![]() |
Dingen weten van anderen, zonder dat ze het weten
Ik heb dat welles, dan weet ik ineens dingen van iemand, zonder dat ze het ooit verteld hebben, en soms zelfs zonder dat ze het zelf weten...
En nee, het gaat dan niet over mensen die je eens een keer tegenkomt, maar mensen waarmee je een band hebt, het zijn bijna altijd wel mensen die je op één of andere manier wilt helpen. Wat doe je met zoiets? |
Bedoel je gedachtenlezen?
Hoe wou je bewijzen dat je iemands gedachten wist zonder dat ze het vertelden wat die gedachten waren? Je moet toch terugkoppeling vinden om erachter te komen of ze daadwerkelijk hetzelfde dachten? Zo kan ik ook van alles verzinnen. |
Citaat:
Tuurlijk moet je met ze gesproken hebben om feedback te krijgen... |
Wat voor soort dingen dachten zij dan? Gebeurt dit zonder dat je er controle over hebt of op wil?
|
Citaat:
Grappig weetje: Vroeger was ik ook nog wel geinteresseerd in voetbal, en ik heb een keer de uitslagen van alle wedstrijden uit de ere divisie goed voorspeld (zal er niet veel mee te maken hebben, maar toch http://forum.scholieren.com/wink.gif) |
Kun je dit ook bij vreemden of alleen bij goede vrienden?
Die voetbal-wedstrijden, waren dat meer de keuze voor welk elftal ging winnen of ook de scores? |
Citaat:
Citaat:
|
Zo zo... m.a.w. jij kunt bookmakers bij langs gaan en dik geld verdienen.
Maar je zult wel zoals David Copperfield zijn: De lotto getallen raden voordat ze getrokken zijn en dan melden dat je gokken niet leuk vind. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09. |