![]() |
Klein fijn vraagjuh..
hallo allemaal.
ik ben nogal geïnteresseerd in wicca,tarot,astrologie en dat soort dingen, maar ik weet er (bijna) niets van af. Kent er iemand een site waar dit alles uitgelegd wordt ? dankjuh |
Nou kijk maar eens in een paar topics die hier staan, daar barst het van de sites en informatie, kleine moeite....
|
koop er een aantal boeken over..
dat is denk ik handiger.. die kan je overal naar toe nemen.. met internet wordt dat soms wel eens moeilijk |
Citaat:
zo handig is meteen boeken kopen ook niet. ik zou gewoon gaan surfe en kijke wat je vind. Kijke of wat je leest bij je past etc, dan pas besluiten of je door wilt gaan en dan boeken kopen, anders is et zonde van de centjes. maar je op het net wel mee moet opassen zijn onware verhalen.. |
Citaat:
hahahaha typisch, want dat wil ik ook allemaal weten... hier heb ik n paar boeken 4 je.. ook allemaal hier gezien... bezems en pentagrammen van minerva.. heksenwerk en de boeken van scott cunningham... nou ga maar ff naar de bieb of boekhandel ofzo.. zoek ze iig kissssssss sacha |
hmz, dit is een erg oud topic, en is hierover erg veel info te vinden op et forum.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |