![]() |
DareDevil
Ik heb net ff de trailers gezien van deze film en ben zeker onder de indruk en denk ook zeker dat hij niet ten onder zal als films zoals X-man en Spider-man, weet iemand wanneer deze film uit gaat komen in Nederland??
Official site |
Ergens in maart voor zover ik weet...
|
uhhhh...:D
Ja..Ben Affleck rules (y) Je moet even zoeken op t forum want daredevil is al wat vaker langs gevlogen.. hier heb je nog wat nieuwe clips: http://www.lightsoutentertainment.co....php?filmID=53 |
Daredevil
Wie heeft hem al gezien?
En is ie goed? |
Dat is toch met Ben Affleck en Jennifer Garner?
Lijkt me niks (n) Hier heb je eigenlijk ook niks aan |
hm ik zag net een voorstukje op tv, lijkt me wel leuk, spiderman vond ik ook wel aardig :)
|
die wil ik zien:)
ben een beetje fan van alletwee, en het verhaal klinkt ok, en het ziet er knap uit |
ken hem alleen uit de tekenfilm :)
verhaal ken ik nog niet eens :D maar ga hem maar vast bestellen op dvd, heb geen zin om naar de bios te gaan, voor dat geld heb ik hem ook thuis (y) :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar niet als je 'bepaalde mensen' kent ;) the ring die nu in de bios is ligt beneden bij me op tafel... :o (zelfde geld voor heel wat andere films) |
Hij lijkt me wel gaaf, dr zit wel een coole soundtrack bij :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja schijnt wel ok te zijn, ga em zeker kijken in de bios..
binnekort komt de nieuwe hulk trailer uit..waarin je eric bana ziet transformeren naar de hulk. schijnt erg eye candy te zijn... |
hij was cool :D (y)
|
Spiderman vond ik ook al niet geweldig, verw8 ongeveer hetzelfde van Daredevil (althans, ik had begrepen dat Daredevil dezelfde Daredevil is die ook in spiderman, de tekenfilm, voorkomt)
Ja ik ben trouwe fan van de tekenfilm, dus dan krijg je zulke meningen :) |
Citaat:
ontopic: kzag die trailer, hij lijkt me wel koel eigenlijk :) |
Citaat:
|
ik zag de trailer en ik vodn hem de max kan ni wachten totdat hij uit is :D
|
Citaat:
Maar lijkt me wel een leuke film, idd net als spiderman. Ik verwacht echter geen hoogstandje, gewoon een avondje verstand-op-nul en kijken maar met een grote bak zoute popcorn |
Citaat:
|
Citaat:
De nieuwste trailer staat nog niet op t net. Gisteren zag ik toevallig wel een variant van de superbowl extensie op TV, op MTV geloof ik.. |
Citaat:
|
Citaat:
misschien ben ik wel té verwend ofzo... geen film is nog goed genoeg.. |
Citaat:
|
zit the calling niet op de soundtrack? bwuuch
Ik verwacht meer van Hulk dan van Daredevil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kvond de trailers koel, de berichten koel, maar de film sukte naar mijn idee flink. Ik vond X-men en Spiderman wel leuk.
|
ik ga de film zaterdag zien...whieee lucky me lols
|
heb hem op dvd besteld
|
Citaat:
|
Citaat:
1. is even duur 2. bios is eenmalig 3. heb geen zin 4. er zitten allemaal vervelende mensen die door de film heen praten 5. thuis is comfortabeler zitten 6. de meeste films zijn niet goed genoeg om te zien in de bios (er moet echt een super film uitkomen wil ik naar de bios gaan) |
Citaat:
|
Citaat:
Ohja popcorn en drinken zit ook inbegrepen :p |
Citaat:
dat weet ik toch niet of jij dat kan :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wil je nooit een second opinion? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als t een saaie film is dan boeit t nie of ie goed zit :p |
Citaat:
zo zijn wel meer bedrijven hoor ;) *spreekt uit ervaring* :D |
Wat een kutfilm zeg :o ....je moest maar weten wie, hoe en waarom de personages waren zoals ze waren en mijn inlevingsvermogen is ontzettend groot, maar bij deze film kon t me echt geen moer schelen wie er dood ging... (n)
|
Citaat:
als het niks is gewoon doorverkopen :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |