Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Sorry dit is de laaste keer... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=401256)

Hardcore 08-03-2003 22:18

Sorry dit is de laaste keer...

Ik had pas ook gedroomd dat de vriendin van mijn beste vriend vertelde dat ze op mij verliefd was. En dat de relatie met mijn beste vriend gewoon gespeeld was om zo mij meer te zien. Dit is echt de laaste keer dat ik hier vraag of iemand weet wat deze droom betekend en daarna is het afgelopen... Dus weet iemand de betekenis??

PIGLY PUFFER 08-03-2003 23:01

lmfd dat ze met je in contact wil komen.

vrolijkevlinder 09-03-2003 00:35

Dat je een goede nachtrust hebt.

Bboy-FunkyChild 09-03-2003 00:38

dat je meer naar marco borsato moet luiseren
dromen zijn bedrog

barkrukkie 09-03-2003 01:14

jij bent stiekem verliefd op de vriendin van je vriend...

Hardcore 09-03-2003 09:41

Citaat:

barkrukkie schreef:
jij bent stiekem verliefd op de vriendin van je vriend...
Nee daar zat ik ook eerst aan te denken, maar nee ik ben niet verliefd op haar. Sterker nog, ze is lelijk maar dat hoeft verder niemand te weten. Maar weet iemand hier nog een normale betekenis?

lady of the dark 09-03-2003 09:56

Citaat:

Hardcore schreef:
Nee daar zat ik ook eerst aan te denken, maar nee ik ben niet verliefd op haar. Sterker nog, ze is lelijk maar dat hoeft verder niemand te weten. Maar weet iemand hier nog een normale betekenis?
Je wilt dat de vriendin van je vriend verliefd op je is. Je hebt het gevoel dat je niet genoeg gewaardeerd wordt en daarom droom je dat zij verliefd op je is.

ShoarmaSchaap 09-03-2003 14:34

dat je vaker moet rukken man

lady of the dark 09-03-2003 15:58

Citaat:

ShoarmaSchaap schreef:
dat je vaker moet rukken man
Ja dat kan ook.

Hardcore 09-03-2003 17:09

Citaat:

lady of the dark schreef:
Je wilt dat de vriendin van je vriend verliefd op je is. Je hebt het gevoel dat je niet genoeg gewaardeerd wordt en daarom droom je dat zij verliefd op je is.
Nee dat ook niet. Ik ben blij dat hun iets hebben, ik zou niet eens willen dat ze me wou.

darthraver 09-03-2003 17:55

Citaat:

Hardcore schreef:
Nee dat ook niet. Ik ben blij dat hun iets hebben, ik zou niet eens willen dat ze me wou.
Jij denkt dat je dat denkt, maar eigenlijk denk ik dat jij wat anders denkt...

Hardcore 10-03-2003 14:56

Citaat:

darthraver schreef:
Jij denkt dat je dat denkt, maar eigenlijk denk ik dat jij wat anders denkt...
Jij weet nie wa ik denk en als je denkt da ik lieg kun je opflikkeren. Ik wil normaal antwoord en nie van zo'n schooier als jou.

crazygirlsacha 10-03-2003 17:56

gezelligggg

ShoarmaSchaap 10-03-2003 18:26

Citaat:

crazygirlsacha schreef op 10-03-2003 @ 18:56:
gezelligggg
nou.. ;)

als we gaan schelden dan scheld ik mee of er word niet gescholden FFS!

dinkie 11-03-2003 07:40

noppie, gewoon een droom. misschien heb je die dag met die twee omgegaan ofzow, en heb je dat in je slaap zitten herkauwen. gewoon laten fladderen dus...

dyfusica 11-03-2003 09:14

Citaat:

Hardcore schreef op 10-03-2003 @ 15:56:
Jij weet nie wa ik denk en als je denkt da ik lieg kun je opflikkeren. Ik wil normaal antwoord en nie van zo'n schooier als jou.
misschien wil je dat ONBEWUST WEL..

