![]() |
Honkbal!!
Zijn er mensen in het formum gebeuren die ook honkbal spelen??
ik speel in waalre bij Dvs, ben pitcher.. PZ |
Sorry man, ik speel niet, maar ik vind het wel leuk.
|
Ik speel het niet, maar volg de major league wel. Begint eind maart weer.
-------------- L1 |
Citaat:
|
heb het een paar jaar gespeeld.ben als pitcher m'n voortanden kwijtgeraakt :mad:
|
heb jarenlang op softball gezeten, bij TIW-Survivors (is in Diemen, vlak bij Amsterdam). Maar nu doe ik de sportopleiding dus ik doe genoeg aan sport... hoef ik niet buiten school nog te sporten.
|
Ik ben buitenvelder bij Junioren 2 Double Stars Heiloo (DSH), snoopy/mamo die moet jij toch wel kennen lijkt me... Moeten trouwens binnenkort een oefenwedstrijd spelen tegen TIW
|
Hey, ik heb vorig jaar bij de adspiranten honkbal gezeten, maar omdat ik naar de junioren moest ben ik naar dames 2 van softbal gegaan. Honkbal ging voor mij iets te snel.... :( Ik speel trouwens bij Rooswijk in Velsen-Noord (noord-holland)
Ilse |
om op honkbal door te gaan, de major league begint vannacht ook weer. Ik ga het wel volgen denk ik, via mlb.com
------------- L1 |
Ik zit op Storks bij de junioren
ben catcher |
Citaat:
|
Citaat:
|
had geen reet te doen.....
|
Tuurlijk speel ik honkbal... Bij Rooswijk in Velsen-Noord...
We staan misschien wel altijd laatste maar daaar wordt aan gewerkt:p |
Ik speel softball bij Mulo in Helmond :D:D
|
is MLB in NL ook ergens op TV te zien?
|
bij canal+ en af en toe es een samenvattinkje op studio sport. Je kunt mits je een goeie internetverbinding hebt ook een abonnementje bij mlb.com nemen en dan kun je ook live honkbal kijken.
|
canal+ heb ik niet
mlb.com moet je voor betalen zeker? hoeveel? |
$14.95 per maand, je kan ook per dag betalen, maar hoeveel dat is ?
A-Rod naar de Yankees. Als ze nu geen kampioen worden, gaat Joe Torre ook de laan uit. ik kijk nu al uit naar de wedstrijden van Boston tegen de Yankees :cool: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |