![]() |
het profielen topic
Misschien wel handig , een topic waarin iedereen even zijn profiel, vrije vakken, school en klas inzet en wattie ervan vindt...scheelt misschien een hoop loose Profiel topics...
Als ik het mis heb sluit dan maar weer :o |
Zoveel topics zijn er niet met dat onderwerp hoor.
Maargoed: Ik heb examen gedaan met het profiel Economie & Maatschappij. Extra vak was M&O. Dit was trouwens op de HAVO. Ik heb er nooit problemen mee gehad, maar kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die dat wel hebben. Ligt natuurlijk aan wat voor persoon je bent en wat je voorkeuren oid zijn. |
Ik heb vorig jaar eindexamen gedaan in:
VWO EM met filosofie (en activiteiten voor o.a. Schoolkrant en Leerlingenraad waar ik ook studiepuntjes voor kreeg). |
Momenteel doe ik een natuurprofiel met Latijn en Grieks erbij.
Eind dit jaar moet ik de keuze gemaakt hebben tussen natuuren&techniek en natuur&engezondheid. Ik denk dat ik ga kiezen voor natuur&techniek met in de vrije ruimte biologie1,2, zodat ik ook natuur&gezondheid heb. En verder houd ik er Latijn en Grieks bij. Misschien een beetje vol, maar ik kan er wel veel kanten mee op en ik vind het ontzettend leuk, Latijn en Grieks ook. |
Cultuur en maatschappij (y)
|
Economie & Maatschappij. Ik wilde eigenlijk Natuur & Techniek kiezen, maar daar was ik te lui voor.
Ik kon kiezen uit de vakken M&O, Biologie 1, Frans 2 en Duits 2. Al die vakken hoefde ik helemaal niet, ik wilde Wiskunde B1. Dat werd een te groot gedoe voor de roostermakers, dus werd het M&O en Biologie 1. |
E&M met Wiskunde B1 en M&O :)
|
Volgend jaar ga ik N&T met Biologie 1 en Geschiedenis doen.
|
N&G met geschiedenis (HAVO)
Wat ik ervan vind? Hmm, ik heb soms wel een beetje spijt dat ik geschiedenis als extra vak heb gekozen omdat het zoveel leerwerk is. Vooral omdat ik ook biologie heb, wat ook best veel is, is dat soms wel vervelend. |
Ik doe E&M met frans 2 en M&O. (vwo)
Hmzz..ik vind het opzich wel een fijne keuze, hoewel frans 2 me wel een beetje de keel uit hangt. Maarja..ik was het die toch nog een hele vreemde taal wou hebben... |
Citaat:
|
zit in 5vwo en doe C&M met MA2 en Wia12.
Ben ooit begonnen met ECd er nog bij, maar al snel laten vallen. Wat ik ervan vind? Ach, de minst erge van de 4. |
heb dit jaar een stroming gekozen, Natuur met als extra vakken geschiedenis en economie. Hoef volgend jaar pas een profiel te kiezen, wordt waarschijnlijk N&G met scheikunde 2, wiskunde B2, geschiedenis en economie 1
|
Dit jaar heb ik de n-stroom met latijn en volgend jaar wil ik het liefste n&t met latijn, biologie 1,2 en als het kan ook nog CKV3(b)
|
Doe nu 5 havo C&M met biologie. taal Frans. CVK2/3 tekenen.
Ik ga volgend jaar instromen in 6 vwo met ook C&M. Biologie1, M&O, geschiedenis1,2 |
Ik heb N&G gekozen met in het vrije deel M&O, scheikunde 2 en de module informatica +. Ik zit nu in 5V en vind het goed te doen, tsja mn profielvakken kosten me veel tijd maar mn keuze vakken vind ik erg leuk. Ik moet met scheikunde 2 nog maar afwachten, krijg ik pas volgend jaar.
|
Zelf: vanaf volgend jaar gymnasium ( latijn )
met n&g, ec1 en gs12 |
Ik heb havo gedaan. C & M met als taal Duits (hoogste cijfer van de school, jaja!) En als keuzevak heb ik Ak gedaan.
Achteraf was het te doen, niet geweldig, vooral dat keuzevak niet, maar ja, ik wist niks anders wat ik wel wou doen dus ik moest wel. Alle vakken waren even erg om te kiezen! Er was eigenlijk geen een vak wat ik echt leuk vond, ik denk dat ik duits nog het beste vond. En tekenen dat was ook niet zo erg, jammer van die lerares alleen! |
N&G met latijn en grieks
|
Ik heb VWO gedaan en ik had N&G met informatica en beeldende vorming
|
N&G met Grieks en economie 1 en wiskunde b2
|
Ik doe nu tweede keer 4 havo met het profiel C&M met frans 1&2 en ik heb biologie er bij gekozen...
ik wou eigenlijk N&G doen, maar die wiskunde kon ik niet.. economie en frans zijn egt heel erg moeilijk.. ben ik op blijven zitten vorig jaar.. naja, dat was t |
Economie en Maatschappij + Management en Organisatie.
6VWO - alleen maar slapen... Klinkt inderdaad beetje paradoxaal, maja: tweede fase = slapen. |
ik doe nu 6 gymnasium
ik heb economie & maatschappij, met als keuzevak biologie 1,2 |
3 gymnasium
waarschijnlijk N&T + Ec1 + Filosofie |
6vwo N&G met ec1 (en ckv3 (knutselen) wat ik al afgesloten heb)
|
'k zit in 6VWO en doe NenG met Latijn en Economie 1.
Bevalt prima zo, al is ec1 niet zo heel interessant naar mijn mening. Nu nog maar hopen dat ik slaag aan het eind van het jaar... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil het liefst E&M doen met filo en bio1, anders C&M met aardrijkskunde, latijn (van gemeenschappelijk naar pro) en filosofie en in de vrije ruimte bio1,2.
|
ik zit nu in 4vwo, met het profiel EM. Ik heb daarbij de keuze vakken Spaans en filosofie. Ik vind het erg leuk om te doen (niet alle vakken natuurlijk, maar ja...verplicht is verplicht...) en het gaat eigenlijk ook best wel goed....
het is wel een aanrader denk ik voor de mensen die nog niet precies weten wat ze willen gaan doen, maar wel met/in het buitenland willen gaan werken.... ik hoop dat ik met de studie uiteindelijk ook kan bereiken wat ik wil, maar dat ziet er wel naar uit....hahaa naja...greetzzz maar weer... wiske |
5de klas gymnasium C&M met Gs, WisA1, Duits1,2, Filosofie en Grieks in profieldeel. Bio 1,2 en Ec 1,2 in vrije deel. Bevalt me wel redelijk. Ik had eerst N&G, maar ik had toch niet zo'n zin in die exacte vakken en ben eind vierde overgstapt.
|
volgend jaar kies ik in 5VWO E&M met M&O en frans 2
|
Ik zit nu in 6 gym met profiel N&G, keuzevakken latijn en Grieks. Bevalt prima, nooit problemen mee gehad :).
|
en voor wat staan al die afkortingen?? ik snap niks van het nederlandse onderwijssysteem :confused:
ik doe gewoon Grieks-wiskunde!! :D |
Citaat:
C&M=Cultuur en Maatschappij N&T=Natuur en Techniek N&G=Natuur en Gezondheid M&O=Management en Organisatie...dat waren ze wel zo'n beetje dacht ik... |
hoi karin :)
kdeed natuur en techniek maar nu niet meer... mensen maak je school af! tis neit slim om ermee te kappen, je gaat je echt onwijs vervelen... |
ik doe e&m met in het vrije deel m&o. m&o kiezen was de grootste fout van mijn leven (y)
|
Ik ga volgend jaar N&G doen met aardrijkskunde en economie 1
BTW: hoi :D |
Citaat:
ik ken 2 jongens die bij jouw zus in de klas hebben gezete, de 1 is een vriend van mark ofzo. oja, ga dan hetzelfde wat mark raix doen (andere mark)..cpu bizz in? |
N&G, met als extra vak geschiedenis, en omdat ik op het gym zit heb ik ook nog Latijn.. Ik heb er nog even over gedacht om duits2 te kiezen, maar dat vond ik toch wat te veel van eht goede.
|
Havo --> cultuur en maatschappij. Ik heb duits12 en frans1 verder heb ik nog aardrijkskunde en biologie, en ook nog wiskunde a12 (normaal heb je in cultuur en maatschappij a1)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
Citaat:
welke zus, en hoe heetten die jongens :) es kijken oft ook andersom zo is, dat ze ze kent :) nee ik gah niet de cpu bizz in nee, ik gah wel werken bij een computerzaak hier int centrum(alst goed is :)) maar ik bel morgen (=donderdag) denk ik ff op naar mijn eerste school, het olympus college, om ff te informeren *zenuwachtig, verklaart zichzelf voor gek dat hij er ditmaal zelf voor kiest* (van der naam dat weetik, stom denk/typfoutje) |
Ik doe N&G met economie 1 op de HAVO
Wat ik er van vind?? Ik vind het wel te doen... Geen problemen mee.. |
N&T met bio 1 (bio 1 alleen in de 4e)
ik vond het een goeie keus, ik heb al 2 jaar geen vrije deel meer, maar die heb ik toch niet nodig als ik elektrotechniek ga doen. aan de andere kant, misschien was ec1 erbij niet zo'n gek idee geweest, omdat dat in het dagelijks leven misschien wel handig zou kunnen zijn. |
5 vwo, N&G met frans 2
Ben ik op zich wel tevreden mee. |
Ik doe nu NG met ec1 (begint volgend jaar) en Duits2 op Vwo niveau. Het bevalt tot nu toe wel. Ben benieuwd of ik het haal :)
|
Citaat:
|
E & M met duits2 en informatica
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |