![]() |
Ehcp!!!!
(voor de de duidelijkheid, european hardcore party, 22 maart in maastricht. helaas uitverkocht, maar met een beetje moeite kan je vast wel op een forum kaartjes krijgen)
wie gaat erheen? onze allerbekendst bijvraag (voor mensen van andere hc forums): wat is de eetband? Time schudule; doors open; 11.30 11.55 / 12.20 >> Rimmshot 12.30 / 12.55 >> Banner of Thugs 13.05 / 13.30 >> Die... My Demon 13.40 / 14.05 >> Emscherkurve 77 14.20 / 14.45 >> Know your Enemy 15.00 / 15.25 >> Maypole 15.40 / 16.10 >> No Turning Back 16.25 / 17.05 >> Guitar Gangsters 17.20 / 17.50 >> Face Tomorrow 18.05 / 18.35 >> the Butcher 18.45 / 19.15 >> Spider Crew 19.30 / 20.00 >> Deviate 20.15 / 20.45 >> Inhuman 21.00 / 21.30 >> Born from Pain 21.45 / 22.45 >> Blood for Blood Guitar Gansters is de grote eetbeurt, meteen na deviate nog wat halen in het dichtsbijzende eettentje en dan nog zoveel mogelijk inhuman zien.. welke bands ga je voor naast b4b? MAYPOLE, the butcher, face tomorrow, spider crew, deviate en BORN FROM PAIN! |
IK HEB KAARTJE!
mijn top x 1 Blood For Blood 2 Maypole 3 Rimmshot (horen ECHT later te spelen) 4 Die.... My Demon 5 Deviate |
wat is guitar gangsters eigenlijk?
|
kweet het nie, dan ga ik eten dus :)
|
als ik t zo bekijk kan ik de hele dag door eten.
|
mja ochja... niet zo negatief doen he, als ik je daar zie geef ik je wel een biertje.. ;)
|
Ikke ben er +5
En ik ga eten als ik honger heb:D Waarvoor kom ik? Blood For Blood Maypole Know Your Enemy No Turning Back |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, alleen instil en carry on zijn vet ofzo
|
Citaat:
|
zijn goede bands om je lekker elitair bij te gaan voelen vind je niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik ga dus niet :P |
als je niet gaat loop je wel je biertje mis he :)
naja het zijn toch nog 4 bands, maar de meeste kan je ook inderdaad op normale shows zien |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil um ook wel opsturen vanuit de maastricht dan? hehe het draait allemaal om dedication in de hc scene dus :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij de platte zoal hebben ze alleen heineken ;)
en wel voor 1e75 :| lamers. en dan heb je dus zo'n heineken biertje, in zo'n plastic bekertje. wat verderop is een albert heijn en jawel, een aldi.. BIER |
mja, ffkes een plaats buiten vinden waar we een paar treetjes kunnen verstoppen om zo nu en dan de heinekensmaak weg te spoelen
|
Citaat:
|
we moeten wel de blood for blood intro simuleren natuurlijk met veel brekende glazen en half lame schreeuwende skins
|
noooooooooooooo feaaaaaaaaaaaaaaaaaar, gooooooooooood frieeeeeeeends, stroooooooooooooooong until the eeeend!
thaaaaaaaat´s whaaaaaaaat we said sooooooooooo long agooooooooooo |
:d
|
word echt wel vette shit
heb btw een kaartje *yay* en wat betreft die treetjes.. goed plan :D |
Citaat:
jeeej!! (y) hoe heb je dat gedaaan |
ehcp meeting houden?
met zen 3en hehe als je nog geen kaartje had, zou het moeilijk worden om iets te vinden... |
wat nou 3en ...en ik / dr.martens dan?
|
king, jij en drmartens = 3
|
Citaat:
neuh gewoon effe op een messageboard gekeken :] |
Eeeeehhhhm Instil is dus effe geen standaard sXe band... Bedoel je insted????
Maar goed, ik heb gewoon betaald een maandje geleden, dus ik neem aan dat ik kaarten heb( of moet je daarna nog een bevestiging krijgen???) Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk bands zien, en juist tijdens de bands die ik ken eet ik liever niet... Dus iig niet eten tijdens B4B,NTB, KYE, Maypole, Butcher, BFP in maastricht wil ik ook nog wel eens zien... T zal dus guitar Gangsters worden denk ik :D |
mja insted is ook goed hehe, ben niet zo sxe op het moment.. :)
ben erg benieuwd naar de shows van the butcher en maypole in zo'n grote zaal.. |
Ik ga uiteraard niet. Ik hoor bij de elite natuurlijk. Oninteressante kutbands op KYE, NTB en FT na.
|
en je post zeker ook op reflections forum huh? :)
|
Welk forum?
|
neh nie zo mijn kopje thee...
|
KYE is per direkt uit elkaar... UPPERCUT VERVANGT!
|
Citaat:
(met alle respect voor KYE) |
serieus he :)
|
Citaat:
dus ik gleoof je wel |
ik heb er echt vet zin in
|
aaargh, ik bedoel met die serieus he meer van, echt vet he
naja waarschijnlijk hap ik:) time shedule verandert niet.. |
Citaat:
|
Als ik was gegaan had ik t minder gevonden....hoop dat KYE nog een laatste show speelt. Althans dat was wel t plan op In For The Kill 7 in Roosendaal....komen! Slopen!
|
Nog maar de vraag of KYE op IFK speelt...
|
Dat zou mooi kut zijn. Want ik kon gewoon naar hun voorlopig laatste show(?) in the cell, maar ben niet geweest. Maargoed....m'n favoband is t toch niet.
|
Ze komen ook niet op In For The Kill 007
Ff dat jullie het weten he |
Ik ben meer van de Black/Death metal, maar Blood for Blood = gaaf! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |