Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Extreem lekker? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=401250)

CyPleX 08-03-2003 22:14

Extreem lekker?

Je ziet het tegenwoordig steeds en steeds meer op internet site's extreme sex. Zou het echt zo lekker wezen als me zegt dat het is? :confused: Mijn vraag aan jullie is, Heb je ooit je vriend of vriendin een keer gefist (vuist neuken) of een poging gadaan om het te doen? En ging het goed?

Ik heb het zelf geprobeerd met mijn vriendin maar bij ons lukte het niet, 4 vingers was het maximum bij ons

unpopular 08-03-2003 23:23

oefening baard kunst

Nee ik heb dit nog nooit geprobeerd.
Geloof ook niet echt dat de meeste vrouwen het kunnen waarderen als je er zomaar een vuist in duwt.

CyPleX 09-03-2003 08:39

Tis ook niet zo maar een vuist er in drukken hoor, tis echt met gevoel bezig zijn je moet elkaar goed kunnen aanvoelen als je dat niet doet doe je elkaar zeer. en mocht je het goed doen dan moet het mogelijk zijn om een vrouw binnen een minuut te laten komen (wat ik gelezen en gehoord heb dan).

Lethalis 09-03-2003 09:14

Volgens mij doet dat meer pijn dan dat het lekker is..

Sarah 09-03-2003 09:24

Offtopic: is jij Martin?

Ik denk dat het ook niet echt mogelijk is bij een jong smal meisje:) Waarschijnlijk wel bij vrouwen van 30 oid, waarbij de heupen breder zijn en de vagina verder opgerekt, en bij vrouwen die een kind gekregen hebben.

Heb zelf ook geen ervaring met fistfucken:) dus kan je er weinig over zeggen.
Misschien heb je wat aan de topics 'Fistfucken' en 'met hoeveel vingers kan jullie vriend in je vagina???'

Thomas 09-03-2003 12:07

Citaat:

******** schreef:
Volgens mij doet dat meer pijn dan dat het lekker is..
Juist, dat denk ik dus ook. Ik kan me echt niet voorstellen dat er mensen zijn die dat echt lekker vinden. :)

ii 09-03-2003 13:23

seks is extreem lekker
extreme seks lijkt me niet lekker

very drunk driver 09-03-2003 13:28

waarom hoeveel vingers in iemand vagina past wat is daar de lol aan. vind je g-spot das veel lekkerder

Doopy 09-03-2003 13:29

Citaat:

Hermione schreef:
seks is extreem lekker

mooi antwoord (y)

liesemies 09-03-2003 13:32

Citaat:

Hermione schreef:
seks is extreem lekker

goed bedacht
en de waarheid ook nog
zou in begin van deze topic al hebben moeten staan
dan was het duidelijk geweest dat dit maar een rare vraag is

Angel 09-03-2003 16:00

Citaat:

Hermione schreef:
seks is extreem lekker

:D (y) :D

CyPleX 10-03-2003 17:10

Oke ik snap jullie maar stel zij of hij vind het juist lekker om bv veel vingers of een vuist er in te hebben en daar door echt lekker kan komen zou je het dan doen?

DeltaOne 10-03-2003 20:17

hahaaa...
je ken natuurlijk ook de joystick van je PC er in douwen.. :rolleyes:

AngelInDisguise 10-03-2003 21:19

nou lijk me dus echt 3 keer nix...he toch die jongens willen ook altijd weten wat er allemaal wel niet in past... :p

kastdeur 10-03-2003 22:10

Citaat:

CyPleX schreef op 08-03-2003 @ 23:14:
Je ziet het tegenwoordig steeds en steeds meer op internet site's extreme sex. Zou het echt zo lekker wezen als me zegt dat het is? :confused: Mijn vraag aan jullie is, Heb je ooit je vriend of vriendin een keer gefist (vuist neuken) of een poging gadaan om het te doen? En ging het goed?

Ik heb het zelf geprobeerd met mijn vriendin maar bij ons lukte het niet, 4 vingers was het maximum bij ons

nee en totdat ik er een kind heb uitgeperst, wil ik dat graag zo houden:)

met hechtingen naar het ziekenhuis is niet echt bevorderlijk voor de sfeer :cool:

Lievelotje 11-03-2003 11:17

Aaauuuw

Rabbi Daniel 11-03-2003 11:21

Citaat:

Lievelotje schreef op 11-03-2003 @ 12:17:
Aaauuuw
Mijn idee...

Ieuw, het idee ervan doet mij (geestelijk :p) al pijn!

Iemand iets heel fijns laten voelen, oke...
Maar dit = (n).

Para! 11-03-2003 12:19

Ik zie het grote probleem van de pijn niet. Om maar eens een cliché aan te halen: pijn grenst aan genot. Blijkbaar zijn er mensen die een hoge pijngrens hebben, waardoor ze fisten wel kunnen waarderen.

Stelletje bekrompen pubers. ;)

Lievelotje 11-03-2003 12:53

hee, ik heb nooit gezegd dat ik het afwijs, het lijkt mij alleen iets te pijnlijk om vanavond gelijk es ff te proberen

vijf 11-03-2003 13:08

Citaat:

Lievelotje schreef op 11-03-2003 @ 13:53:
hee, ik heb nooit gezegd dat ik het afwijs, het lijkt mij alleen iets te pijnlijk om vanavond gelijk es ff te proberen
tss... jij bent toch hartstikke ervaren met die dingen? :confused:

CyPleX 11-03-2003 15:33

Citaat:

Para! schreef op 11-03-2003 @ 13:19:
Ik zie het grote probleem van de pijn niet. Om maar eens een cliché aan te halen: pijn grenst aan genot. Blijkbaar zijn er mensen die een hoge pijngrens hebben, waardoor ze fisten wel kunnen waarderen.

Zo bekijk ik het ook hoor, de één vind het lekker terwijl de ander pijn heeft. Maar nog iets tis niet zo dat je ook in 1x je vuist er in krijgt, je moet er wel naar toe werken steeds iets meer en iets dieper op ten duur went je lichaam er aan en zal het z'n spieren ontspannen waardoor het makkelijker zal gaan en met minder pijn.

DirtyGirl 19-03-2003 07:13

Ik ben en heb wel eens gefist ja.
Ik vind het lekker, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde.

Sarah 19-03-2003 19:53

hee, weet je wat misschien een idee is? om 't te proberen na een paar minuten sex.... daar worden de spieren namelijk ontspannener van, en alles natter enzo... moet je wel even accepteren dat je zelf dan opgewonden bent zonder orgasme:) Maar normaal kunnen er bij mij 3 vingers (van m'n vriend) in na lang oprekken, en met een paar minuten sex kunnen er 4 in en een stukje van de hand... dus misschien maakt 't bij jullie wel 't verschil tussen 4 en 5

kastdeur 19-03-2003 20:01

Citaat:

Para! schreef op 11-03-2003 @ 13:19:

zullen wij als we elkaar gaan daten, gaan fistfucken? :cool:

bekrompen puber :confused:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.