Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   anderlecht-genk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=401653)

musc 09-03-2003 12:37

anderlecht-genk

wie gaat er winnen?

volgens mij 2-2 gelijk ofwel anderlecht met 1-0

vreselijke fout 09-03-2003 12:44

Alleen topics voor topwedstrijden ;)

de ballonnenman 09-03-2003 12:44

RSCA wint met 3-2.

Tofke_H 09-03-2003 12:50

Het is Racing Genk - Anderlecht, maar swoit :)

Genk moet winnen om aansluiting te vinden met de top. Verliezen wil zeggen dat ze 6 punten achterstand hebben, en dus in mijn ogen Europees voetbal, want hun doelstelling was aan het begin van het seizoen, vergeten.
Anderlecht moet winnen om de 2de plaatst te pakken, waar ze op dit moment nog voor spelen. Om een ticket richting CL te kunnen bemachtigen. Verlies zou zeggen dat Genk terug in hun nek zit, en dat men 4de blijft staan, met respectievelijk 1 en 2 punten achter de nr 3 en 2 in de stand. Gelijkspel kan geen kwaad voor Anderlecht.

Maw zie ik Anderlecht te gaan spelen op de counter, en het spel over te laten aan Genk. Die dit jaar een ongelovelijke slechte verdediging hebben, maw zitten er zo kansen in voor Anderlecht.

Als de goal voor Genk lang uitblijft, dan zie ik Anderlecht met een klein verschil winnen. En dat gaat denk ik ook gebeuren, hoe jammer ik dat ook vind :o

musc 09-03-2003 13:31

Citaat:

Tofke_H schreef:

Als de goal voor Genk lang uitblijft, dan zie ik Anderlecht met een klein verschil winnen. En dat gaat denk ik ook gebeuren, hoe jammer ik dat ook vind :o [/B]
jammer?voor wie ben je dan

[eitje]Methuselah 09-03-2003 13:52

Ik gok op 'n 1-2 of 1-3 overwinning voor RSCA (ja ik ben Anderlechtsupporter)

Kga de match live volgen, op Canal+ in't café :cool: ;)

musc 09-03-2003 14:46

(y) rsca rulezzzzz (y)

mobie 09-03-2003 14:57

Citaat:

musc schreef:
(y) rsca rulezzzzz (y)
na Brugge natuurlijk :cool: , op een autostrade afstand
Ik hoop op een spektakelmatch met Sonck en Vandenbergh in een glansrol ;)
3-2 of 2-2 ofzo

:o sporting kan ni mee olé olééé :o

[eitje]Methuselah 09-03-2003 21:17

0-1 (y)(y)(y)

zalige vrije trap van Jestrovic (y)

oververdiend, 6x op de paal geshot Anderlecht...

Tofke_H 10-03-2003 09:34

Citaat:

[eitje]Methuselah schreef:
0-1 (y)(y)(y)

zalige vrije trap van Jestrovic (y)

oververdiend, 6x op de paal geshot Anderlecht...

Jan Moons stond gewoon te ver uit zijn doel, vond ik. Maar swoit, ik heb de wedstrijd niet gezien, enkel een flits van de samenvatting en daar kwamen idd alleen de 6 schoten op de paal. Wesley Sonck : "Als ik zo'n kansen kreeg, had ik der zeker ééntje in geduwd". Anders gezegd, Anderlecht aanval is gewoon slecht :p

[eitje]Methuselah 10-03-2003 10:14

Citaat:

Tofke_H schreef:
Jan Moons stond gewoon te ver uit zijn doel, vond ik. Maar swoit, ik heb de wedstrijd niet gezien, enkel een flits van de samenvatting en daar kwamen idd alleen de 6 schoten op de paal. Wesley Sonck : "Als ik zo'n kansen kreeg, had ik der zeker ééntje in geduwd". Anders gezegd, Anderlecht aanval is gewoon slecht :p
Pech in de afwerking gewoon :p

En wat Sonck zegt: ze hebben geen kansen gehad gewoon, hij iig niet, Skoko en Thijs elk één grote kans en that's it...

Trouwens, Sonck is nen dikken bleiter, elke "overtreding" gaat ie liggen en zagen voor 'n gele kaart voor z'n tegenstander, als ik scheidsrechter was had ik hém allang 'n gele kaart gegeven voor z'n gezaag...

*anti-Sonck is*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.