![]() |
Het zatste apres-ski nummer!
Wat vinden jullie het zatste apres-ski nummer?
De aftrap: Starkoo - Eén nacht alleen! De Sjonnies - Annemarie Dus... vul maar aan! |
tis stiiiiiiiiiiiiil aan de overkant :D:D:D
|
Citaat:
'weet je wat ik wil, een opblaaskrokodil, om in de zee te drijven, tussen de lekkere wijven' :| wat een rotnummer zeg.. |
he jij bent op dezelfde dag jarig als ik... :D:D
ook een favoriet: tulpen uit amsterdam... en die van que sera sera...:D:D jaja ik ben een groot favoriet van de Apres skihut CD's:D:D |
nee Ome Henk is :cool:
vooral dat nummer Opblaaskrokodil en die Barbie parodie :D:D geweldig:D:D |
Alleen van de gedachte aan apres ski muziek ga ik al over me nek.....
Hoe zat ik dus ook wordt, ik vind het helemaal niks |
Ik vind "De Forumbazen" met het nummer "Mag ik een slotje want van zulke topics moet ik braken" de allergaafste :rolleyes:
|
mensen die naar apres-ski luisteren en het mooi vinden moeten preventief geruimt worden.
|
Mortician - Zombie Apocalypse
|
Citaat:
|
7 dagen lang - dj sam en moos
doh. |
Es ist mir wurst, wurst, wurst,
Ich tanze nur mit dir, Bitte noch ein bier, Denn ich habe solch ein groBer, durst, durst, durst en nu allemaal... :D |
met m'n drive-in shows heb ik die (goddamn) toeter op me waterscooter al zoo vaak gehoord, die kan ik echt nie meer aanhoren :mad:
echt leuk vind ik de meeste apres-ski nummers niet |
Citaat:
:o |
Toch altijd raar dat mensen die bepaalde muziek niet kunnen waarderen toch die liedjes en zelfs de teksten kennen
net of ze er stiekem naar luisteren Rat |
Eén Twee Drie Vier DENNIS BIER!!!
|
Citaat:
DENNIS BIER word je onoverwinnelijk DENNIS BIER dus als je graag wilt winnen, meot je aan de bar beginnen en dat kan EN DAT KAN met DENNNNNNNIIIIISSSSS BIER!!! |
verschrikkelijk, hersenloos geblaat.
imo |
dom fucking kuddevee
|
Citaat:
|
kijk muzioek is slecht, maar als je zat bentis het toch leuk, iedereen lalt ze mee
|
Tis alleen jammer dat je ze elke week weer in dezelfde volgorde in je 'feestcafe' hoort....
|
Citaat:
meeste mensen hier luisteren toch wel naar muziek met inhoud volgens mij..nou die zie ik dus echt niet in zo een eng apres-ski cafe(hoop ik :D) Rat |
je bent een soepkip :D
|
Citaat:
~ we are the cheeky girls lalala ~ het juiste woord is camp trouwens |
Citaat:
|
Heerlijke muziek :p
Geef mij maar De Clown :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het altijd heel gezellig en het is beter dan al die trance-feesten. Daar lopen alle meiden met alles te koop wat ze in huis hebben zodat ze die avond maar weer genaaid kunnen worden door een of andere achterlijke zombie die stoned is. Geef mij maar de achterlijke boeren hoor!! Wij vermaken ons ook wel zonder pilletjes!! Groetjes Marja (een achterlijke boerin???) |
deze is ook errug zat:
O dat doet pijn O dat doet pijn een klein indiaantje een dikke vette bolle verder ken ik m niet meer :o |
EN DE FIETS VAN PIET VAN PA IS ZOJUIST GEPASSERD
EN DE WIELEN VAN DE FIETS VAN PIET VAN PA ZIJN ZOJUIST GEPASSEERD EN DE BANDEN VAN DE WIELEN VAN DE FIETS VAN PIET VAN PA ZIJN ZOJUIST GEPASSEERD EN DE VELGEN VAN DE BANDEN VAN DE WIELEN VAN DE FIETS VAN PIET VAN PA ZIJN ZOJUIST GEPASSEERD EN DE SPAKEN VAN DE VELGEN VAN DE BANDEN VAN DE WIELEN VAN DE FIETS VAN PIET VAN PA ZIJN ZOJUIST GEPASSEERD EN DE ASSEN VAN DE SPAKEN VAN DE VELGEN VAN DE BANDEN VAN DE WIELEN VAN DE FIETS VAN PIET VAN PA ZIJN ZOJUIST GEPASSEERD EN DE KETTING VAN DE ASSEN VAN DE SPAKEN VAN DE VELGEN VAN DE BANDEN VAN DE WIELEN VAN DE FIETS VAN PIET VAN PA IS ZOJUIST GEPASSEERD EN DE TRAPPERS VAN DE KETTING VAN DE ASSEN VAN DE SPAKEN VAN DE VELGEN VAN DE BANDEN VAN DE WIELEN VAN DE FIETS VAN PIET VAN PA ZIJN ZOJUIST GEPASSEERD ENNNNN MET ZUH ALLUHHHH zoooooo kverveel me :o of: MET DE VLAM IN DE PIJP SCHEUR IK DOOR DE ...... IK WIL OOK ZO'N BROEK MET VAN DIE ZAKKEN AAN DE ZIJ... ALS JE NOU NIET SPRINGT, ALS JE NOU NIET SPRINGT, ALS JE NOU NIET SPRINGT BEN JE EEN HOMOFIEL... MAARJA, IK HEB GEEN BANANEN.. :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |