citaat:

Zezette schreef:
Je hebt geluk dat het je leraar was,k'heb dat weleens gedroomd van m'n vader,je kan je al voorstellen als je s'morgens dan opstaat en dat je goeiemorgen moet zeggen aan je vader die zojuist iets heel wat anders deed dan z'n kopje koffie te drinken

Eindelijk iemand die dat ook heeft. Jouw vader is zeker ook heel dominant. Vermoord jij hem ook vaak?

ShoarmaSchaap 09-03-2003 14:32

Citaat:

<(-_-)> schreef:

doe normaal, het was maar een droom

Miss Helena 09-03-2003 15:09

Citaat:

<(-_-)> schreef:

jeeees, t was maar n droom hoor! wat als je zoiets van je vader droomt, zoals iemand anders noemde... ga je die ook maar n paar maanden ontwijken ofzo :rolleyes:

lady of the dark 09-03-2003 15:56

Citaat:

black tiger schreef:
Eh, nee? Wat is daar dan mee? staan daar ook dromenbetekenissen in?
Nee, maar altijd wel van die verhalen over meisjes die aangerand zijn door de leraar en dergelijke. Ik dacht dat je misschien net zo'n verhaal had gelezen en er daardoor over gedroomd had.

Freyja 10-03-2003 15:48

Citaat:

PIGLY PUFFER schreef:
tzal wel een zware tijd worden, succes ermee

PP

Oh JEZUS zeg het is een DROOM. Er is NIKS gebeurd. Heeft niemand hier ooit gedroomd dat hij/zij met z'n ouders sex had of iets dergelijks? Die kijk je dan toch ook gewoon weer aan....

PIGLY PUFFER 10-03-2003 16:02

Citaat:

Morgan schreef:
Oh JEZUS zeg het is een DROOM. Er is NIKS gebeurd. Heeft niemand hier ooit gedroomd dat hij/zij met z'n ouders sex had of iets dergelijks? Die kijk je dan toch ook gewoon weer aan....
als je me beter zou kennen wist je dat ik niet serieus post op mystiek..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14.