![]() |
na klaarkomen
als jullie net zijn klaar gekomen wat doen jullie dan?eerst uitrusten? peuk roken? nog een keer?
Zelf wil ik altijd graag nog en keer snel maar mn vriend kan dat niet opbrengen.. |
Als ik klaar kom dan rust ik meestal even maar ondanks dat ik rust bevredig ik mijn vriendin nog wel :) dat heeft ze dan wel verdiend vind ik en zou anders toch ook niet eerlijk wezen... toch?
|
ik wil meetsal ff rustig blijven liggen
+- 10 sec. Of ff knuffelen natuurlijk |
Dan moeten we even uitpuffen. Daarna onze pijnlijke ledematen uit de knoop halen en de poes troosten. Vervolgens dat gedoe met doekjes. Plassen. Zucht, waar is de romantiek gebleven...
|
eerst lekker op hem gaan liggen (ff lekker knufflen ;)) en uitrusten, en daarna altie kan nog een keer :cool:
|
na sex: net zo lang knuffelend en zoenend blijven liggen tot het onaangenaam wordt dat hij in mij is, en dan gedoe met doekjes en naar de wc-gaan:) en dan nog weer even praten oid, en dan douchen en/of slapen
als ik klaarkom tijdens sex: gewoon doorgaan he:P vaak eventjes rustiger aan doen, wat voorzichtiger en liever, of van standje wisselen bij manuele/orale sex: zijn wij altijd heel eenzijdig in, 't is ik of hij, nooit allebei... en dan gaat dus de een liggen nagenieten terwijl de ander de kramp in arm en pols wegwerkt, en dan zelfde ritueel van doekjes, praten, en dan douchen en/of slapen |
na klaarkomen? betalen en wegwezen :D :D :D :D
|
Citaat:
|
Tegen elkaar liggen, knuffelen en na een minuut of tien naar de kamer om te roken
|
knuffelen, zoenen, peuk roken, verder gaan
|
Ah joh gewoon even knuffelen en weer doorgaan
|
nog een keer, na een paar keer uitrusten, soms niks meer meestal nog een keer
|
Citaat:
|
Nog even doorgaan, Blijven liggen met mijn benen om zijn kont zodat hij er niet uit kan, dan als het onaangenaam wordt eruit en nog even knuffelen en dan naar de wc en sigaret roken...
|
Citaat:
|
Waarom wordt er zo veel gerookt na de sex? Dat is mij even ontgaan :)
|
mja ik weet het wel, is relaexedm heb et zelf ook een hele tijd gedaan, maar ik ben nu al aardig lang aan het stoppen :D
net zoals de meeste mensen het lekker vinden na eten, trainen, werk of school en weet ik veel wat nog meer is het ook lekker om te roken na de sex... als is het nouw niet egt romantisch ofzo |
nog een keer :D en daarna, mss nog es, en nog es... :D
en als we alletwee moe zijn knuffelen en kusjes geven, en praten 'k vind ook dat ik dan beter met hem kan praten dan anders, 't geeft nog een extra speciaal vertrouwen dan :) |
Uitrusten en dan na tijd nog x.
|
tsk na het neuken gewoon slapen!!! :D want slapen is lief...
soms nog een x en soms een peuk roken maar meestal gelijk slapen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat wij altijd doen, lekker tegen elkaar aanliggen, beetje knuffelen, wat drinken, en slapen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |