Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Meiden!! :D (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=402143)

blackcamel 09-03-2003 19:06

Meiden!! :D

Meiden, een paar vraagjes:

Hoevaak masturberen jullie en waar meestal....
En op welke ongewone plekken heb je het wel is gedaan? :p

LaY-D NiCoLe 09-03-2003 19:08

hoe vaak dat verschilt tegenwoordig niet zo vaak meer, dus 0 tot 2 keer in de week....

gekke plekken krijg je nevernooit te horen :o

blackcamel 09-03-2003 19:12

:( :( :( ah...... :( :( :(

Sarah 09-03-2003 19:18

waarom wil je 't alleen van meiden weten?

met m'n handen: 1 of 2 keer per week, in bed of in bad
met m'n fantasie: 1 of 2 keer per dag, meestal in bed of onder de douche, maar ook wel eens op school, in de bus of trein of op de fiets als ik me verveel, of willekeurig waar als er plotseling iets is dat me geestelijk genoeg prikkelt om m'n fantasie in werking te zetten

blackcamel 09-03-2003 19:22

van jongens interesseert me nie, die rukken allemaal bij het leven..... :cool: maar ik bedoel met je handen he!

the 6th gate 09-03-2003 19:27

Citaat:

sarahbressers schreef:
op de fiets als ik me verveel
:D (y)

Freyja 09-03-2003 19:28

Citaat:

sarahbressers schreef:
waarom wil je 't alleen van meiden weten?

met m'n fantasie: 1 of 2 keer per dag, meestal in bed of onder de douche, maar ook wel eens op school, in de bus of trein of op de fiets als ik me verveel, of willekeurig waar als er plotseling iets is dat me geestelijk genoeg prikkelt om m'n fantasie in werking te zetten

Houophouophouop ik word jaloers van jou! :D

En bij mij... god geen idee, hou het op een keer of 3 in de week... ligt eraan. Soms een week niet, soms elke dag. En waar... tja :p

Big Brother 09-03-2003 21:41

Citaat:

the 6th gate schreef:
:D (y)
:)

skatefamke 09-03-2003 22:09

uhm.. iets van 3x per week gemiddeld.. maar ja, is verschillend (goh).

poesiefox 09-03-2003 23:24

Twee keer per week,denk ik . Soms de dag na sex, omdat ik dan nog steeds in de stemming ben, of de dag ervoor, omdat ik al in de stemming ben.

dreadlocks 10-03-2003 08:22

Citaat:

blackcamel schreef:
Meiden, een paar vraagjes:

mm ligt eraan eigenlijk. het varieert van 1 keer tot 6 keer per dag. meestal gewoon als ik daar dus zin in heb. ik masturbeer vaak als ik ongesteld ben omdat ik dan geen sex kan hebben (ik draag tampons so no worries :D). hmmm geen ongewone plekken voor zover ik me kan bedenken...ja 1 keer op t toilet op school. lol

Sarah 10-03-2003 12:33

Citaat:

blackcamel schreef:
van jongens interesseert me nie, die rukken allemaal bij het leven..... :cool: maar ik bedoel met je handen he!
niet helemaal waar, verschilt ook erg per jongen hoor... heb klein onderzoekje naar gehouden ooit, het varieerde van 'ongeveer 1 keer per week' tot 'gemiddeld in oktober 8 keer per week'

maar waarom wil je 't alleen met handen weten? tellen andere vormen van zelfbevrediging niet?

Dusjcrib 10-03-2003 14:02

Pfoe, dit klinkt echt superstom, maar de laatste tijd heb ik er gewoonweg geen tijd meer voor :o

Het is echt nog maar 1 keer per maand ofzo, verder kom ik er nooit aan toe.. ben weg of heb allerlei verplichtingen enz enz

En vreemde plekken... ik kan niks vreemds bedenken eigenlijk

saai ben ik zeg :D

Ik wil gewoon echte seks grmbl :mad: :D:P

spacegirl 10-03-2003 14:11

Citaat:

Dusjcrib schreef:

daar heb je dan ook geen tijd voor :p

LaY-D NiCoLe 10-03-2003 14:13

maar die 0 tot 2 keer in de week wil natuurlijk niet zeggen dat ik het nooit vaker dan 2 keer in de week doe, soms kan het ook 2 keer op een dag, al gebeurd dat niet zo heel vaak meer, maarja er zijn van die dagen (zondag ?) (y)

Thomas 10-03-2003 14:50

:)

Martin 10-03-2003 15:15

Citaat:

Dusjcrib schreef:
Doe dat dan :p. Om je uiterlijk hoef je je geen zorgen te maken. :o

blackcamel 10-03-2003 15:15

Citaat:

sarahbressers schreef:
maar waarom wil je 't alleen met handen weten? tellen andere vormen van zelfbevrediging niet?
jawel maar iemand had het over fantasie.....dus je mag best over je toys spreken hoor ;)

Freyja 10-03-2003 15:23

Citaat:

Martin schreef:
Doe dat dan :p. Om je uiterlijk hoef je je geen zorgen te maken. :o
Zo gemakkelijk ligt het niet! (en ja, ik begrijp precies wat Dusjcrib wil ;))

Martin 10-03-2003 15:28

Citaat:

Morgan schreef:
Zo gemakkelijk ligt het niet!
Tja, makkelijk is het inderdaad niet. Maar dan komt de vraag of je het al wel écht wil. Ik ben nu 16 (over een paar maandjes 17) en nog steeds maagd. Het boeit mij dus écht niets.

Af en toe krijg ik het idee dat écht alle jongens persé zo snel mogelijk seks willen hebben. Blijkbaar ben ik dan een uitzondering. :)

Sarah 10-03-2003 15:36

Citaat:

blackcamel schreef:
jawel maar iemand had het over fantasie.....dus je mag best over je toys spreken hoor ;)
ja ik had het zelf over fantasie. Waarom telt dat niet?

blackcamel 10-03-2003 17:04

Citaat:

dreadlocks schreef:
mm ligt eraan eigenlijk. het varieert van 1 keer tot 6 keer per dag. meestal gewoon als ik daar dus zin in heb. ik masturbeer vaak als ik ongesteld ben omdat ik dan geen sex kan hebben (ik draag tampons so no worries :D). hmmm geen ongewone plekken voor zover ik me kan bedenken...ja 1 keer op t toilet op school. lol
goed bezig!! (y) (y) jou mag ik wel :)

blackcamel 10-03-2003 17:05

Citaat:

sarahbressers schreef:
ja ik had het zelf over fantasie. Waarom telt dat niet?
masturberen met je fantasie :confused: , kan je me dat misschien uitleggen?

LaY-D NiCoLe 10-03-2003 17:07

Citaat:

blackcamel schreef:
goed bezig!! (y) (y) jou mag ik wel :)
gheghe alleen omdat ze vaak masturbeert...:P

Sarah 10-03-2003 18:29

Citaat:

blackcamel schreef op 10-03-2003 @ 18:05:
masturberen met je fantasie :confused: , kan je me dat misschien uitleggen?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=342988

kastdeur 10-03-2003 23:45

vroeger(jah ik ben al bijna 21:p) elke dag 1 of 2 keer, maar sinds ik een vriendje heb, doe ik het stukken minder met mijzelf. ik denk ongeveer 4 keer per week

vind je dat geil om te horen?:p euh wc`s, bad, bank, eigenlijk niet echt wereldschokkend. jah ik ben maar saai:cool:

spacegirl 11-03-2003 10:44

Citaat:

LaY-D NiCoLe schreef op 10-03-2003 @ 18:07:
gheghe alleen omdat ze vaak masturbeert...:P
tuurlijk,hij heeft geen vriendin;) dan ga je vaak zulke mensen aardig vinden:p

Lievelotje 11-03-2003 11:08

Citaat:

sarahbressers schreef op 09-03-2003 @ 20:18:

Wel iets vaker, maar vooral dat op die willekeurige plaatsen vinnik zeer herkenbaar. Top. Vreemde plekken wordt dus een beetje moeilijk, of je moet het betere handwerk bedoelen, dat is in het openbaar natuurlijk iets precairder (heb last van moeilijke woordenvloed vandaag). Maar ik heb wel eens met mun hand in mun slipje gezeten achter in de klas, als dat weird genoeg is voor jullie?

kastdeur 13-03-2003 11:36

Citaat:

Divine SilveR schreef op 13-03-2003 @ 11:33:
er zijn meiden die de meest uieenlopende hulp stukken gebruiken, van komkommer tot kaarsen
van dildo tot vibo
van een fleswijn tot een electrisch scheerapparaat
.
.
.
.
nu is mijn vraag
ZIJN ER ZO WEINIG MANNEN IN DE WERELD??????

:rolleyes:

Sarah 13-03-2003 12:10

Citaat:

Divine SilveR schreef op 13-03-2003 @ 11:33:
er zijn meiden die de meest uieenlopende hulp stukken gebruiken, van komkommer tot kaarsen
van dildo tot vibo
van een fleswijn tot een electrisch scheerapparaat
.
.
.
.
nu is mijn vraag
ZIJN ER ZO WEINIG MANNEN IN DE WERELD??????

nou kijk, je hebt van die mannen die er van uit gaan dat ze net zo goed in bed zijn als het meisje zelf, terwijl ze nogal onverschillig overkomen, en die bovendien denken dat ze origineel zijn, terwijl ze vooral flauw zijn... en daar ga je nu eenmaal liever niet mee naar bed :rolleyes:

kastdeur 13-03-2003 12:19

Citaat:

sarahbressers schreef op 13-03-2003 @ 13:10:
nou kijk, je hebt van die mannen die er van uit gaan dat ze net zo goed in bed zijn als het meisje zelf, terwijl ze nogal onverschillig overkomen, en die bovendien denken dat ze origineel zijn, terwijl ze vooral flauw zijn... en daar ga je nu eenmaal liever niet mee naar bed :rolleyes:
*geeft kopje* :cool:

AngelLena 15-03-2003 22:28

Eigenlijk helemaal nooit. Zal vast vreemd klinken, maar ik heb er nooit zo'n behoefte aan.
De enige manier waarop ik het wel eens doe (komt 1 keer in't half jaar voor ofzow) is als mijn vriend en ik allebei geil zijn en we hangen aan de telefoon en kunnen niet bij elkaar zijn. Dan wil ik nog wel eens ff met handje naar beneden gaan. Maar dat gebeurt dus bijna nooit.
Ik vind sex een leuke en lekkere bijkomstigheid, maar is absoluut niet belangrijk voor me. Ik denk dat ik er daarom niet echt behoefte aan heb.
Ik fantaseer wel eens over gebeurtenissen op sexueel gebied, maar daarmee ga ik niet ineens mijn edele delen opzoeken en ik kom er ook niet van.

naam onbekend 15-03-2003 23:19

Citaat:

Martin schreef op 10-03-2003 @ 16:28:
Tja, makkelijk is het inderdaad niet. Maar dan komt de vraag of je het al wel écht wil. Ik ben nu 16 (over een paar maandjes 17) en nog steeds maagd. Het boeit mij dus écht niets.

Af en toe krijg ik het idee dat écht alle jongens persé zo snel mogelijk seks willen hebben. Blijkbaar ben ik dan een uitzondering. :)

/me joins the club

gizmo 16-03-2003 15:32

Citaat:

AngelLena schreef op 15-03-2003 @ 23:28:
Eigenlijk helemaal nooit. Zal vast vreemd klinken, maar ik heb er nooit zo'n behoefte aan.

DAt heb ik dus ook. HEb het "vroeger" wel gedaan en vond het toen ook absoluut wel fijn enzo.. maar sinds een jaar heb ik de behoefte helemaal niet meer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.