![]() |
lowlands
jaa!
wie gaat? ik moet ff genoeg geld bij elkaar vinden, maar ik wil wel weer! :) bands zijn nog niet bekend he? |
Er zijn er al een paar bekend, en ik weet nog niet of ik ga.. hoop het wel :)
|
ik ga NIET naar lowlands
ik ga nu WEL eten |
er zijn nu 5 of 6 bands bekend waarvan ik er geen 1 ken, maar ja ik ga ook meer voor de gezelligheid :D
|
Caesar komt op lowlands..kheb ze gisteren gezien en ik moet zeggen dat ik ze erg goed vind!
xxx |
al isset maar om de sfeer :)
vrienden, zonnetje, biertje, de gezelligheid :) de eerste dag was zo cool he, tweede dag was ik brak, en een dikke kater :P |
Ik ga probly wel
|
eerst centjes van werk krijgen dan kaartjes halen :D
|
Citaat:
ik was echt misselijk, appelflap, bier en socijzenbroodje. kreeg ik van bert de punker komkommer!! yeah! dat hielp! en de volgende dag pilletjes van nina voor de hoofdpijn. arme ik :) |
ik heb nog niet eens geld, denk dat ik maar 1 dag ga opruimen en de rest gratis ga staan of zo. en opruimen kan ook leuk zijn beetje ronthupelen met een prikstok en tog tussen al die mensen zijn en buiten optredes zien:D
|
Dit word m'n 4e jaar, en 4 is mn geluksgetal, dus het moet wel leuk worden. Ik ga waarschijnlijk wel alleen, maar dat mag de pret niet drukken. Het is eigenlijk veel rielekster om alleen te gaan.
|
Citaat:
|
ik gaat wel :)
|
Citaat:
|
ik zou ook wel alleen willen want je vriendin wilt daar heen en daar wil jij niet heen bla bla bla.....zucht
|
Ja das mijn probleem, Ik lust geen alcohol. Best jammer, want ik denk dat ik meer naar m'n zin zou hebben als ik wat vaker dronken was....
|
Tenzij al m'n favoriete bands komen zal ik niet gaan. Hahahaha.
|
Citaat:
idem. |
Citaat:
Want het is toch ook veel leuker om tussen bands door met meerdere mensen te zijn? Of 's avonds op de camping? |
Het kan vaak inderdaad echt heerlijk zijn om in je eentje op Lowlands rond te lopen. Maar het kan ook supergezellig zijn met vrienden.
|
Citaat:
|
in mn eentje naar lowlands zou ik echt niet leuk vinden. Dan zie je al die gezelligheid om je heen en je loopt daar maar een beetje in je eentje rond... :(
Ik ben nou ook niet zo iemand die makkelijk tegen wildvreemden gaat aanlullen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
(y) lowlands is superkoel klaar
|
en ik heb er weer zo veel zin in :) yeah.. nog een paar nachtjes slapen :(
|
Citaat:
|
Ik ga sowieso. En ik wil misschien ook wel weer eens naar Pinkpop.
|
ik ga naar pukkelpop, denk ik
|
geen geld voor..
ik ga dus niet. zou wel graag een keer willen, maarjah. |
ik wagt nog ff de bands af
|
Ik ga 100% zeker. LL2K1 was toch wel de time of my life, en beter dan PukP2K2.
|
ik zet m'n raam wel gewoon wijd open :p is een stuk goedkoper
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga. Waarschijnlijk. :)
|
Deze week mijn kaartje kopen :)
|
Ik WIL.
Dus ik ga. Moet wel een kaartje kopen idd, maar daar wacht ik nog mee, koop het wel in juni ofzo :D vorig jaar had ik mn kaartje nog in augustus gehaald. |
Citaat:
|
ik ga liever naar pukkelpop:
thursday, nofx, saves the day, lagwagon, etc. etc! :D |
Ooit ga ik wel een keer.
Als ik te veel vrije tijd en geld heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|