![]() |
films downloaden
Ik hoor altijd heel veel mensen zeggen dat ze een film al hebben gedownload voordat hij uit is in de bioscoop. Dan vraag ik mij altijd af waar ze die dan downloaden. Weet jij waar je dat kan doen??? ik zou het dolgraag willen weten. :D ;) :p :cool: :confused: :eek: (y)
|
*proest*irc*proest*
slotje? |
Als ik jou dat ga vertelen krijg ik binnen kort de politie aan broek. Probeer war dingen maar ik ga het niet zeggen :D. Veel Plezier. Oh Ja. Kijk eens in het regelement van het forum daar staat dat dit NIET mag. Dus...
Citaat:
|
!Check je prive berichten!
|
Ik kan je best vertellen waar het kan maar dan moet jij beloven ze NIET te downloaden anders is het illegaal.
Kazaa, Imesh, Emule etc. En op IRC dus. Bij deze heb ik niks gedaan wat niet mag :) |
Dit is dus niet de bedoeling van dit forum...
|
Direct Connect.
Helaas kan ik sourceforge niet bereiken en de hublist niet downloaden gvd. |
Dit mag niet.
|
|
wrom zegt iedreen 10 x dit mag niet dit mag niet zulke onzin maar iig kazaa idd maar de beste films download je van een goede ftp site met films enz maar dara hebben alleen de echte nerds toegang toe
|
Like me!!! :) (y)
In your face!!! (NOT) Gr33tz fr0m d@ @t0x |
Citaat:
Omdat het niet mag misschien? Ik mag hopen dat je dat zelf ook nog wel snapt.. |
Citaat:
|
Citaat:
joepie ik ben een nerd.. maar voor iedereen die ftp niets zegt: Kazaa is the way :) |
imesh is slechte kwaliteit
kazaa rulezz alleen stomme spyware |
Citaat:
http://users.pandora.be/dalby/topictures_files/bart.gif |
Als ge dan toch nie nerdy wilt zijn pakt dan Kazaa lite of WinMX en blijf me u pote van al de rest of u peeceetje is naar de kl*t*n :s
Allé dan... als da ier echt nie mag op da forum wrom wordt dienen topic ier dan nie geslote?! Gr33tz @g@1n |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |