![]() |
Sorry dit is de laaste keer...
Ik had pas ook gedroomd dat de vriendin van mijn beste vriend vertelde dat ze op mij verliefd was. En dat de relatie met mijn beste vriend gewoon gespeeld was om zo mij meer te zien. Dit is echt de laaste keer dat ik hier vraag of iemand weet wat deze droom betekend en daarna is het afgelopen... Dus weet iemand de betekenis??
|
lmfd dat ze met je in contact wil komen.
|
Dat je een goede nachtrust hebt.
|
dat je meer naar marco borsato moet luiseren
dromen zijn bedrog |
jij bent stiekem verliefd op de vriendin van je vriend...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat je vaker moet rukken man
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gezelligggg
|
Citaat:
als we gaan schelden dan scheld ik mee of er word niet gescholden FFS! |
noppie, gewoon een droom. misschien heb je die dag met die twee omgegaan ofzow, en heb je dat in je slaap zitten herkauwen. gewoon laten fladderen dus...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is hartstikke normaal man je verlangt ook naar die vriendin volgens mij ook al is ze lelijk
|
Citaat:
|
waarom wil je t zo graag weten? wat wil je horen dan? :rolleyes: sorry maar ik snap je niet zo goed, je bent niet verliefd en vindt dr niet eens leuk, laat lekker gaan dan..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou natuurlijk leuk zijn als alle dromen voorspellend waren, of als ze een 'diepere' betekenis hadden, maar er zijn zeker ook dromen die slechts dromen zijn, wat hier ook het geval kán zijn. En als je de reden van die droom nou nooit te weten komt, daar ga je toch niet wakker van liggen? ;) |
dat je haar niet kunt loslaten
|
Dromen hoeven niet altijd een speciale betekenis te hebben. Het kan gewoon een opeenstapeling zijn van gebeurtenissen van de afgelopen dagen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |