![]() |
favoriete Vampier boek?
Ik zweer bij de boeken van anne rice
(voorzover ik die aan het lezen ben) verder vind ik Dracula erg goed en one last kiss van R.L.Stine en jullie? |
Hooked on Anne Rice hier...
:) Favo: Interview With A Vam.. |
Het vampierhandboek van Paul van Loon :D
|
De Kleine Vampier. ;)
Sinds ik in de zomer 6 van die boeken moest lezen, corrigeren en lezen kan ik geen vampiers meer zien. Maar het verhaal is best grappig. :D |
Stephen King - Bezeten Stad
|
ja Anne Rice schrijft lekker, ik vind het alleen erg jammer dat het verhaal zo'n wending krijgt met dat hele rockstar-gedoe, daarmee is het romantische en mysterieuze er wat af. Helemaal jammer dat ze het verfilmd hebben (en hoe dat is gebeurd, ik heb de film niet eens gezien maar de voorstukjes zeiden me al genoeg).
|
Dracula natuurlijk
|
ik ben nu interview with the vampire aan het lezen, die ik echt super vind :D (y)
verder heb ik een tijdje geleden De Beet (geen id wat de engelse titel is) van (volgens mij) Nancy Baker, superboek :) een aanrader voor als je van Anne Rice houdt (y) |
Ben ook addicted aan Anne Rice :)
En verder: Stoker's Dracula, Zilveren Kus van... *denkt diep na* A.C. Klause is ook wel oke, Bezeten Stad, en Darren Shan-serie, lol :P |
Citaat:
|
Anne Rice.
Favorieten: The Vampire Lestat & The Vampire Armand. Interview with a Vampire vond ik toen ik het las prachtig maar na de andere delen gelezen te hebben is mijn mening over Louis bijgesteld (in negatieve zin); Queen of the Damned is mijn minst favoriete deel, omdat daar teveel actie en te weinig gevoel is zit. |
DE ZILVEREN KUS. Alleen de schrijfster even kwijt. Maar die is zo heerlijk KWIJLACHTIG mooi geschreven!! Realistisch gewoon!
|
:D Buffy the Vampire Slayer - De Bloedoogst :p
|
Citaat:
|
Ik hou er niet zo van, maar laatst moest ik voor jeugdliteratuur 'Vrienden van de maan' lezen van Mensje van Keulen, dat vond ik wel leuk.
|
Citaat:
|
lol
ik heb hier dracula liggen, meer ken ik niet van |
ik heb vroeger alle paulvanloongriezelboeken gelezen en heb al wel 6 jaar ofzo geen vampierboek aangeraakt... uhm ik vond ze altijd erg gaaf...
|
vroeger was ik verslaafd eraan
hehe ik declameerde altijd stukken uit dracula aan de tafel en zo tijdens t eten ook van anne rice, vrienden van de maan, en da van stephen king ook wel tenige boek da ik goed vond van em tis al weer kweenieoelang gelejen da kik nog e boek eb aangeraakt dervan... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |