![]() |
dreads zetten
ik zet nu dreads voor 35 euro. hiervoor koop ik de permanentvloeistof en de rollers.
Interesse? mail me princes_pica@hotmail.com |
foto van jou creaties is wel prettig..
|
heb geen scanner op het moment, zal het zo snel mogelijk doen. over ene paar dagen heb ik weer iemand en dan maken we wel foto's met webcam
|
Citaat:
|
Ik ben op zich wel geinteresseerd (dreads kosten anders wel een pak duurder, zeker als ze echt mooi en talrijk zijn) maar:
-kweenie of dat pakt op mijn haar -ik woon wrschnlk veel te ver weg (belgie) -heb vrienden die er na verloop van tijd beestjes in gekregen hebben :eek: dus dat schrikt me wel ff af |
Citaat:
ik heb ze bijna 2 jaar gehad en zolang je geen wax en troep erin smeert krijg je ook geen ranzige dreads :) enneh...belgie... ach... ik kom er wel eens dus... |
:)
|
en waar woon je?
dus waar wil je ze zetten of kan je langs komen? |
woon in lelystad. en het ligt eraan waar het is. ik wil b est langskomen of diegene bij mij, maar dan moet het wel een beetje betaalbaar zijn :)
|
Lelystad? Ik heb eigenlijk best wel veel interesse..:) Ik ga er eventjes over nadenken..
|
*schrijft zich vast in voor volgend jaar* tja pappa en mamma moeten nog worden omgepraat, en ze vinden dreads echt niet lief.. :(
maar ik wil zeker weten dreads, en dit is perfect :) |
Ooooooh ik wil ik wil ik wil ik wil !!!
|
Ik wil ook wel, moet dan alleen wachten tot m'n haar zo lang is.:D Duurt nog wel even:mad:
|
ik wil oowk wel! lelystad is niezow ver weg(van Zaandam) en mn haar is oowk lang genoeg, duz waarom nie? zal 'ns ff mn ouders ompraten :)
|
Ik heb trouwens wel heel veel verschillende lengtes in m'n haar..is dat een probleem? :/ Maar ik wil wel! Dus als dat geen probleem is, doe ik het. :)
|
Mensen die zeker willen , please effe mailen. Morgen of overmorgen zal ik even foto's neerzetten van hoe het ongeveer gaat worden :)
en verschillende laagjes in je haar maakt niet uit, krijg je alleen ook dreads in laagjes (lijkt mij trouwens errug :cool: ) |
Citaat:
|
nou ik hier heb ze dus net laten zetten bij olga
morgen volgen nog daglicht fotos http://www.endoria.net/upload/index.php/1262789210 |
beetje onduidleijk jah :/
Wat vond je er zelf van? deed ze het goed en zit het goed? |
Olga, laat die foto's van je eigen dreads zien, dies coel:)
Ik had al gezegd dat mijn zusje wil, ik zal haar zeggen dat ze moet mailen! |
Ik wil ook wel, maar ik denk dat mijn haar te kort is, aan de achterkant :)
Als het gegroeid is neem ik wel contact met je op ofzo ;) |
ghehe...al die mensen die naar lelystad gaan komen voor dreadiez,gaan mij meeten want dan ga ik lekker naar olga toe om iedereen te zien :p
|
IIIKKKKKKKK wil
heeeel graag 35 euro moet haalbaar zijn voor zo'n arm iemand als ikke:D ik ga ff sparen en dan zal ik je mailen olga..:) |
Citaat:
|
als de dreads eruit zijn, moet je haar dan een stukje korter worden gemaakt?
|
Citaat:
Nou durf ik gelijk niet meer:D :p |
En is het goed als ik pas mail als m'n haar lang genoeg is????
|
ik en mijn zus doen het voor 100 euro, maar dan helemaal natuurlijk... geen rotzooi erin, alleen je haar knopen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow, dit zal ik eens tegen een vriendin van me zeggen die t heeeel graag wil..:)
|
Citaat:
|
Citaat:
raad eens welke ik neem :D:D |
Citaat:
|
Hoi!
Ik wil ook heel graag dreads. Esther had het al tegn je gezegd. Ik mail wel binnekort. Groetjes moi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
effe uppen
|
Ik wil ook, nog ff mn ouders overtuigen ;).
|
vraagje, waarom zo goedkoop? Bij hairpolice/housewivesonfire/kinki betaal er je vanf schouderlengte al minstens 200 euro (ofzo) voor, Ik zelf doe het voor 50 en vloeistof koop je zelf.. je kan echt wel wat meer vragen....
|
Citaat:
En het gaat er niet iedreen om om dikke winst te halen :rolleyes: |
Wil ook dreads :cool:
|
Citaat:
Dus ik doe het gewoon goedkoper. Bovendien hoef ik er niet rijk mee te worden (alhoewel ik het geld wel gebruik om mijn vakantie te betalen) :) En ik vind 35 redelijke prijs hoor (soms doe ik 45 als je 2 meter haar hebt maar ja) (ik= exploding boy) |
Citaat:
|
Citaat:
a) het is, neem ik aan, meid b) ten tweede ben ik enigzins geen meid oid, ik ben één of ander homeophatisch figuur :p :), uit één of andere Burger Koning....... (jah, ik ben Vliegh :o) |
Citaat:
en het is wel meit :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
hihihihi.. ik bedoelde ut ook nie serieus hoor.. alleen idd dat je er veel meer voor kan vargen meid... hoe doe je ut trouwens... kan je me dat uitleggen... kijken of ik iets aan mijn techniek kan verbeteren... en hoe heb je ut geleerd? kusje pix |
Citaat:
ehmm... sorrie... naam van me zusje stond er nog in dit berichie was dus van mij |
Ik wil ook dreads door jou laten zetten :)
Zal wel ergens tegen de zomervakantie zijn als cadeautje van paps voor 't niet-blijven-zitten-en-op-'t-nippertje-overgaan. Dan is m'n haar ook wat langer.. Nu ook nog werkelijk overgaan :p *stom* Cu2 doet vaag, dus dat berichtje krijg je later :) *~xxx~* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |