![]() |
FUCK YOU I wont do what you tell me
De maatschappij is een fucking brainwash mchine, en er zijn zoveel mensen die zo onzeker zijn, en daarom maar kijken hoe andere doen en denken, om dit op te volgen zodat ze zeker zijn dat ze goed zijn. De FUCKING maatschappij speelt hier zo op in, op al die domme mensen die deze wereld zo gemaakt hebben zoals ie nu is. IK WIL GEEN FUCKIN CIF KOPEN ROT OP MET CIF KANKERSCHOONMAAKMIDDEL, IK BEPAAL ZELF WEL WAT VOOR SCHOONMAAKMIDDEL IK KOOP.
Het is 1 systeem, een fuckign systeem en daarbuiten is er haast niks. EN ZIJ DAAR BOVEN, DIE ONZICHTBARE WAARNIEMAND IETS VAN WEET, DOOR DIT SYSTEEM, ZIJ hebbe nde macht, ZIJ zijn diegene die ons in de tang hebben. MICROSOFT, REGERINGEN, ZIJ MANIPULEREN EN ZETTEN DINGEN NAAR HUN EIGEN HAND. ZE WORDEN AFGESPIEGELD ALS DARK/ORGANISEERD/OFFICIALS ZWARTE HELICOPTERS, ZWARTE ZONNEBRILLEN. FUCKING BULLSHIT, zij zijn NET ZOALS WIJ. OF ZELFS IN OPZICHTEN LAGER. EN ALSNOG HEBBEN ZE DE FUCKING MACHT. FUCK YOU I WONT DO WHAT YOU TELL ME |
Fight club net gezien?
|
Citaat:
|
Wat verschrikkelijk allemaal
|
Citaat:
|
phoe zeg, zo kan je voor eeuwig wel boos blijven op iedereen, denk je niet?
zo moeilijk hebben wij het hier niet hoor, we zijn hier nog best wel vrij. en tuurlijk, het is niet cool allemaal, maar heb je het niet goed dan> wordt je zo zwaar onderdrukt in je mogelijkheden? |
Citaat:
die moet je gewoon KEER op KEER op KEER zien en de MP3... goddelijk werk Schaap.... zorg dat je ook bij de elite komt ^_^ (mijn geheime plan ofzo) |
-warning-
-standaardpuberalert- |
Citaat:
Als je geen normaal antwoord op mn standpunt hebt hou dan gewoon je bek dicht |
tis allemaal een groot complot :rolleyes:
Sorry maar ik begrijp niet helemaal waar je heen wilt... hoe zou je de maatschappij liever zien dan? |
eeehhhh....
FUCK???? |
Eeey shoarmaschaap! Je gooit het er wel allemaal in een keer uit he? Maar een ding moet ik je zeggen: je hebt echt zoooow erg gelijk! Ik was gisteren naar een discotheek (de matrixx... jaja, daar was toen die schietparty) en ik ergerde me echt aan al die typetjes die zelf eigenlijk niemand zijn. Vooral die meisjes van 14 etc... die gewoon de massa volgen! En toen begonnen de dj's ook nog over Idols.... maar je kan er niks tegen doen; je moet je gewoon afsluiten van de domme dingen die de massa doet en jezelf blijven..! *ksnap de domme massa niet!*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rage against the machine, dude. Maar dit gaat nergens over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13. |