![]() |
msn doe raar
Als ik metr iemand aan het msnne ben komt er telkens i'm infected te staan. wat is dat?? als je weet wat het is stuur dan ff een berigtje..
|
dan moet je typen /get en gaan kloten
|
Citaat:
vaagheid Ik zou zeggen gooi msn van je computer af en instaleer het opnieuw. |
Download je vaak van die tools enzo? Bijv. Flooders, crashers enzovoort? As je da doet.. Is et normaal dat je msn gaar gaat doen.. Want dan word et allemaal onstabiel.. En zul je gewoon al die zooi deraf moette kijle.. En msn ook.. En as alles deraf is (eventueel met Regcleaner) Msn der weer op zette.. Dan ist wel opgelost.. As je nix van die troep gebruikt.. Week et owk niej.. Maarja.. Maar as je bijv. ineens word afgemeld.. Zonder rede.. Maar je gebruikt geen troep.. Ligt da gewoon aan msn zelf..
|
hehe, dat is die Msn-trojan. Als mensen (zoals iemand hierboven) /get intoetsen dan kunnen zij allerlei dingen doen (jouw computer afsluiten / je paswoord zien / je muis laten bewegen etc.) Volgens mij herkent Hotmail dit virusje wel, dus zal iemand hem jou hebben gestuurd via msn. Ik zou even Ontvangen Bestanden doorspitten en kijken of je iets tegenkomt wat je niet herkent en die zal je zo niet kunnen verwijderen. Als je die wilt verwijderen gooi msn er even af, en dan kan je waarschijnlijk die file wel verwijderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |