![]() |
Meiden!! :D
Meiden, een paar vraagjes:
Hoevaak masturberen jullie en waar meestal.... En op welke ongewone plekken heb je het wel is gedaan? :p |
hoe vaak dat verschilt tegenwoordig niet zo vaak meer, dus 0 tot 2 keer in de week....
gekke plekken krijg je nevernooit te horen :o |
:( :( :( ah...... :( :( :(
|
waarom wil je 't alleen van meiden weten?
met m'n handen: 1 of 2 keer per week, in bed of in bad met m'n fantasie: 1 of 2 keer per dag, meestal in bed of onder de douche, maar ook wel eens op school, in de bus of trein of op de fiets als ik me verveel, of willekeurig waar als er plotseling iets is dat me geestelijk genoeg prikkelt om m'n fantasie in werking te zetten |
van jongens interesseert me nie, die rukken allemaal bij het leven..... :cool: maar ik bedoel met je handen he!
|
Citaat:
|
Citaat:
En bij mij... god geen idee, hou het op een keer of 3 in de week... ligt eraan. Soms een week niet, soms elke dag. En waar... tja :p |
Citaat:
|
uhm.. iets van 3x per week gemiddeld.. maar ja, is verschillend (goh).
|
Twee keer per week,denk ik . Soms de dag na sex, omdat ik dan nog steeds in de stemming ben, of de dag ervoor, omdat ik al in de stemming ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar waarom wil je 't alleen met handen weten? tellen andere vormen van zelfbevrediging niet? |
Pfoe, dit klinkt echt superstom, maar de laatste tijd heb ik er gewoonweg geen tijd meer voor :o
Het is echt nog maar 1 keer per maand ofzo, verder kom ik er nooit aan toe.. ben weg of heb allerlei verplichtingen enz enz En vreemde plekken... ik kan niks vreemds bedenken eigenlijk saai ben ik zeg :D Ik wil gewoon echte seks grmbl :mad: :D:P |
Citaat:
|
maar die 0 tot 2 keer in de week wil natuurlijk niet zeggen dat ik het nooit vaker dan 2 keer in de week doe, soms kan het ook 2 keer op een dag, al gebeurd dat niet zo heel vaak meer, maarja er zijn van die dagen (zondag ?) (y)
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Af en toe krijg ik het idee dat écht alle jongens persé zo snel mogelijk seks willen hebben. Blijkbaar ben ik dan een uitzondering. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoevaak masturberen jullie en waar meestal....
vroeger(jah ik ben al bijna 21:p) elke dag 1 of 2 keer, maar sinds ik een vriendje heb, doe ik het stukken minder met mijzelf. ik denk ongeveer 4 keer per week En op welke ongewone plekken heb je het wel is gedaan? :p vind je dat geil om te horen?:p euh wc`s, bad, bank, eigenlijk niet echt wereldschokkend. jah ik ben maar saai:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk helemaal nooit. Zal vast vreemd klinken, maar ik heb er nooit zo'n behoefte aan.
De enige manier waarop ik het wel eens doe (komt 1 keer in't half jaar voor ofzow) is als mijn vriend en ik allebei geil zijn en we hangen aan de telefoon en kunnen niet bij elkaar zijn. Dan wil ik nog wel eens ff met handje naar beneden gaan. Maar dat gebeurt dus bijna nooit. Ik vind sex een leuke en lekkere bijkomstigheid, maar is absoluut niet belangrijk voor me. Ik denk dat ik er daarom niet echt behoefte aan heb. Ik fantaseer wel eens over gebeurtenissen op sexueel gebied, maar daarmee ga ik niet ineens mijn edele delen opzoeken en ik kom er ook niet van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |