Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   waarom??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=400920)

snowbaby 08-03-2003 18:19

waarom???

??? :confused: :confused:

WeL ik ben zo bijna 16jaar oud en vande jaar kwam er een mega wizje gast in mij klas te zitte waarmee ik echt heel goe kon opschiete na een paar weekjes,we waren echt super goeie vrienden en ni lang meer dar na waren we een koppel ..alles verliep prima we zage elkaar constant ook in het weekend en ik voelde echt da hij van me heild .. paar weken gelden heeft hij het uitgemaakt :( :eek: , warom is me nog altij ni duidelijk.. hij kocht me hel veel dure cadoos en we zijn 2maand gelukkig geweest (alle ik allesinds toch)en toen hij mij evrtelde waarom zei hij datij al meer danb een maand ni echt veel meer van mij hield

ik was er echt kapot van en nu , ben ik mijn betse vriend kwijt , hij praat zelfs ni meer met me :( :confused:

waarom heet hij mij mlanger dan de halft van ons relatie aan het lijntje gehoude ?? waarom heeft hij het ni direct uitgemaakt??

iser nog iemand onder juliie doe da meegemaakt heeft??

hoe krijg ik mijn goeie vriend terug ??? :confused:

MERCIKES E xxx

wissie 08-03-2003 18:24

En nu in het Nederlands...

Gothic 08-03-2003 18:29

Als die dingen moet je aan hem vragen, niet aan ons

Angie_ 08-03-2003 18:43

sluit zich bij Gothic aan

L!nk 08-03-2003 18:48

sluit zich bij Wissie aan

Laïs 08-03-2003 18:49

Of anders probeer je wat minder duidelijk in het Gents te praten ;)

Sja,ik sluit me ook aan bij Gothic.
Hoe kunnen wij nu weten waar hij het niet eerder heeft uitgemaakt?

MissKiss1985 08-03-2003 19:18

waahhh ik snap niet dat mensen zo kunnen praten en typen zeg das echt onduidelijk.

Maar in iedergeval hoe kunnen wij nou weten waarom hij het uitgemaakt heeft. Daarvoor moet je toch echt bij hem zijn hoor.

Doopy 08-03-2003 19:27

* sluit zich bij MissKiss1985, Laïs, L!nk, Engolie, Gothic en wissie aan!*

poesiefox 08-03-2003 19:30

Tering zeg, kun je nou echt niet typen zonder een fout in bijna ieder woord? Heb jij geen oogjes?

Ik vind dergelijke derrie een belediging voor de mensen die geacht worden het te lezen. Ik zou het absoluut meteen uitmaken als ik zo'n liefdesbrief kreeg.

Commondude 08-03-2003 22:19

Wat schrijf jij onduidelijk zeg! Ik ga toch ook niet in het Gronings schrijven?

Doe most duudeleker skrie'm wat daor stoat kan ja niemand leez'n!

Gothic 08-03-2003 22:51

Lieve mensen, in het oude anounchement stond dat het niet de bedoeling is op de taal te reageren, onstaan alleen maar flames door... Ik kon het ook lezen, jullie ook, wil je niet reageren op het topic, doe het dan niet, aan dit soort opmerkingen heeft ze niets.

Iotje 08-03-2003 23:01

Citaat:

Commondude schreef:
Wat schrijf jij onduidelijk zeg! Ik ga toch ook niet in het Gronings schrijven?

Doe most duudeleker skrie'm wat daor stoat kan ja niemand leez'n!

Zo onduidelijk is Gronings niet!:p :o

deam 08-03-2003 23:26

alé da is nu toch nie onduidelijk geschreve ik begrijp het volledig juist weetek er gene raad mee

G.T.C. 08-03-2003 23:33

okay......er is nou wel genoeg gereageerd op haar taaltje :mad:
De boodschap is overgekomen.

Het enige wat ik zo snel kan bedenken is dat ie het wel fijn vond om een vriendin te hebben. En dan niet omdat ie zo verliefd op je was, want dat was ie blijkbaar niet meer, maar alleen om lekker te knuffelen, of wie weet, om bij zijn vrienden op te scheppen.
Ik ben zelf jongen en weet heel goed dat er zulke types bestaan. Sterker nog.....zeker in die leeftijds fase waar jij zit, zijn heel van de jongens zo.

Maar ja, om achter de echte reden te komen zal je het niet aan ons moeten vragen maar aan hem.
Wij kunnen alleen maar situaties bedenken die voor het zelfde geld helemaal niet van toepassing zijn.

Laïs 09-03-2003 10:17

Citaat:

deam schreef:
alé da is nu toch nie onduidelijk geschreve ik begrijp het volledig juist weetek er gene raad mee
ik begrijp het ook,mja,wij komen dan ook alle 3 uit Gent eh :|

Sarah 09-03-2003 10:27

Zoals al gezegd: vraag dat aan hem, hoe kan ik dat weten?

En hoe kan-ie nou één maand van je houden? Dat is niet houden van, dat heet verliefdheid. En dan nog een erg korte verliefdheid ook.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59.