Nar'Hyarmen 11-03-2003 11:00

Citaat:

Hardcore schreef op 09-03-2003 @ 10:41:
even tussendoor. Dat ze lelijk is wil niet zeggen dat je niet verliefd op haar kan zijn. En bovendien.. misschien vind je haar wel 'lelijk' omdat je niet accepteerd dat je gek op haar bent.. misschien??

urbanprotocol 11-03-2003 11:47

Is hartstikke normaal man je verlangt ook naar die vriendin volgens mij ook al is ze lelijk

Hardcore 11-03-2003 13:10

Citaat:

Nar'Hyarmen schreef op 11-03-2003 @ 12:00:
even tussendoor. Dat ze lelijk is wil niet zeggen dat je niet verliefd op haar kan zijn. En bovendien.. misschien vind je haar wel 'lelijk' omdat je niet accepteerd dat je gek op haar bent.. misschien??
Nee dromen hebben een betekenis op de manier dat je het niet verwacht. Bijvoorbeeld droom je van dat je gaat zwemmen maar dat het water koud is en dat je moeite hebt. Zo'n droom betekend dan meestal dat je in een periode zit waarbij alles voor de eerste keer is en dat je moeite hebt om door die periode te gaan. Nou is dat ook met mijn droom, die moet dus ook een speciale betekenis hebben, ik wou dat PE mij kon helpen want die snapt mij wel. En voor de mensjes die niet snappen wat dromen kunnen betekenen, ik vind die meid lelijk, en een enorme doos. Ik wil dus niks van haar. Die droom heeft gewoon een heel andere betekenis net als bij andere dromen. En als je daar niet in gelooft reageer je maar niet. Maar ik moet normaal antwoord hebben van een dromenverklaarder.

siegjeuh 11-03-2003 14:07

waarom wil je t zo graag weten? wat wil je horen dan? :rolleyes: sorry maar ik snap je niet zo goed, je bent niet verliefd en vindt dr niet eens leuk, laat lekker gaan dan..

barkrukkie 11-03-2003 14:12

Citaat:

Hardcore schreef op 11-03-2003 @ 14:10:
Nee dromen hebben een betekenis op de manier dat je het niet verwacht. Bijvoorbeeld droom je van dat je gaat zwemmen maar dat het water koud is en dat je moeite hebt. Zo'n droom betekend dan meestal dat je in een periode zit waarbij alles voor de eerste keer is en dat je moeite hebt om door die periode te gaan. Nou is dat ook met mijn droom, die moet dus ook een speciale betekenis hebben, ik wou dat PE mij kon helpen want die snapt mij wel. En voor de mensjes die niet snappen wat dromen kunnen betekenen, ik vind die meid lelijk, en een enorme doos. Ik wil dus niks van haar. Die droom heeft gewoon een heel andere betekenis net als bij andere dromen. En als je daar niet in gelooft reageer je maar niet. Maar ik moet normaal antwoord hebben van een dromenverklaarder.
zoals je hier reageert lijkt het erop dat je zelf al een verklaring hebt en dat je alleen maar iemand van het forum hetzelfde wilt horen zeggen, om zo aan te tonen voor jezelf dat je gelijk had...

Hardcore 11-03-2003 16:12

Citaat:

barkrukkie schreef op 11-03-2003 @ 15:12:
zoals je hier reageert lijkt het erop dat je zelf al een verklaring hebt en dat je alleen maar iemand van het forum hetzelfde wilt horen zeggen, om zo aan te tonen voor jezelf dat je gelijk had...
Met jou kan ik praten. Het is niet zo dat ik een verklaring heb, wel heb ik een idee hoe de rede wel moet zijn. Alleen kan ik die zelf jammer genoeg niet bedenken.

barkrukkie 11-03-2003 21:46

Citaat:

Hardcore schreef op 11-03-2003 @ 17:12:
Met jou kan ik praten. Het is niet zo dat ik een verklaring heb, wel heb ik een idee hoe de rede wel moet zijn. Alleen kan ik die zelf jammer genoeg niet bedenken.
hecht je dan zoveel waarde aan dromen?
Het zou natuurlijk leuk zijn als alle dromen voorspellend waren, of als ze een 'diepere' betekenis hadden, maar er zijn zeker ook dromen die slechts dromen zijn, wat hier ook het geval kán zijn.
En als je de reden van die droom nou nooit te weten komt, daar ga je toch niet wakker van liggen? ;)

Ellesje 12-03-2003 08:49

dat je haar niet kunt loslaten

N00dles 12-03-2003 12:22

Dromen hoeven niet altijd een speciale betekenis te hebben. Het kan gewoon een opeenstapeling zijn van gebeurtenissen van de afgelopen dagen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.