![]() |
kan iemand dit verklaren?
dat als ik in mijn huis loopt, telkens witte verschijningen zie. soms denk ik dat t aan mij ligt, maar me broer heeft t oowk....
en kep 2 keer als eens iets gevoelt |
uhmzz keej........... :o
|
hallucinaties zijn het
hallucinaties: het zien van dingen die alleen jij ziet en verder niemand.. Oorzaak is vaak moeilijk te vindne. Kan door stress komen, door erge gebeurtenis of gewoon zonder reden |
ohhh keej....... dit stelt me oowk erg gerust :D hi
|
minder blowen, en bel jomanda
|
als je dr vanaf wil je dr nogsteeds zorgen om maakt kan je ook even via je huisarts langs gaan bij psygiater.. allen dr zijn wel wachtrijen voor van gem 2 maanden...
dr zijn btw ook medicijnen om het tegen te gaan maar die hebben ook weer andere bijwerkingen |
hm.. geen angst.. ze zijn niet schadelijk voor de gezondheid.. de hallucinaties..
|
Neem een keer paddo's en ga lekker trippen. Het zouden heel goed verdwaalde geestjes kunnen zijn. Die kunnen echt bruute verhalen vertellen enzow.
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat je, aan de hand van dit stukje tekst, al kunt oordelen of het hallucinaties zijn of niet.
Ik vind het zo wie zo moeilijk om hier iets over te zeggen. 'Witte verschijningen', niet erg gedetailleerd, het kan verder nog van alles zijn. Maar goed, ik heb er verder geen verstand van, maar ik zou niet te snel denken dat het hallucinaties ofz zijn. (maarja, ik weet het ook niet) |
owkay.. freak!! :) *just kiddinŽ*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |