![]() |
anderlecht-genk
wie gaat er winnen?
volgens mij 2-2 gelijk ofwel anderlecht met 1-0 |
Alleen topics voor topwedstrijden ;)
|
RSCA wint met 3-2.
|
Het is Racing Genk - Anderlecht, maar swoit :)
Genk moet winnen om aansluiting te vinden met de top. Verliezen wil zeggen dat ze 6 punten achterstand hebben, en dus in mijn ogen Europees voetbal, want hun doelstelling was aan het begin van het seizoen, vergeten. Anderlecht moet winnen om de 2de plaatst te pakken, waar ze op dit moment nog voor spelen. Om een ticket richting CL te kunnen bemachtigen. Verlies zou zeggen dat Genk terug in hun nek zit, en dat men 4de blijft staan, met respectievelijk 1 en 2 punten achter de nr 3 en 2 in de stand. Gelijkspel kan geen kwaad voor Anderlecht. Maw zie ik Anderlecht te gaan spelen op de counter, en het spel over te laten aan Genk. Die dit jaar een ongelovelijke slechte verdediging hebben, maw zitten er zo kansen in voor Anderlecht. Als de goal voor Genk lang uitblijft, dan zie ik Anderlecht met een klein verschil winnen. En dat gaat denk ik ook gebeuren, hoe jammer ik dat ook vind :o |
Citaat:
|
Ik gok op 'n 1-2 of 1-3 overwinning voor RSCA (ja ik ben Anderlechtsupporter)
Kga de match live volgen, op Canal+ in't café :cool: ;) |
(y) rsca rulezzzzz (y)
|
Citaat:
Ik hoop op een spektakelmatch met Sonck en Vandenbergh in een glansrol ;) 3-2 of 2-2 ofzo :o sporting kan ni mee olé olééé :o |
0-1 (y)(y)(y)
zalige vrije trap van Jestrovic (y) oververdiend, 6x op de paal geshot Anderlecht... |
Citaat:
|
Citaat:
En wat Sonck zegt: ze hebben geen kansen gehad gewoon, hij iig niet, Skoko en Thijs elk één grote kans en that's it... Trouwens, Sonck is nen dikken bleiter, elke "overtreding" gaat ie liggen en zagen voor 'n gele kaart voor z'n tegenstander, als ik scheidsrechter was had ik hém allang 'n gele kaart gegeven voor z'n gezaag... *anti-Sonck is* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |